Kolejny odrażający atak pod fałszywą flagą w piątek, 13

To już stało się normą, że nie niepokojeni przez służby specjalne rzekomi „terroryści” mogą skutecznie atakować dowolne obiekty w dowolnym mieście globu, nawet największe symbole zachodniej cywilizacji, takie jak WTC czy stolicę europejskiej kultury Paryż.

Służby specjalne inwigilują obywateli jak w powieści „1984” Orwella, podsłuchują i śledzą telefony komórkowe, samochody na drogach, aktywność na indywidualnych komputerach, nawet podsłuchują ludzi przez telewizory i liczniki energii elektrycznej, nie mówiąc o urządzeniach skanujących na lotniskach, człowiek poddawany jest totalnej inwigilacji 24 godziny na dobę i co? I nic! Nikt nie może czuć się bezpieczny!

Tylko kompletny bezmózgowiec i skończony idiota może uwierzyć, że te wszystkie krwawe zamachy to robota terrorystów!

Ale nawet gdyby była to robota terrorystów, to całą winę, od początku do końca, i tak ponoszą służby specjalne. Nie za to podatnik im płaci, żeby umożliwiały i wspierały nieskrępowaną działalność wrogich sił. Żeby dokonać takiego zamachu potrzebna jest daleko idąca pomoc władzy. Tu już nie wystarczy udawać, że się nie widzi, że jest się nieodpowiedzialnym, niekompetentnym i że po prostu ma się swoje obowiązki w dupie. Tu wyraźnie widać zaangażowanie władzy w mordowanie własnych obywateli.

Dziś praktycznie nikt już nie wierzy w samotnego wariata strzelającego do prezydenta Johna F. Kennedy’ego, ani w bajeczkę, że zamachy z 11 września przeprowadzili arabscy terroryści. Nawet najgłupsi ludzie (z wyjątkiem kilku najbardziej zatwardziałych kretynów, których mieli dość nawet na portalu racjonalista.pl) nie przyjmują tej wersji. Niedawno oficjalnie podano do wiadomości, że ataki Gladio były robotą służb specjalnych, które potrzebowały pretekstu do zwiększenia terroru i ograniczenia praw obywatelskich. O tym, że planowane są kolejne, wielkie zamachy pod fałszywą flagą wróble ćwierkały już od dawna, a Zbigniew Brzeziński ubolewał PUBLICZNIE, że ludzie się budzą, co utrudnia psychopatom u władzy mokrą robotę. Wszystkie zamachy, bez żadnych wyjątków, noszą piętno akcji pod fałszywą flagą i ludzie już nie wierzą, że władza chce nas chronić. Ludzie wiedzą, że władza jest po to, żeby trzymać ich za mordę żelazną ręką i że nie powstrzyma się przed żadną zbrodnią, żeby zwiększyć terror i utrzymać się na stołku. Służby specjalne nie tylko nie chronią obywateli, lecz ich bez litości mordują krzycząc „Allahu Akbar” i wierząc, że ludek jest aż tak głupi, że da się na to nabrać. A jeśli nawet wśród „terrorystów” byli jacyś beżowi, to posłużyli jedynie za mięso armatnie i zostali wysadzeni w powietrze w rzekomym samobójczym akcie, który w rzeczywistości był wyrafinowanym zabójstwem z użyciem prania mózgu i hipnozy na ofierze.

Zamachy są niezbędne, ponieważ ludzie masowo się budzą i masowo chcą zrzucać kajdany niewolnictwa. Ludzkość do niedawna nie zdawała sobie sprawy ze swojego niewolnictwa, ale w ostatnich latach nastąpiło istne tsunami wzrostu świadomości. Kiedy podłączyłam się na stałe do Internetu (w styczniu 2001 roku) byłam przerażona głupotą ludzi, którzy nic nie rozumieli i pod artykułami prasowymi wypisywali kompletne kretynizmy. Pisali takie bzdury, że przestałam w ogóle zaglądać do komentarzy. Ale kilka lat temu odkryłam, że to się radykalnie zmieniło. Dziś kretyńskie komentarze są niewiele znaczącym marginesem, a bardzo możliwe, że jest to robota płatnej hasbary.

Psychopaci rządzący światem czują, że nastały ostatnie dni ich pasożytniczego życia. Ich najskrytsze tajemnice, takie jak satanizm, pedofilia i krwawe orgie są podawane do wiadomości publicznej, a ludzie żądają wyjaśnień. W najbliższych latach możemy się spodziewać wszystkiego najgorszego, ponieważ śmiertelnie ranna bestia staje się wyjątkowo niebezpieczna.

