Mój straszliwy antysemityzm

Jestem płomiennie znienawidzona przez ateistów i pseudoracjonalistów, ponieważ perfidnie (i chyba skutecznie) psuję ich sekciarską (lub jak kto woli „misjonarską”) robotę. Jak już pisałam, jestem córką ateisty-racjonalisty, więc znam te głupoty aż za dobrze. Pisałam też, że wiara i niewiara to w gruncie rzeczy to samo. Jedni w coś wierzą, a inni nie wierzą, ale choćby nie wiadomo jak bardzo bili się w ateistyczne piersi w dalszym ciągu tematem sporu pozostaje wiara. Nie można naukowo udowodnić nieistnienia czegokolwiek, w tym Boga, więc ateiści w dalszym ciągu pozostają wierzącymi – bo wierzą… w nieistnienie. Utrata wiary zdarza się więc nie tylko katolikom, ale i ateistom. Tracący wiarę katolik staje się ateistą, a tracący wiarę ateista katolikiem lub wyznawcą innej religii i tak sobie przez kolejne wcielenia przechodzą od jednej skrajności w drugą, aż w końcu ich oświeci i stają się agnostykami. Dopiero wtedy mają odwagę powiedzieć „wiem, że nic nie wiem”. Może jest tak, a może inaczej, może jedna strona ma rację, a może żadna i to jest piękne, bo nie trzeba się już z nikim o nic kłócić ani nie trzeba być posłusznym żadnym guru. Można się odłączyć od Matrixa i przestać być niewolnikiem Systemu.

Przebudzenie jest wyzwoleniem dla jednostki i zagrożeniem dla Systemu. Bo System istnieje tylko tak długo, jak długo nieświadome masy są rozbite na frakcje, skłócone i dzięki temu podatne na metody inżynierii społecznej.

Wrogiem systemu jest każdy, kto ludzi budzi i wyrywa ich z iluzji.

Takiego drania trzeba uciszyć wszelkimi możliwymi sposobami. Na przykład robiąc z niego paranoika tropiącego te głupie teorie spiskowe, widzącego wszędzie Jaszczury lub – och nie!!! – antysemitę.

Możesz być rasistą, możesz płomiennie nienawidzić Arabów i wszystko to będzie ci darowane. Walcząc z chustami i burkami i tropiąc (urojonych) arabskich zamachowców z 11 września możesz nawet wkupić się w łaski samych szefów portalu racjonalista!

Ale spróbuj tylko nie lubić żydów! O, to na pewno nie będzie tolerowane! Będą cię pokazywali palcami, będą głośno szydzili za twoimi plecami i nikt już ci ręki nie poda. Będziesz zadżumiony.

Pseudo-racjonaliści użyli wobec mnie wszystkich sposobów ośmieszania i nic. Dalej tu jestem i piszę do was te słowa.

Stali goście mojego bloga wiedzą, że nigdy nie pisałam ani o Jaszczurach (no, chyba że tutaj) ani o żydach. Ale kiedy tylko natknę się np. na Facebooku na jakiegoś pseudoracjonalistycznego półgłówka, od razu wita mnie wrzaskiem „Jaszczury idą”! Jest to kolejny dowód na to, że pseudoracjonaliści nie wyrabiają sobie opinii na podstawie własnych dociekań (w tym przypadku lektury mojego bloga), lecz bezrefleksyjnie przyswajają sobie opinie uznawanych przez nich autorytetów, takich jak Bart.

Podobnie jest z antysemityzmem.

Nawet do głowy by mi nie przyszło, że jakikolwiek naród, w całości, jest zły lub dobry.

Nie myślę tak o wszystkich Niemcach, chociaż to oni (a nie jacyś „naziści”) rozpętali II wojnę światową i wykazali się niewyobrażalnym barbarzyństwem. Nie myślę tak o wszystkich Ukraińcach, chociaż mój dziadek, kiedy tylko usłyszał o bandach UPA zaczynał się trząść jak liść osiki. Nie myślę tak również o wszystkich żydach, chociaż wiem o Ozjaszu i Stefanie Szechterach, o Salomonie Morelu, Helenie Wolińskiej, o Ławrientiju Berii i innych psychopatach, mordujących polskich AK-owców. Ale znam też (i szczerze podziwiam) takich szlachetnych i odważnych żydów, jak Norman Finkelstein i Daniel Barenboim.

