Wywiad z Alexem Collierem, 2009 (pl)

Wasze modły zostały wysłuchane i oto jest najnowszy wywiad z Alexem Collierem (z polskimi napisami).

Playlista

15 myśli nt. „Wywiad z Alexem Collierem, 2009 (pl)

  1. Witam

    Moze tylko ja mam takie problemy ale duza ilosc filmow zalaczonych na stronie powoduje ze sie wiesza wszystko… Moja propozycja jest taka – zamiescic link do pierwszej czesci, reszta z nich zazwyczaj jest latwa do znalezienia (lub kolejne czesci tylko jako linki tekstowe np. czesc 7: http://www.youtube.com/watch?v=VlorgoV7SCk ). Taki drobiazg techniczny, pozdrawiam :).

  2. Na początku tak robiłam, ale chciałam ułatwić życie czytelnikom. Jeśli inni też mają takie problemy, to proszę dać znać (kurczę, nie wszyscy mają szybkie procesory)… Najlepiej dawać link do playlisty (jeśli jest).

  3. Tłumacz się namęczył i chwała mu za to, ale czy nie dałoby się gdzieś jego pracy umieścić w wersji tekstowej? Obejrzenie 11 klipów to dwie godziny, ale tekst można przeczytać w 20-30 minut. To naprawdę dużo wygodniejsze, zwłaszcza że wywiad to nie film, czytając jego zapis niewiele tracimy.

  4. Z tym proszę się zwracać do tłumacza. Kto tłumaczył podane jest na samym początku: na YT są to użytkownicy o nickach 2012NewWorldOrder i 101NWO, są też na prawda2 i tam można ich znaleźć. Zdaje się, że są one wtopione w film, ale jak poprosisz może udostępnią same napisy.

  5. Na szybko znalazłem inną metodę – czytanie z przewijaniem paska. Napisy są na ekranie na tyle długo, że taka opcja jest dość komfortowa. Oczywiście wcześniej lepiej załadować wszystkie filmy, żeby nie przerywać lektury 😉

  6. @barcode – ja miewam ten sam problem. Firefox potrafi się zawiesić, ale w moim przypadku tylko pod Linuxem. Przed wydaniem wersji 3.5 zawieszał się całkowicie, teraz można go wyłączyć i uruchomić na nowo. Ale i tak nadal za dużo zasobów zżera 😉
    Po pierwsze coś jest nie tak z silnikiem przeglądarki.
    Po drugie coś może być nie tak ze skryptem na WordPress.
    Tak samo dzieje mi się na Grypa666. Generalnie wszędzie gdzie są powklejane filmy z YT.
    Teraz akurat pod Linuxem (PCLinuxOS 2009) i na Firefoxie ta strona nie zawiesza mi się 🙂
    Pozdr

  7. Jakie z tego doświadczenie = wiedza ochrania ,ignorancja zagraża.
    Uczmy sie na doświadczeniach swoich i innych, a najważniejsze ,że nasze myśli tworzą naszą rzeczywistość, a ona oparta powinna być na miłości i zrozumieniu drugiego człowieka oraz nie narzucaniu drugiemu rozwiązań, bo każdy ma wolną wolę i przez to zdobywa doświadczenie i co najważniejsze , uczy się.

  8. OK, w takim razie zostawiam I odcinek filmu + playlista. Co do FF to ten najnowszy zawieszał mi się codziennie i do tego wrednie, bo zapominał karty, które miałam pootwierane, co mnie nieludzko wkurzało. Wyłączyłam więc większość dodatków, których na co dzień nie używam i jakby pomogło. Też się zawiesza, ale rzadko.

  9. Pojawila sie pierwsza czesc z napisami ale wrzucam obie, filmy juz znane ale moze nie wszyscy widzieli.

  10. ” po doświadczeniach braku zrozumienia ze strony środowiska, ludzie się zmykają i niechętnie opowiadają o niezwykłych historiach (Gall) ”
    to wlasnie przytrafilo sie Alexowi Collierowi jak widac w kwietniowym wywiadzie

  11. Dziekuje bardzo za zmiane, teraz dziala duzo lepiej 🙂

    Ddd3 flash i linuks chyba nigdy sie za bardzo nie lubily ;). Pozdrawiam.

  12. Jak dla mnie to takie to trochę zbyt „amerykańskie” 🙂 : Obecny rząd usa jest zły, noooo – ale ojciec przewodnik założyciel Jurek samo zapomniane dobro… ( może się czepiam ale tu chodzi o Indian…).
    Tzn: Wszystko będzie ok jak deklaracja niepodległości będzie jak akt chrztu a cudowna technologia jaszczurek udostępniona ku powszechnej szczęśliwości mas ciężko pracujących i dłużej niezmuszanych do tankowania paliw kopalnych – pod przewodnictwem braci z nieba. Do tego oczywiście faktycznie wiele, wiele prawdy bo inaczej być nie może – prawda się liczy, niemniej bardziej liczy się kontekst tejże….
    Plejady mają raczej szerszą perspektywę, przynajmniej dla mnie. Kolejny pan Alex niestety ląduje w moim „buforze kwarantanny informacyjnej”
    🙂

Proszę się nie awanturować z powodu moderacji - patrz: strona "Komentowanie bloga" (na górze). Wolną dyskusję prowadzimy w Hyde Parku, a o zdrowiu w Zdrowotnym Hyde Parku.