Unikajcie masowych imprez i, jeśli nie musicie, nie latajcie samolotami. Najlepiej wyprowadźcie się z wielkiego miasta na wieś, bo miasta, jako wielkie skupiska ludzi, będą terenem najbardziej krwawych orgii bóstw z głębi piekieł. Bóstw, które czczą samozwańcze „elity” tego świata i które czcili Aztekowie i Majowie oraz urządzający krwawe jatki na stadionach Starożytni Rzymianie. Bóstwa tracą swoją hodowlę, ale będą o nią walczyć wszystkimi, nawet najbardziej bestialskimi metodami.

PS. Chyba nikomu nie muszę tłumaczyć, że zalanie Europy rzekomymi uchodźcami to robota tej samej, psychopatycznej władzy. Celem jest wprowadzenie niewyobrażalnego chaosu – między innymi po to, żeby w tym bałaganie móc przeprowadzać zamachy na własnych obywateli. Cała wina spadnie oczywiście na wyznawców Allaha, a wściekli ludzie zaczną ich mordować. Oni nie pozostaną dłużni i zacznie się prawdziwa, krwawa orgia, w której (niestety) zwycięzcami będzie drużyna gości, jako że przybywają oni z regionów objętych wojnami, gdzie ludzkie życie nie ma żadnej wartości, a mordowanie jest codziennością. Biali Europejczycy są dla nich jedynie niewiernymi psami, dosłownie! My nie jesteśmy w ich oczach ludźmi, lecz zwierzętami, a zabijanie nas jest miłe Allahowi i gwarantuje miejsce w raju. Europejczycy mają totalnie wyprane mózgi trwającą dziesięciolecia medialną propagandą pokoju i nieagresji oraz poczucia winy za czasy kolonialne. Biały człowiek uwierzył, że z samego powodu posiadania białej skóry jest napiętnowany jako zło, które należy usunąć z powierzchni ziemi. Biali Europejczycy nie będą się bronić. Nie tylko dlatego, że nie mają czym, ale przede wszystkim dlatego, że mają głębokie przekonanie, że nie powinni. Gdyby takie poczucie mieli zażądaliby od swoich rządów zbrojnej ochrony granic, a nawet sami chwyciliby za broń – tak czyniono zawsze, gdy wróg szturmował granice państwa. Czy ktoś słyszał, żeby obywatele podnosili takie głosy? Nikt się na to nie odważył! Strach przed nazwaniem ksenofobem i rasistą jest silniejszy niż instynkt samozachowawczy!

82 komentarze do “Kolejny odrażający atak pod fałszywą flagą w piątek, 13

  1. Lekarze muszą dbać o swój interes, a że jest on przeciwny do naszych interesów należy im pokazać Kozakiewicza gest! Wojciech Nowak też usłyszał, że będzie chory do końca życia, ale jest zdrowy. Każdy to może, tylko musi chcieć.

  2. walirlan czy postęp to dla ciebie nie zwracanie uwagi na kłamstwa i zło, właśnie przez takie kłamstwa jesteśmy żle nastawieni do arabów, zamiast zobaczyć prawdziwych winowajców. islamiści to kozły ofiarne. ja rozumiem, że nie chce ci się i twoje żonie uświadamiać tych głupoli, ja sama mam to samo, ale to jest nasze tchórzostwo i wygodnictwo, które twoja żona ubrała w ładne słówka

  3. @ pamelatusk: każdy, kto przebudził się dawno temu wie, że oświecanie uśpionych nie ma sensu. Nie można przekonać kogoś, kto jest pogrążony w głębokiej hipnozie! Taki osobnik widzi iluzję, realny świat do niego nie ma dostępu. Weź przykład szczepień: ludzie opisują historie wprost nie do wiary! Matka jednej dziewczyny szczepi się co roku na grypę i co roku trafia zaraz po szczepieniu do szpitala z gorączką 40 stopni, bólami w całym ciele, z zaburzeniami krążenia, a zdarzyło się nawet, że straciła przytomność na 20 minut. Nikt nie jest w stanie przekonać jej, że to jest skutek szczepienia! Lekarz jej powiedział, że jedno z drugim nie ma związku, a szczepić się trzeba, bo bez szczepień będzie jeszcze gorzej. To samo jest ze szczepieniem dzieci. Dzieci lądują w szpitalu, mają alergie, AZS i wstrząsy anafilaktyczne i co? Matka dalej szczepi, bo lekarz jej wytłumaczył, że to przypadkowa koincydencja, że dzieci zawsze miały alergie, a bez szczepienia umrą natychmiast. Tłumaczenie takiemu debilowi może się skończyć źle. W najlepszym przypadku bluzgami, a w gorszym nawet w mordę można dostać.