Nigdy nie zajmowałam się tematyką żydowską, ale moi wrogowie i tak przypięli mi łatkę ANTYSEMITKI i obszczekali mnie wszędzie, gdzie się tylko dało.

Ponieważ stało się tak, jak się stało oświadczam, że od dziś zrywam z polityczną poprawnością i pozbywam się lęku przed poruszaniem tego tematu. Skoro zupełnie bez powodu zrobiliście ze mnie antysemitkę, to wypijecie piwo, którego nawarzyliście. Pamiętajcie, to wasza zasługa!

Aż trudno uwierzyć, jak bezgraniczna jest ludzka głupota.

Niech za przykład posłuży moje starcie z pewnym popularnym na Facebooku obrońcą wolności obywatelskich. Wydawał mi się uosobieniem rozsądku, ale któregoś dnia napisałam, że moim zdaniem celem podsycania antysemickich nastrojów jest doprowadzenie do antyżydowskich rozruchów, po to, żeby móc potem oskarżyć Polaków o zoologiczny antysemityzm i móc ich spacyfikować. Facet napadł na mnie w dziki sposób, że w tym momencie obraziłam miliony szczerych, dobrych, szlachetnych i nikomu nie życzących niczego złego żydów i nawyzywał mi od antysemitów! Gdzie i czym obraziłam miliony żydów? Potem jeszcze napisał, że to, co się wyprawia w sieci z powodu moich blogów to jakiś straszliwy smród i oskarżył mnie o to, że to moja wina. Zamiast przeczytać u mnie to, co ja naprawdę piszę i na tej podstawie mnie ocenić naczytał się jakichś plugawych oszczerstw i obrzucił mnie kamieniami.

Z idiotami nie rozmawiam, bo jak mawiała moja siostra, lepiej z mądrym zgubić, niż z głupim znaleźć, więc jedyne, co mogłam zrobić, to dać mu bana. Tragiczne jednak jest to, że świat składa się w miażdżącej przewadze z takich właśnie idiotów, co widać, słychać i czuć i czego skutki wszyscy odczuwamy. To ci ludzie głosują w wyborach, dając władzę złodziejom, malwersantom i wojennym podżegaczom, skutkiem czego ludzie rozsądni i sprawiedliwi muszą cierpieć żyjąc w piekle.

Oto kolejny „antysemicki” incydent, w który zostałam zamieszana i bez żadnego powodu obrzucona zgniłymi jajami.

W dyskusji na temat GMO (chociaż raczej trudno to nazwać dyskusją, jako że z dowolnego sortu wierzącymi – w tym przypadku w rzekomą „naukę” – raczej trudno dyskutować) użyłam określenia „Gazeta Szechtera” i za tę „zbrodnię” zostałam wyrzucona z listy obserwowanych na Twitterze!

Wimmer

Nigdzie nie napisałam, że nazwisko Szechter kogokolwiek „dyskwalifikuje” ani nie sugerowałam zupełnie niczego, np. żydowskiego pochodzenia redaktora naczelnego. Użyłam tylko i wyłącznie słów „GAZETA SZECHTERA” – skąd więc ta histeryczna reakcja? Dlaczego to mnie *zdyskwalifikowało* do tego stopnia, że pan Wimmer nie może mnie już obserwować? Przecież Wikipedia pisze wyraźnie:

Wywodzi się z rodziny przedwojennych działaczy komunistycznych żydowskiego pochodzenia. Jest synem Ozjasza Szechtera i Heleny Michnik.

Jeśli jest synem Ozjasza Szechtera, to jest oczywiste, że jego prawdziwym nazwiskiem jest / powinno być Szechter. Nie snułam żadnych domysłów ani insynuacji, dlaczego Adam Michnik nie używa prawdziwego nazwiska ani się nim nie chwali, lecz chowa się za nazwiskiem panieńskim matki. Ale rozumiem, że to bardzo drażliwy temat. W domu wisielca nie mówi się o sznurze. W domu Michnika nie mówi się o Szechterach – Ozjaszu i Stefanie. Wszyscy znamy też powiedzonko NA ZŁODZIEJU CZAPKA GORE.

Skoro już jesteśmy przy żydowskich i muzułmańskich klimatach powrócę do tematu uboju rytualnego.

