Komunikat w sprawie Hyde Parku

Bardzo wszystkich przepraszam, ale to nie moja wina, że w Hyde Parku wyświetlają się komentarze z maja i nie ma opcji, żeby pokazały się nowsze. Nie sprawdzałam, co jeszcze się chrzani, ale to i tak nie ma znaczenia, bo ja na to nie mam żadnego wpływu. Jak się domyślam admini WordPressa stają na głowie, żeby było lepiej, ale coś przedobrzyli i zrobiło się gorzej. Nie pierwszy to i zapewne nie ostatni raz. Potraktujcie to jako stan przejściowy.

Komunikat z ostatniej chwili: stary HP został zamknięty!

Ogłaszam otwarcie nowego Hyde Park 2!

Starego nie można już komentować, ale można czytać. Mam nadzieję, że komentarze w starym HP już niedługo będą się wyświetlać normalnie.

9 myśli nt. „Komunikat w sprawie Hyde Parku

  1. Astromario, mam propozycję techniczną – w hydeparku jest po prostu ogrom komentarzy, może przez to wszystko się sypie. Może zamknąć obecny hydepark i zostawić jako archiwum, a otworzyć nowy? 🙂

  2. Hmmm, może faktycznie. Ale widzę, że admini WP coś grzebią, bo mi się pozmieniały w panelu administracyjnym napisy na przyciskach z polskiego na angielski i inne szczegóły są też pozmieniane. Może wszystko wróci do normy? Ale może faktycznie tam jest już za dużo komentarzy, więc zamykam stary HP i otwieram Hyde Park 2.

  3. Hmmmm, ale komentarze Hyde Parku można czytać tylko do maja br. A chcielibyśmy mieć dostęp do późniejszych 🙂

  4. Jak napisałam – nie mam na to żadnego wpływu. Jak admini WP przestaną „poprawiać” działanie WP lub usuną awarię to wszystko powinno wrócić do normy. Jak nie wróci to będę do nich pisać, ale wiem z doświadczenia, że to bezcelowe, bo i tak nie odpowiedzą. Koledze kazali pisać po angielsku, a to jest polska ekipa, więc bez komentarza.

  5. W nowym Hyde Parku nie mam w ogóle opcji komentowania, zakładka jest udostępniona do komentowania?

  6. Dzieją się dziwne rzeczy,nie tylko na Blogu P.Marii,jest teraz taki zamordyzm,że nawet za poprzedniej opcji politycznej był nie do pomyślenia.Uważam,że Jaro Sprawiedliwy szykuje Nam piekło.

  7. Ktosik, nie przesadzaj! Widzę, że admini robią jakąś rewolucję techniczną na WP. Jaro nie ma nic do tego, bo serwery WP są poza Polską. Wiele razy było tak, że pewna sekta, mająca tu blogi szkalowała porządnych ludzi, a nawet podawała ich dane adresowe do publicznej wiadomości, pisząc, że są satanistami i pedofilami, ale policja nie mogła zamknąć tych blogów, bo w USA nie obowiązuje polskie prawo.

  8. Wstrząsająca relacja naszej rodaczki, która od wielu lat mieszka w Szwecji. Jak to się czyta, to robi się człowiekowi niedobrze. Ciekawy jestem waszej opinii:

    http://wolnemedia.net/polityka/szwecji-jaka-znali-polacy-juz-nie-bedzie/

    Nie wiem jak ludzie mogą tak dać się ogłupić.

    Ja miałem okazję być parę razy w Szwecji ponad dwadzieścia lat temu i po prostu byłem zakochany w tym kraju. Dałbym wszystko, aby móc tami mieszkać i pracować, a nie miałem na to żadnych szans. Do dzisiaj opowiadam znajomym jak przybyłem do tego kraju PO DWÓCH TYGODNIACH OD POPRZEDNIEJ WIZYTY, to zostałem zatrzymany przez policję szwedzką i wypytywany DLACZEGO przyjechałem tak szybko…Gdyby nie mój szwedzki przyjaciel, który po mnie wyjechał, to by mnie na pewno zawrócili.

    I kur….(przepraszam za to słowo), ale od tego czasu te sqrwysyny zamienili ten kraj w piekło, chaos, syf i doprowadzili go do kompletnej zagłady. Sprowadzają najgorszą i jeb…dzicz, która kur… wszystko ma za darmo i za to niszczy ten wspaniały kiedyś kraj, a ja NIE MIAŁEM ŻADNYCH SZANS, aby tam wyjechać do pracy, a byłem gotowy pracować ciężko.

    Ostatni raz byłem w Szwecji w 1997 roku i znajomi szwedzi byli już przestraszeni tym, co się działo. Sprowadzano już wtedy bośniaków i jakichś innych muslimów i zaczęły się dewastacje szkół i innych budynków, a to dopiero był początek…

    Jak ktoś mieszka w Szwecji, to niech coś napisze na ten temat więcej.

Proszę się nie awanturować z powodu moderacji - patrz: strona "Komentowanie bloga" (na górze). Wolną dyskusję prowadzimy w Hyde Parku, a o zdrowiu w Zdrowotnym Hyde Parku.