  4. Ja uważam tak samo. Być może przymusowe oświecanie kogoś ingeruje w prawo wolnej woli – tym sposobem, ktoś kto ma dobre serce i intencje zrobi sobie po prostu poważne kuku. Można robić inaczej, dawać delikatne aluzje, podpowiedzi, pokazywać swoim przykładem/ zachowaniem, ale nigdy nikogo na siłę przekształcać na własne podobieństwo. Zresztą w praktyce to nic nie daje, wiem po sobie i swojej rodzinie. Jak się spinałem i na siłę próbowałem wszystkich zmienić, to widzieli we mnie wariata. Jak zacząłem robić sobie po swojemu, to i rodzina powoli się przekonuje, a ten kto nie chce, to widocznie tak mu jest pisane – jego wolny wybór. Ja wychodzę z założenia, że niech każdy robi sobie po swojemu, byleby tylko nie krzywdził drugiej istoty i nie przymuszał jej do niczego. Nasza „władza” i sporo osób jednak tego nie rozumie :/

  5. @pamelatusk:

    Nie rozumiem o czym ty mówisz…czy ja twierdzę, że postępem jest niezwracanie uwagi na kłamstwa i zło??????????? Czy robisz sobie ze mnie jakieś żarty??? I o jakim wygodnictwie i tchórzostwie mówisz do mnie???…mówisz tak jak bym ja był jakimś wygodnisiem i tchórzem…

    przecież wytłumaczyłem Ci, że przez wiele lat robiłem wszystko, co mogłem, aby ludzi uświadamiać na wszelkie sposoby. Wręcz SAM SZUKAŁEM OKAZJI KU TEMU…zawsze i wszędzie nawiązywałem do obecnej sytuacji, szczególnie mieszkając w Irlandii, która została uderzona przez banksterską mafię w sposób szczególny. Ale nie tylko, uświadamiałem swoją rodzinę i rodzinę mojej żony, i znowu na wszystkie możliwe tematy – i polityczne, i zdrowotne i związane z dietą.
    Mało tego kupiliśmy im przez internet książki Ewy Dąbrowskiej i wysłaliśmy im do ich domów, aby zapoznali się z treścią i mogli coś zrobić ze swoim zdrowiem i życiem.

    Gadałem z wszelkiej maści polakami, irlandczykami, czechami, ruskimi, litwinami i chyba nie wiem z kim jeszcze. Na wszystkie tematy bierzące i przeszłe.

    Więc proszę nie mów mi o jakimś wygodnictwie z mojej i mojej żony strony, która widziała jak bardzo się emocjonalnie angażowałem, jak bardzo przeżywałem to, że ludzie to są zwykłe betony, do których nic nigdy nie dojdzie. Rodzina mojej żony widziała co ze mną się stało w ciągu roku – schudłem 34 kilogramy, byli w szoku. Powiedziałem, że zawdzięczam to Ewie Dąbrowskiej i jej diecie. Chociaż mieli te książki już wtedy od pół roku, to nikt się nimi nie zainteresował, pomimo chorób i otyłości występującej w tej rodzinie.
    Jedyne co potrafią to się śmiać z nas, twierdzą, że nam odbiło i tyle.
    Takich przypadków ze strony naszych rodzin, znajomych było ogrom, więc nie ma co się na ten temat rozpisywać.

    Jeśli chodzi o arabów to prawda, że są oni ofiarami swojej ideologii. Ale to nie znaczy, że nie mogą używać swoich mózgów…nie dość, że przyjeżdżają do europejskich krajów, dostają kurwa wszystko za darmo, mnożą się jak szczury, narzucają swoją chorą ideologię nam, którzy ich gościmy i na nich zapierdalamy, to oni w zamian mają twoim zdaniem prawo nas nienawidzieć??? Polak wyjeżdża za granicę i zapierdala za dwóch lub trzech, aby się wykazać i jeszcze mu rzygają potem jakiś socjal jak bierze (tak jak David Cameron), a im się wszystko należy za darmo…

    Nie znasz życia pamelatusk.

  6. Taki dowcip… w 2-piętrowym budynku mieszkali Cyganie na parterze, muzułmanie na I piętrze i Polacy na samej górze. Któregoś dnia w dom walnął samolot. Przeżyli tylko Polacy.

    Bo byli w pracy!!!!

  7. Ja bym do tego budynku dodała jeszcze 1 piętro z Anglikami. Oni, jeśli by przeżyli, to tylko dlatego, że byli w pubie.

  8. walirlan, po pierwsze nie zaatakowałam ciebie, tylko twoją żonę, może źle cię zrozumiałam.
    ja również mam taką rodzinę jak ty więc wiem o czym mówisz.
    to nie wina arabów, że polacy na nich zapierdalają, tylko anglików, którzy tworżą takie kryminogenne prawo.
    polacy nienawidzą arabów, a nie TYCH co im dali te przywileje.
    ja pracowałam z cyganami w Czechach i uwierz mi oni też potrafią ciężko pracować.
    jak by ci dawali darmowy socjal to czy byłbyś frajerem i odmówił…???
    ja się im nie dziwię, że jak im europejczycy dają, to oni biorą

  9. walirlan ty się cieszysz, że na portach lotniczych przeszukują tych „złych” muzułmanów, jakby to coś dało. a dlaczego nie żydów i watykan ??
    i tak niedługo pewnie znowu jacyś „islamiści” gdzieś podłożą bombę i całe te przeszukiwania na nic

  10. Islamiści nie są przeszukiwani w portach lotniczych, bo oni włażą tu przez dziką granicę. Nikt ich nie zatrzymuje, nikt nie przeszukuje, nikt nie chce wiedzieć, że tu są. Mogą wejść kiedy chcą i mogą być nawet po zęby uzbrojeni. Ci, którzy latają samolotami są niegroźni, bo robią to legalnie i nie mają nic do ukrycia.

