Koniec świata i co dalej? Wyjaśnia Włodzimierz H. Zylbertal

UWAGA!

Wszystkim panikarzom wyjaśniam, że to nie jest zapowiedź końca świata! Tytuł jest ironiczny. Ale żeby się dowiedzieć o co chodzi, trzeba uważnie obejrzeć film.

Nie należy pisać recenzji filmu, którego się nie widziało!

30 myśli nt. „Koniec świata i co dalej? Wyjaśnia Włodzimierz H. Zylbertal

  1. dalej zycie jak w madrycie, co tu wyjasniac! Te wszystkie oszołomy zakompleksione i żadne uznania ich za proroków, pieprza jeden przez drugiego o koncu swiata, strasżac siebie i otoczenie, mało tego robia konferencje za pieniadze, a głupie lemingi placa im za straszenie. Nie chce mi sie nawet splunąc na ich zakompleksione wywody. Pozdrawiam Mahakala

  2. @ Mahakala: dawno cię tu nie było! Szkoda, że w ogóle nie raczyłeś obejrzeć filmu. Gdybyś obejrzał, przynajmniej sam wstęp, to byś wiedział, że wcale nie jest o końcu świata. Tytuł jest IRONICZNY. Mówiąc wprost zachowałeś się jak krytyk teatralny, który napisał druzgocącą recenzję przedstawienia, którego nie widział. Wydaje mi się, że twoja emocjonalna reakcja zdradza lęk – sam się boisz końca świata i projektujesz ten lęk na innych.

    Ja nie napisałam recenzji „Pokłosia”, bo nie piszę recenzji dzieł, których nie oglądałam. A „Pokłosia” nie obejrzę, bo gdybym obejrzała, to dałabym zarobić antypolskim agentom i przysporzyłabym im popularności. [Na marginesie: gdyby wszyscy postępowali tak jak ja, to różnej maści Pasikowscy i Szczury poszliby z torbami].

  3. z przyjemnoscia wysluchalam Pana Wlodzimierza, ma bardzo przyjemny sposob wypowiadania sie i bardzo mily glos,
    a to co mowil nie umiem skomentowac , moge tylko mu przytaknac.

  4. żeby naprawić świat nie trzeba wcale nadprzyrodzonych zdolności wystarczy kruszynę chleba z ziemi podnieść przez uszanowanie w tym momencie cały świat zawróci i zacznie się wiosna i łez już nie będzie i cierpienia i pomstowania. a gdziekolwiek człowiek się nie obróci tam będzie jego dom i jego bliscy tam będą.a bochen chleba połamany wystarczy dla setek ba tysięcy głodnych ale co to za chleb mmmmmmmmmmm pycha ciepły jeszcze a ułomki koszami trzeba będzie zbierać

    jeżeli uważasz że ten komentarz narusza twoje dobre samopoczucie to nie wiem co ci poradzić

  5. piękny początek, a potem jakiś kiks [2]

    To znaczy, ja też nie rozumiem. Nie pamiętam, żeby jakiś komentarz naruszył tu kiedyś moje dobre samopoczucie. Bez przesady.

  6. Podobało mi się wystąpienie pana Zylbertala . Cos w tym jest co mówi, a czy to sie spełni zobaczymy w przyszłości ?

  7. Mnie się najbardziej podobało, że nawet nie spekulował na temat możliwości wybuchu III wojny światowej (ani żadnej innej). Mam nadzieję, że Izrael nie odważy się uderzyć na Iran, bo musiałby to zrobić sam. A sam to nie da rady. Obama jaki jest, taki jest, ale chyba tej wojny nie chce. Ostatnio już nawet przestaliśmy słuchać wojennej retoryki w mendiach (ja jej nie słyszę, bo ich nie słucham, ale mam tu podgląd na wiadomości z wiadomej Gazety i też nic, poza sporadycznym narzekaniem na antysemityzm Achmanideżada tu nie widzę). Tak więc zaczynam wierzyć, że kolejny plan diabłów nie wypalił. Jeśli tak, to znaczyłoby, że jednak coś się w świecie zmieniło, a tym czymś prawdopodobnie jest zmiana świadomości ludzkości. Minimalna zmiana, ale dobre i to.

  8. Miałem okazję uczestniczyć w całej konferencji , i pomimo celowego terminu w jakim się ona odbyła , nikt nie oczekiwał nagłego końca naszej cywilizacji , raczej skupiano się na tym w jakim kierunku należy działać , by możliwości jakie daje nam era wodnika w którą niewątpliwie wkroczyliśmy , nie była zmarnowana przez ludzkość.