Znalazłam taki oto cytat:

Natomiast dlaczego zwierzę nie może być ogłuszone? Zwierzę, aby było koszerne, nie może być ranne, ani chore. Ogłuszone – jest ranne. Nie można także powiedzieć o ogłuszonym zwierzęciu, że jest zdrowe. Dlatego nie może być uznane za koszerne nawet, gdyby zostało zabite według zasad szechity. Jedna z tych zasad została już przecież złamana.

Ogłuszone jest ranne i chore. Ale z podciętym gardłem jest całe i zdrowe. I niewątpliwie jest bezgranicznie szczęśliwe. Kocham taką hipokryzję.

Oni to piją grozę z krwią zabitej kaczki
I warzą głowy dzieci: zadziwionych cieląt,
Wypruwają wnętrzności krzycząc „flaczki, flaczki”
I jedzą je w niedzielę, z rodziną się dzieląc.
Maria Pawlikowska-Jasnorzewska

Ciepło rodzinne, świąteczny nastrój, miłość, szczęście, pachną ciasta, a w garnku pływa szczęśliwa, rytualnie uśmiercona krowa z rytualnie uśmierconą kurą. Amen!

Jesteś tym, co jesz. Jeśli jesz bestialstwo, stajesz się bestią.

Wiem, wiem, nie musicie mi mówić, że każdy ubój jest czymś strasznym. Mówcie to do mięsożerców, ja już dawno nie korzystam z usług rzeźników, bo od 30 lat nie jem mięsa – z przyczyn humanitarno-duchowych (a nie dlatego, że NWO rzekomo postuluje przymusowy wegetarianizm). Gdyby jednak ktoś krzyczał, że skoro jestem za zakazaniem uboju rytualnego, to powinnam być bezkompromisowa i zakazać również każdego innego, odpowiem, że należy być realistą. Nie ma takiej możliwości, żeby zmusić całą ludzkość do przejścia na wegetarianizm. A skoro tego nie da się zrobić, to należy przynajmniej zadbać o to, żeby zwierzęta jak najmniej cierpiały i nie przeżywały stresu.

————————

PS. Po prawej stronie mojego bloga widnieje ten oto obrazek i jest tam napisane (na czerwono!!!), co następuje:

zionismNa wyssane z brudnego, pseudo-racjonalistycznego palca oszczerstwa, że jestem antysemitką odpowiadam: Po pierwsze: w tym blogu NIE PORUSZAM ŻADNYCH KWESTII ZWIĄZANYCH Z SEMITAMI ANI Z ŻYDAMI (ten temat mnie w ogóle nie interesuje i nie znam się na tym, ale niedługo zrobię wyjątek i coś na ten temat napiszę), po drugie: Semitami są głównie ludy Zachodniej Azji i Arabowie. Nie mam nic do tych nacji, bo ci ludzie nic złego mi nie zrobili i po trzecie: nie istnieje coś takiego, jak „naród żydowski”. Żydzi to ludzie studiujący Torę, a nie Semici. Jestem natomiast ANTY-SYJONISTKĄ.

To SYJONIZM JEST RASIZMEM! Ale to nie Żydzi są syjonistami, lecz ludzie różnych ras i narodów studiujący Talmud (nie Torę!).

Informuję, że NIE TOLERUJĘ ANTYPOLONIZMU. To jest rasizm i jeśli kogoś na tym przyłapię złożę donos gdzie należy.

49 myśli nt. „Mój straszliwy antysemityzm

  1. A może po prostu dać sobie spokój ? Szkoda czasu. Mówiąc bez ogródek. debil pozostanie zawsze debilem, choćby krzyczał hasła Anty NWO czy jakie tam jeszcze. Osobiście już dawno straciłem wszelkie złudzenia. Nadzieję na zmianę ludzkości. Uczciwość czy co tam jeszcze. Cytując kogoś…”Kurewstwo jest niezatapialne”.

  2. Hej.
    W takim razie nieźle się dzieje! Taaak, to juz od długiego czasu widzę, że BUDZENIE jest tą zakazaną formą aktywności w sieci. Spotykało mnie to nie raz i czytałem już parę lat temu wypowiedzi opisujące taki zdarzenia — najczęściej forum gw i onet, troche interia, generalnie syf, ale opiniotwórczy.