    W portach lotniczych przeszukiwani są biali. Dlaczego? Nie mam pojęcia! Skoro oficjalnie podają, że to islamiści są terrorystami, to dlaczego przeszukuje się białych?

    Oficjalnie podaje się, że to islamiści dokonują zamachów terrorystycznych, a to jest nieprawda! Zamachów dokonują służby specjalne, są to operacje pod fałszywą flagą, a ich celem jest zaprowadzenie tyranii i Nowego Porządku Świata.

    Muzułmańskie hordy, na razie nieuzbrojonych młodych mężczyzn, są sprowadzane do Europy przez żyda Sorosa, a ich zdaniem jest zrobienie tu takiego piekła, żeby Europejczycy sami błagali na kolanach o wprowadzenie rządów silnej ręki, czyli tyranii.

  11. Mario wiem o tym, najgorsze jest to że biali kretyni całą swoją złość wylewają na arabów i to mnie wkurza, nie chcą widzieć prawdziwych winowajców, tylko zwalają winę na tych których ci winowajcy wskażą palcem.

  12. Biali bronią się i mają do tego prawo. Biali nie są takimi kretynami jak się ich maluje, oni wiedzą kto za tym stoi, ale to nie Soros stoi przed nimi z maczetą, lecz muzułmanin. Kiedy Soros naśle na ciebie muzułmanina z maczetą, a ten będzie chciał ci urżnąć głowę, to czy będziesz szukała Sorosa, czy zetniesz łeb muzułmaninowi?

  13. @pamelatusk:

    Jasne, wina GŁÓWNIE za cały ten burdel, który dzieje się w Europie, za cały ten sprowadzany syf na nasz kontynent, za potężne zasiłki dla wszelkiego brudu, za darmowe leczenie, za mnożenie ich (nagrody pieniężne), itd, itp ponoszą sprzedajne kurwy zwane politykami. To oni tworzą ustawy sprzyjające syfowi, czy to czarnemu czy arabskiemu, i to oni tworzą ustawy niszczące naszą rasę (parę lat temu komisja europejska nakazała podniesienie VATu w Polsce na ubranka dziecięce z 8 do 24 procent, choć nawet rząd psychopaty Tuska opierał się temu bandytyzmowi, a to już o czymś świadczy.

    WIADOMO – żaden syf, żaden brud nie wszedłby na nasz kontynent gdyby im na to nie pozwolono!!!!!! To oczywiste. Żaden syf i żaden brud nie pisnąłby nawet słowa przeciwko nam będąc już w Europie GDYBY IM NA TO NIE POZWOLONO!!!!!!!

    Żaden syf z Islamu nie groziłby nam ścinaniem naszych głów i nie robiłby tego gdyby mu na to nie pozwolono. Żaden syf by tu się nie panoszył gdyby białym tolerancyjnym idiotom nie zamknięto gęb wszechmocnym słowem RASIZM. Czy wiesz pamelotusk, że tylko biali mogą być rasistami??? Żaden arab czy czarnuch rasistą nie może być. Przeczytaj sobie ten artykuł:

    http://www.zbawienie.com/rasizm.htm

    Więc nie broń arabów. Nie wiem czemu to robisz. Twój brak wiedzy na ten temat jest szokujący. Potrzebujesz się dokształcić. Ta dzicz niezależnie od tego czy tutaj się urodziła czy przybyła ostatnio bardzo się panoszy. Choć większość z nich nie pracuje w Europie, żyje sobie jak pączki w maśle na zasiłkach, TO NIE DOCENIAJĄ TEGO WSZYSTKIEGO. Wręcz odwrotnie – oni nas nienawidzą. Nie na darmo mówi się, że to są roszczeniowcy. Wystarczy zobaczyć co się dzieje z nowo przybyłymi na nasz kontynent tkz. uchodźcami.

    Gdzie ty masz rozum, kobieto??? Tyle jest materiałów na youtube, które ukazują kim oni są, a ty ich bronisz, i nie rozumiesz skąd się bierze złość białych kretynów na arabów – tak ich nazywasz. Ano bierze się z wiedzy, której ci brakuje. Każdy normalny człowiek, który widzi to całe kurestwo dziejące się w Europie, musi się złościć, nie tylko na psychopatów z Brukseli, którzy to dobrze zaplanowali i to realizują, ale także na cały ten syf, który szturmuje granice Europy. Żadna brudna kurwa by się tutaj nie dostała gdyby ci psychopaci tego nie chcieli. Po to rozpieprzono nasze państwa i ich granice, aby robić to, co się teraz dzieje.