  9. Obejrzałam filmik i przyznać muszę, że gość mówi sensownie. Zauważyłam też, że mówi to co Rajska, tylko trochę w inny sposób. (Ku gwoli – nie jestem „fanką” tej Pani).

  10. @Sabrina faktycznie co to za dziwne porównanie do tej „strzygi”Rajskiej i jej cichutkiego pazia Jacka ?
    Dla mnie słowa tego Pana były pocieszające w jakiś sposób…szkoda tylko,że są to już ludzie starszego(naszego bo jest nas tu więcej starszych ;))pokolenia a młodzi mądrzy muszą na razie wyrobić sobie zaufanie u ludzi (nie mylić z lemingami) ale myślę,że jest sporo tych młodych przebudzonych mogących zmieniać świat musimy w to wierzyć 🙂 mam trójkę wnuków i nie chciałabym dla nich życia w niewoli korporacji.

  11. @ Astromario i Magmarjo 🙂 ;-), napisałam to co spostrzegałam. I proszę, uwierzcie mi na słowo, że nie miałam intencji obrażania kogokolwiek. 😉 Facet naprawdę mówi z sensem i do rzeczy, ale Rajska też mówiła o tym, tylko inaczej pewne rzeczy nazywała. Serio. Co może oznaczyć tylko jedno… coś jest na rzeczy w tym temacie 😉 🙂

  12. Rajska nawygadywała głupot i tyle. Gadała coś o zzombieniu ludzkości i inne podobne rewelacje, aż się słuchać nie dało.

  13. O nie, Rajska zdecydowanie nie mówiła o tym samym co Zylbertal. W ogóle porównywanie gówna do czekolady ma niewielki sens – Rajska to jakaś przypadkowa baba, która wzięła się nie wiadomo skąd i zdobyła autorytet wśród niektórych zastraszonych lemingów. Zylbertal zaś to doświadczony astrolog, autor wielu książek, człowiek bynajmniej nie nawiedzony, który wyrobił sobie jakąś pozycję przez lata.

  14. @ Obywatelu: nie jestem fanką Rajskiej, i na pewno nie jestem lemingiem. Zombienie wyśmiewałam od samego początku i nie tylko to. Jednakże nieraz słuchałam to, co ma ta pani dopowiedzenia i stwierdzam to co słyszałam. Wiele stwierdzeń pojawiły się w wywodach tej pani, co u pana astrologa, tyle że oboje inaczej nazywali rzeczy po imieniu ( sens był podobny). Tu wyjaśnię, że ja mam zwyczaj słuchać zwolenników, jak i przeciwników różnych teorii, i przyznać muszę obiektywnie, że zawsze obie strony mają jakieś swoje uzasadnione racje i obie ich nie mają. Bo nigdy nie jest tak, że ktoś ma monopol na wiedzę absolutną, a jedynie cząstkową.

  15. Najważniejsze w naszym życiu są nasze przekonania , przekonania oddające prawdziwe rozumienie naszego istnienia i praw rządzących we Wszechświecie, a nie te fałszywe przekonania , które maja nas zaprowadzić na manowce.
    O te przekonania właściwego rozumienia rzeczywistości powinniśmy prowadzić walkę , a nie o zwycięstwo militarne czy zwycięstwo nad psychopatami rządzącymi światem, która to grupa stanowi rzeczywistego raka na ciele ludzkości, bo właściwe nasze przekonania , to nasze zwycięstwo.
    Trzeba te przekonania głosić powszechnie, bo widać ,że odnosi to skutek, gdyż psychopaci zmuszani są do cofania się z realizacji swoich planów, chociaż z nich nie rezygnują zupełnie i będą próbować dalej.
    Bądźmy dobrej myśli w Nowym Roku, czego życzę wszystkim mieszkańcom Ziemi.

  16. Widziałam zajawkę artykułu NaturalNews na Facebooku. W Australii wchodzi prawo zakazujące wypowiadania się na temat zdrowia każdemu, kto NIE JEST LEKARZEM.

  17. No tak, to juz nie daleko do przywrocenia palenia na stosie…

  18. Kontra Systemowi – nie bądźmy tacy pesymistyczni, bo o to im chodzi żeby ściąnąć nasze wibracje na niski poziom, co pozwoliłoby im mieć dostęp do nas.
    Nie możemy na to pozwolic.
    Bądźmy sobą, a oni nie będą mieli do nas dostępu, bo to oni maja kłopoty, a nie my.