    Ta muzułmańska dzicz nami gardzi, mają nas za niewiernych, których należy zabić. Dlatego mordują chrześcijan w ohydny sposób tam, gdzie jest ich więcej, albo nakładają mordercze podatki.

    Obudź się, bo śpisz głęboko, pamelotusk.

  14. astromario jeżeli biali nie są kretynami to czego głosują na po lub szczepią dzieci skoro mówię im że to złe, a ci BIALI WYKSZTAŁCENI ludzie atakują mnie?
    ja kiedyś trochę miałam do czynienia z arabami tzn kobietami w Hiszpanii.
    pracowałam na truskawkach i okrutnie zostałam potraktowana przez polaków, później trochę przebywałam tam gdzie zasiłki biorą muzułmańskie kobiety. one również nie były cudowne, ale gorzej mnie potraktowali Polacy.

    warilran a może to ty śpisz bardzo głęboko, ja też kiedyś zostałam wkręcona w tą nienawiść do innych, tylko dlatego, że mi się coś wydawało.
    znam stronę zbawienie.com i nawet się kiedyś dzięki niej „nawróciłam” 😉

    astromario i warilranie moje przemyślenia to wieloletnie doświadczenia i wielokreotnie zmieniane zdania. ja pochodzę z b. patologicznej rodziny więc wiem co może zrobić z psychiki i jak ją wykoślawić wieloletnie przebywanie z kimś kto stale ci źle życzy i nikt ci z tych „normalnych” nie chce pomóc i każdy ma cię w dupie i to są biali wykształceni chrześcijanie, którzy patrzą na ciebie wilkiem, więc nieraz sobie myśle, w czym oni są lepsi od arabów lub mojego patologicznego ojca, matki…

    w moim domu rodzice stosowali zasadę dziel i rządź, skłócali mnie z moim bratem np matka traktowała brata jako tego dobrego, a mnie jako tą złą. przez to ja zazdrościłam bratu i nie obwiniałam matki tylko brata że zabrał całą miłość matki dla siebie.
    całej tej patologi w mojej rodzinie winni byli moi rodzice, ale tak to wszystko zgrabnie zachachmęcali, że cała odpowiedzialność spadała na moją głowę.
    koleżanki matki patrzyły na mnie groźnie, zamiast stanąć w mojej obronie, ja byłam kozłem ofiarnym i w to uwierzyłam i łyknęłam to, że to ja jestem ta zła.
    dlaczego podaję ten przykład bo wydaje mi się ze to jest analogiczne do sytuacji konfliktów między narodami

    warilran jak by ci w angli dawano zasiłek , tak jak dla muzułmanów to odmówił byś ?

  15. napisałam wcześniej komentarz, ale mi go zżarło

    astromario oczywiście, że zetnę głowę muzułmaninowi, ale ten muzułmanin qrwi się za pieniądze białych, gdyby jeden biały nie dawał mu kasy za zabicie drugiego białego, to on by może miał w dópie zabijanie mnie

  16. ja pochodzę z b. patologicznej rodziny i wiem do czego prowadzi bycie samotnym wśród tłumu „porządnych” buiałych ludzi z niepatologicznych rodzin które mają cię głęboko w duupie

  17. walirlan w wakacje biała „cywilizowana” kobieta zwróciła mi uwagę że powinnam się ogolić, bo ona dostrzegła na dole jakieś włosy, no bo na plaży są dzieci i ja je gorszę.
    wiesz co ta biała damulka wcale nie jest lepsza od islamskiego fanatyka

  18. warilrlan czy gdyby dawano zasiłek tobie zamiast muzułmanom , to byś te pieniądze przyjął? ciekawe ilu białych by odmówiło…???

  19. @pamelatusk:

    mogłaś tej pani odpowiedzieć, że jeśli tak bardzo jej przeszkadzają te twoje włoski, to niech ci je sama ogoli. Na pewno zrobiłoby jej się bardzo głupio i w przyszłości by takich głupot nie gadała. Głupiemu odpowiedzieć według jego głupoty.

    Piszesz trochę chaotycznie i nieraz bez sensu. Co do zasiłku, gdybym go otrzymywał za darmo i do reszty białych, którzy by go otrzymywali za darmo, no cóż…

    żyjemy w Europie i jesteśmy biali, więc nas to się nie tyczy, my nic tutaj nie mamy za darmo, nawet za oszukańcze kredyty często musimy natychmiast oddać 10 procent wartości domu z naszych oszczędności…także sama widzisz.

    Ale gdybym miał taki zasiłek za darmo, gdybym miał dom czy apartament za darmo i duże dopłaty za kolejne dzieci, tak jak syf, który w Europie tak jest traktowany, to wiesz co, Pamelko? Byłbym bardzo wdzięczny za te możliwości i za takie traktowanie, no i przynajmniej szanowałbym białych ludzi, którzy ciężko pracują na tym kontynencie, abym ja mógł tak sobie żyć – bez problemów o przyszłość, bez obaw o podnoszone podatki, bez obaw o wiek emerytalny, bez obaw czy wykształcę swoje dzieci, bo opłaty za edukację cały czas rosną i nie ma końca tym podwyżkom, byłbym wdzięczny Europie, że mnie tak przyjęła i tak się mną opiekuje. Ale oni nie mają żadnej wdzięczności…tylko jeszcze większą do nas nienawiść i roszczenia…chcą coraz więcej…dlatego ich wina, choć mniejsza od psychopatów, którzy ich tutaj sprowadzili, dalej sprowadzają i dalej mnożą, jest wciąż dużą winą.

  20. warilran spójrz w portach lotniczych skanują, przeszukują białych i traktują ich jak terrorystów, ale czy te przepisy wprowadzili islamiści ??? nie to wprowadziły nasze rządy, a biali obwiniają o to arabów.
    to biali politycy dają arabom socjal z naszych podatków tylko po to żebyśmy nie dochodzili po nazwiskach kto wprowadził takie ustawy i podać tych psychopatów pod sąd, tylko abyśmy byli wkurzeni na arabów.
    to samo jest za granicą tramwaje zatrzymuje się po to żeby oni mogli odprawiać modły, biały człowiek patrzy , widzi i się wkurza na arabów zamiast po nazwiskach dociekać, kto im nadał takie przywileje.
    dla mnie to ewidentnie jest grubymi nićmi szyte i nie dziw się że mnie wkurzają wypowiedzi ludzi takich jak ty, którzy wsadziliby arabów na szubienicę kąpletnie nic nie wymagając od naszych rządów.
    ja pracowałam trochę z cyganami i uwierz mi oni też potrafią pracować i są mili, tylko trzeba stworzyć odpowiednie przepisy, które nie skłocałyby ludzi ze sobą.
    miałam też styczność z arabkami biorącymi socjal. nie były one jakieś nadzwyczajne, ale i nie tak potworne jak malują je
    polacy z którymi pracowałam na truskawkach o wiele gorzej mnie potraktowali, dla moich współbraci z Polski byłam podczłowiekiem.
    przepraszam za haotyczność ale pisanie nie jest moją najmocniejszą stroną

  21. warilran cytuję
    „Ale gdybym miał taki zasiłek za darmo, gdybym miał dom czy apartament za darmo i duże dopłaty za kolejne dzieci, tak jak syf, który w Europie tak jest traktowany, to wiesz co, Pamelko? Byłbym bardzo wdzięczny za te możliwości i za takie traktowanie, no i przynajmniej szanowałbym białych ludzi, którzy ciężko pracują na tym kontynencie, abym ja mógł tak sobie żyć – bez problemów o przyszłość, bez obaw o podnoszone podatki, bez obaw o wiek emerytalny, bez obaw czy wykształcę swoje dzieci, bo opłaty za edukację cały czas rosną i nie ma końca tym podwyżkom, byłbym wdzięczny Europie, że mnie tak przyjęła i tak się mną opiekuje”
    wydaje mi się że biali angole byliby wkurzeni zapieprzając na białego Polaka, nawet gdybyś był im b. wdzięczny za kasę ;D
    arabowie może patrzą na białych spod byka bo wiedzą że dostają darmowy socjal i biali mogą za to im dokopać.

    a tak wogóle to nie jest w porządku że nasze podatki idą na tych co na nie nie pracują, trzeba zmienić to bezprawie, bo to jest kryminogenne.
    arabowie tych ustaw nie piszą, tylko z nich korzystają. my musimy całą naszą energię skierować na zmianę prawa a nie na dowalanie arabom wtedy nasza energia (para) nie pójdzie w gwizdek

    najlepiej byłoby wprowadzić bezwarunkowy dochód podstawowy i byłoby po problemie

  22. Żeby było jasne: nie piszcie co powinno być ani co powinni zrobić ludzie / rządy, bo to niczego nie mienia, a wy nie macie władzy ani nad ludźmi ani nad rządami. To ludzie zrobili to, co jest, wybierając w demokratycznych wyborach tych, których wybrali. Ludzie akceptują fakt, że Rothschild wykupił całą planetę na własność i ludzie nie protestują ani się nie buntują przeciw temu stanowi rzeczy. Jest nas prawie 7 miliardów owiec i baranów, gdyby tylko 1 miliard ludzi powiedział zgodnym chórem „wypisuję się z tego cyrku, bo nie jestem małpą Rothschilda” i przestał płacić podatki Rothschild mógłby ich pocałować w dupę, bo nie zdołałby wybudować więzień dla nich wszystkich ani nie miałby środków (policji), żeby ich spałować.