  19. Sabrina: nie pisałem przecież o Tobie. Nie kojarzę, co pisałaś wczesniej. Uderz w stół… 🙂

    Aha, i są pewne meandry, w które nie trzeba się zapuszczać zbyt głęboko, żeby wiedzieć, że śmierdzą. Rajska jeśli miała kiedykolwiek jakąś rację to dlatego, że zerżnęła swoje wystąpienia od innych, lepiej ogarniętych w temacie. To w ogóle nie jest ktoś, o kim warto dyskutować, ona nie przedstawia żadnych swoich „racji” z którymi warto się zapoznać, tylko własne, napuszone ego. Jak ktoś chce posłuchać w miarę rozgarniętego toku na temat gęstości, wibracji, wymiarów, czy nawet jaszczurków i innych gadów, to nawet Jadczykowie są pod tym względem o niebo lepsi.

    Rajska została tu już wyśmiana ze wszystkich stron, bez przesady. Sam fakt, że nagrała jakieś pierdółki i że zebrała grupę wyznawców, nie jest jeszcze argumentem na rzecz tego, że warto się zagłębiać w to, co ona mówi. Ja po wysłuchaniu jej „tajnych kompletów” poczułem, że mi niedobrze.

  20. Za to chciałem powiedzieć, że wykład Zylbertala jest wypowiedzią, z którą zgadzam się prawie w stu procentach. Takich treści powinno być więcej – nie oscylujących na wyższym poziomie abstrakcji, tylko zawierających konkrety.

  21. @Stawol, ja mam ich dokladnie tam gdzie sie pewnie domyslasz i ich sie nie boje 😉
    Moja odpowiedz 21 na wiadomosc Astromarii o zakazie wypowiadania sie na temat zdrowia przez osoby nie majace odpowiedniego wyksztalcenia byla sarkastycznie napisana. Po wyjsciu projektu ustawy o szczepieniach rozpoczelam akcje uswiadamiajaca na mojej stronie FB i jedyna osoba, ktora ze mna na FB dyskutowala to byl kolega szkolny mojego brata, obecnie „lekarz”-pediatra (z tytulem doktora). Byla to dluga dyskusja, w ktorej usilowal on mnie przekonywac dlaczego potrzebne sa szczepienia i nie potrafil przedstawic mi zadnego konkretnego argumentu. Jak sie go zapytalam po co on wlasciwie ze mna dyskutuje dostalam odpowiedz, ze on nie ze mna dyskutuje, bo widzi, ze ze mna dyskusji nie ma ale usiluje przekonac innych czytajacych moja strone do swoich „prawd”. Zmieszal z blotem wszystkie matki, ktore nie chcialy szczepic swoich dzieci, zmieszal z blotem powszechny dostep do internetu, do ktorego dostep ma ciemna cholota nie majaca pojecia o medycynie (w tym oczywiscie moja skromna osoba), oraz dodal, ze ja ze swoim wyksztalceniem nie dorastam mu do piet i wlasnie wyrazil sie „jak smiesz zabierac glos w sprawie, w ktorej nie masz wyksztalcenia”. Jak mu na to odpowiedzialam, ze zdecydowana wiekszosc parlamentarzystow plus prezydent kraju rowniez nie mieli stosownego wyksztalcenia a jednomyslnie zatwierdzili ustawe i to w sprzeciwienstwie do mnie nie probujac zglebic tematu chocby przez powolanie komisji niezaleznych naukowcow to wycofal sie z mojej strony bo oznajmil, ze mu jest wstyd, ze w ogole dal sie w te jalowa dyskusje wciagnac i jej przebieg wymarze ze swojej strony, przy czym mu przypomnialam, ze to on na moja strone ze swoimi argumentami sie sam wprosil. :mrgreen:

  22. Marcus, szperasz w brukowcach ostro, jak widzę. 🙂 Ale dobrze, trzeba coś takiego znajdować ku uciesze. 😉

  23. @ Marcus: nie przejmuj się świrami. Oni zawsze znajdą powód, żeby świrować, to wcale nie musi być koniec świata, to może być cokolwiek. W tym roku ma nad nami przelecieć kometa jaśniejsza od księżyca – ciekawe ilu się zabije, zanim do nas doleci?