    To ludzkość kreuje rzeczywistość, a nie władza.

    Powiedzcie sobie co innego: JEŚLI JEST JAK JEST, TO ZNACZY, ŻE LUDZKOŚĆ TO AKCEPTUJE, ALE JA NIE MAM NA TO WPŁYWU.

    Skoro Europejczycy się godzą na to, że pracują na muzułmańskich nierobów to jest ich wybór i nic nam do tego. Jeżeli w Polsce będzie tak samo to nic na to nie poradzicie. Jak widać Polakom nie przeszkadza, że ssie ich wielki, nienasycony pasożyt i zgodzą się na jeszcze większe obciążenia, bo akceptują decyzje władzy.

    NIE TRAĆCIE ENERGII NA ZBAWIANIE ŚWIATA I LUDZKOŚCI, BO NIE JESTEŚCIE BOGAMI.

    NIE MACIE WPŁYWU NA NIKOGO POZA SOBĄ!!!

    ZBAWIĆ SIĘ KAŻDY MUSI SAM!!!

  23. Mario gdybyśmy nie mieli na nikogo wpływu poza sobą to niepotrzebna by była propaganda.
    np kościół ma na nas wpływ, rodzice, przyjaciele.
    jeżeli nie zaakceptujemy reguł grupy, ta grupa może nas wyrzucić poza nawias społeczeństwa, a więc jakiś wpływ jest.
    wydaje mi się ze mam prawo wyrażać moje opinie i sobie gdybać. nikomu tych opinii nie narzucam i nikogo przy tym nie obrażam.
    i najważniejsze ma prawo mi się nie podobać, że biali niewolnicy całą złość za swoje niewolnictwo i lenistwo zrzucają na arabów.

    dodam jeszcze, że rozumiem, że nie chce wam się uświadamiać innych, bo mi się też nie chce, ale to , że mi się nie chce, bo jestem strachliwa i leniwa to nie wina arabów tylko MOJA

  24. Owszem inni mogą wpłynąć na Ciebie ale tylko jeśli im na to pozwolisz – takie jest moje zdanie. Kłopot w tym, że najczęściej wyrażamy naszą zgodę na taki wpływ nieświadomie, pod wpływem emocji, które z kolei postały poprzez manipulację z każdej strony. Te manipulacje mogą być bardzo subtelne, często takie, że nie zdajemy sobie z tego sprawy. Najlepiej chyba przed podjęciem jakiejkolwiek decyzji zajrzeć w głąb siebie i zapytać – komu cała ta sytuacja służy, jeśli opowiem się za jedną stroną, to co i kto wtedy zyska poprzez moje działanie? Ja podchodzę do tego w ten sposób, ktoś inny może mieć zupełnie inną drogę. A uświadamianie innych najlepiej chyba robić poprzez własną postawę – ten kto ma się obudzić z pewnością zauważy nasze zachowanie, a jak będziemy komuś na siłę prawić morały, to nic z tego dobrego nie wyjdzie.

  25. Mario gdybyśmy nie mieli na nikogo wpływu poza sobą to niepotrzebna by była propaganda.
    np kościół ma na nas wpływ, rodzice, przyjaciele.

    Nie chodzi mi o to, że da się wpływać na kogoś, tylko o to, że tego robić nie wolno. Chcesz zmiany – zmień siebie. Ty masz zmieniać siebie, a nie innych. Zmienianie innych jest dużym nadużyciem i każdy, kto to robi beknie za to prędzej czy później.

    W grze pt. „Życie” animujesz jedynie pionek z nazwą „JA”. Nie możesz grać innymi, bo one są animowane przez innych, to ich pionki i oni mają prawo do grać nimi tak, jak sami uważają. Nie wolno ci wpływać na nikogo, a zwłaszcza nie wolno ci za nikogo podejmować decyzji.

    ZGODNIE ZE SWOJĄ WOLĄ MOŻESZ ZMIENIAĆ JEDYNIE SIEBIE.

    Czy inni zechcą się zmienić, kiedy i jak to nie twój biznes.

    Na mnie kościół nie wpływa i nigdy nie wpływał, propaganda, reklama itp. również na mnie nie działa.

    i najważniejsze ma prawo mi się nie podobać, że biali niewolnicy całą złość za swoje niewolnictwo i lenistwo zrzucają na arabów.

    Masz poważny problem z myśleniem. Biali nie zrzucają winy za swoje niewolnictwo na Arabów, lecz nie życzą sobie, żeby nie-rdzenni mieszkańcy ich kraju okradali rdzennych z terenów do życia, z ciężko zarobionych pieniędzy, z mieszkań socjalnych, świadczeń socjalnych i innych świadczeń, na które nie zapracowali w żaden sposób i demolowali dobro publiczne pozostając przy tym ponad prawem.

    dodam jeszcze, że rozumiem, że nie chce wam się uświadamiać innych

    Ja w tym blogu właśnie uświadamiam innych przekazując im wiedzę jaką posiadam.

    mi się nie chce, bo jestem strachliwa i leniwa to nie wina arabów tylko MOJA

    Kolejny błąd w rozumowaniu i logice: za swoje lenistwo i strachliwość ponosisz odpowiedzialność jedynie ty i Arabowie nie mają z tym nic wspólnego.

    Jeżeli pochodzisz z patologicznej rodziny to jest to jedynie twój problem. To ty masz obowiązek poddać się terapii i zrobić ze sobą porządek, a nie my w tym blogu. Jeśli będziesz zaśmiecać blog głupimi, nielogicznymi i bezsensownie emocjonalnymi komentarzami to się po prostu rozstaniemy, bo my tu nie mamy obowiązku spijać piwa, które ty warzysz.

  26. @pamelatusk, ty naprawdę masz duży problem ze sobą. Cały czas obarczasz białych ludzi winą za to, że nie lubią biednych ciapatych i czarnych (choć szczególnie na sercu leżą ci ciapaci) i że wylewają swoją złość na nich.

    Powiem ci tak. Największym problem umierającej Europy jest to, że NIESTETY za mało białych ludzi nie lubi brudasów, a jeszcze o wiele mniej z nich wylewa na nich swoją złość. Bo gdyby tak było, to byłby to dobry znak.

    Biała Europa ginie, bo poprzez propagandę poprawności politycznej i wszędobylskie pranie mózgu białej rasie „rasizmem”, także dochodzi do tego, że biały nie tylko boi się narazić wszelkiej maści syfowi, który rozmnożył się w Europie i tłumnie do niej KAŻDEGO DNIA przybywa, ALE BIAŁY CZŁOWIEK BOI SIĘ POWIEDZIEĆ GŁOŚNO CO MYŚLI NA TEMAT TEGO BURDELU ZWANEGO MULTI SRULTI INNEMU BIAŁEMU CZŁOWIEKOWI. Nie chcę powtarzać się z tym, co już wielokrotnie tutaj pisałem.

    Najwyraźniej ty masz problemy z myśleniem. Zrób najpierw porządek ze sobą, tak jak Maria ci radzi. Ja nie rozumiem tych twoich dziwnych dylematów. Pisałem ci wielokrotnie, że jeśli chodzi o cały ten syf i burdel w Europie GŁÓWNĄ WINĘ ponoszą psychopaci, których dla zmyłki nazywa się pięknie – politykami. I to jest oczywiste. Żadna brudna i niewdzięczna kur…arabska ani murzyńska nie znalazłaby się w Europie gdyby nie oni na to pozwolili. Ale nie tylko na to pozwalają, ale z wielką lubością i metodycznie NISZCZĄ BIAŁĄ RASĘ.

    Ja mam dosyć tłumaczenia tych oczywistych spraw białym idiotom, którzy wierzą w poprawność polityczną i inne bzdury. Jeśli ludzie godzą się na ciągle podnoszone podatki, na wyższe rachunki za wszystko, jeśli godzą się na podwyższany wiek emerytalny i na dalsze wszystkie cięcia wydatków społecznych, A JEDNOCZEŚNIE MILCZĄ KIEDY UNIA EUROPEJSKA sprowadza miliony ludzkich brudów do Europy i przeznacza na nich miliardy Euro, które nam ukradła, to nie widzę dalszej potrzeby pieprzenia tego samego skoro to i tak nie wejdzie to do ich głupich mózgów. Jeśli ludzie już dzisiaj czekają w kolejkach do szpitali czy dentystów (tak jak w Szwecji) po parę lat, a chcą, aby to syf miał pierwszeństwo do „opieki medycznej”, do tego jeszcze za darmo, to jest to ich wybór i ich wola.

    Mam do ciebie propozycję, po prostu daj spokój białym ludziom, którzy są wściekli na twoich biednych ciapaków, bo jest ich tak bardzo mało, że są to cenne perełki zagubione w oceanie gówna.

  27. Mam pytanie, możesz podać jakiś odnośnik do tej konktetnie wypowiedzi Brzezińskiego?

  28. Mam pytanie: a czy nie możesz sobie poszukać sam? Cytatów Brzezińskiego jest w sieci pełno, ja kiedyś znalazłam, więc i tobie powinno się udać.

Nie mam żadnego wpływu na to, że komentarze stałych bywalców bloga lądują w moderacji! Proszę się nie awanturować w tej sprawie - patrz: strona "Komentowanie bloga" (na górze). Wolną dyskusję prowadzimy w Hyde Parku, a o zdrowiu w Zdrowotnym Hyde Parku.

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.