  24. Kilka miesięcy temu w komentarzach napisałem, że czekam do końca 2012 aby słownie rozprawić się z prorokującymi oszustami (bo jakoś w głebi duszy czułem, że w grudniu gówno będzie). Chiałem zestawić co kto mówił na temat grudnia 2012. Ale szczerze mówiąc już mi się nie chce w tym grzebać – co, kto i kiedy? Jednak aby nie być gołosłownym to pare linijek ogólnych wniosków napisałem:

    I nic się nie stało. Grudzień 2012 przeszedł do historii, kłamstwa guru i proroków zostały zweryfikowane. Końca świata nie było. Mam na myśli tych którzy przez ostatnie kilka lat wieszczyli rychły koniec świata lub zapowiadali wielkie społeczne i duchowe zmiany – transformację ludzkości. Jedno i drugie nie nastąpiło. Świat trawa dalej a ludzka owczarnia w swojej przytłaczającej masie jak była mało świadoma tak jest nadal. Jedynie kilku new age’owych samozwańczych nauczycieli na swoich blogach twierdzi, że zaobserwowało wielkie zmiany w ludzkiej świadomości (??!!) lub w panice przesuwają daty na dalsze lata. Twierdzą oni, że wyzwolili się z Matriksa, rzucili pracę aby poświęcić się ludzkości. Jednak dalej pomimo „wyzwolenia z Matriksa” proszą co łaska o datek na ich działalność. Tacy są „wolni”, że błagają o banknoty matriksowego systemu bankowego (sic !!!). Celowo nie podaję tutaj nazwisk zarówno polskich jak i zagranicznych new age’owych specjalistów w sprawach roku 2012, bo nie chcę się narazić na jakieś ataki. To są kłamcy i maipulatorzy. Sami możecie zweryfikować co kto mówił przed grudniem 2012, wystarczy poklikać w Internecie.

    Koniec świata na szczęscie nie nastąpił a transformacja ludzkiej świadomości to pewnie długi i powolny proces nie obliczony na jakieś „czary – mary” które miałoby nastąpić w ciągu jednego dnia. To nie są prorocze cuda new age’owych oszołomów czy fanów czanelingów. Jednak jeżeli jakaś zmiana świadomości nie nastąpi to ludzkość skończy w globalnym technokratycznym społeczeństwie z mikroczipem na ręku pod rządami światowej elity.

    Na koniec mała dygresja; prorocy New Age tak samo mnie okłamali jak okłamywał mnie przez lata kościół katolicki czy politycy. To jest to samo gówno tylko w innym wydaniu. Na szczęście na tym blogu nigdy nie „prorokowałem” fenomenu grudnia 2012 bo zawsze podchodziłem do tego z rezerwą, aczkolwiek słuchałem bełkotliwej gadaniny na ten temat bo ciekawość jest czasami niestety większa niż mądrość.

    Na koniec zacytuję Jerzego Prokopiuka, który na długo przed grudniem 2012 wykazał się mądrością i rozsądkiem.

    „(…) Remigiusz Hanaj: Czy myśli Pan o takim rodzaju przejścia, które wiąże się z przemianą, o transformacji?

    Jerzy Prokopiuk: Tak, wydaje mi się, że jest to transformacja, która symbolicznie wyraża się w przejściu od astrologicznej epoki Ryb do epoki Wodnika. Jestem osobiście przekonany, podobnie jak wielu astrologów, np. Leszek Weres, że będziemy musieli jeszcze długo czekać na Wodnika. Idąc za Steinerem można ulokować początek nowej ery dopiero po 3000 roku. Potraktujmy jednak sprawę bardziej symbolicznie. Nie jest przecież tak, że wybija zegar i kończy się jedna epoka, a zaczyna druga. Przeciwnie wydaje mi się, że oddziaływania epoki Ryb będą długo trwały w epoce Wodnika, ale już w epoce Ryb pojawi się wiele sygnałów oddziaływania epoki Wodnika. Konkretna data jest sprawą drugorzędną, ważne, że żyjemy na pograniczu, które może mieć tysiąc i więcej lat”
    źródło: http://www.gnosis.art.pl/numery/gn10_prokopiuk_mowi_intremed.HTM

W tym blogu komentarze są równie ważne jak teksty na stronie głównej, dlatego bardzo proszę o trzymanie się tematu! Wolną dyskusję prowadzimy w Hyde Parku, a o zdrowiu w Zdrowotnym Hyde Parku. Jeśli Twój komentarz się nie ukazał przeczytaj zasady komentowania bloga (patrz strony na górze bloga). Komentarze nie na temat będę kasować, a awanturników banować!