    Lata badań nad psychiką istot żywych musi gdzieś znależć ujście.

    Pozostaje tylko życzyć wytrwałości w robocie.


    Ale, że Wimmer tak zachowuje się.. ! :))

  3. Mario , czy warto się przejmować szykanami. Oni maja siłę, bo wszystkie media sę w ich ręku, ale to im i tak nic nie pomoże , a przepowiednia Sybilli się spełni w 100%. Przecież widzisz, że i sądy są w rękach żydowskich i ich kolaborantów ?

  4. Ta perfidna sztuczka zwana demokracja czyli, ze wiekszosc „rzadzi”, bo ma „racje” to sprytnie zakamuflowana inzyniera spoleczna w manewrowaniu i jeszcze wiekszym oglupianiu mas przez „nie – rzadowych” tyranow czyli zawodowych koszernych rzeznikow wraz z rabusiami dajacymi „strawe” duchowa dla gawiedzi w postaci roznych krwawych igrzysk, w ktorych na koncu rozgrywek nawet ci bezmyslni gapie sa ustawiani w kolejce po smierc.

    Latka antysemity pomocna jest w dwojnasob do uciszania „wrogow” demonokracji i dalszego zastraszania glupich mas do umacniania ignorancji bestialskich faktow.wynikajacych z „rzadzenia” delirycznych szumowin na „gorze” w jakims nieograniczonym rauszu krwi ludzkiej i zwierzecej wraz z zachecaniem i wciaganiem „widzow” na „poziom” koszernych rzeznikow , bo ryba psuje sie od glowy i jak na gorze ,tak na dole !

    Juz mi wcale nie jest zal tylu durniow ,ktorzy majac wolna wole do dyspozycji nie potrafia zrobic z tego uzytku, bo tak jak kazdy samodzielnie musi sam jesc, zeby nasycic organizm, tak tez kazdy samodzielnie musi wlaczyc swoje szare komorki, zeby przezyc te krwawe igrzyska stojac z boku areny i obserwujac rozne rozrywajace „roz -.rywki” wraz z „rozbawionymi” na wszelkie sposoby gojow placacymi za nie z wlasnej kieszeni ku wielkiej tez uciesze wscieklych bestii – rezyserow tego ponurego „teatru”.

    Im wiecej durniow przy tym ginie, tym lepiej dla planety , bo ewolucja opiera sie na przezyciu gatunkow inteligentnych ze zdrowym instynktem samoobronnym polegajacym na unikaniu roznych sidel opartych na slepej „wierze” z ignorancja faktow zamiast na wiedzy ,ktora jest przeciez wszedzie dostepna zwlaszcza dzieki internetowi , w ktorym tyle osob poswieca swoj wolny czas i energie do pisania nieodplatnie w celu ostrzezenia roznych „slepych” i „gluchych” na cierpienia niewinnych ofiar ludzkich i zwierzecych w swoim otoczeniu.

  5. Wiem, że mają w rękach wszystko: rządy, media, naukę, sądy, żywność i co tylko można sobie wyobrazić. I czuję, że bez boskiej interwencji jesteśmy bez szans.

  6. Mnie tych głuchych i ślepych też nie jest żal, bo przecież dostali taki sam mózg jak ja czy wy, więc jeśli nie robią z niego użytku i nie myślą, to sami skazują się na zagładę. Ale problem jest w czym innym – nawet jeśli mądrzy przeżyją, to zostaną tu z GMO i skażoną planetą. GMO da się usunąć chyba tylko wszechświatowym potopem, a i to nie jest pewne, jeśli wypuszczono tego wściekłego łososia i inne ryby modyfikowane genetycznie. Tak więc bez interwencji z Góry jesteśmy w czarnej d.

  7. Cytuję P. Marię :

    „Nie ma takiej możliwości, żeby zmusić całą ludzkość do przejścia na wegetarianizm.”

    Zmusić – może nie – istnieją pewnie inne skuteczne sposoby, o których może jeszcze nie wiemy :-). Może samo się stanie…..:-)

    Co z tym głosowaniem w sejmie 14 grud. ?? Ktoś coś wie…?

  8. Zadziwiąjace jest – dlaczego boją się występować pod swoimi prawdziwymi nazwiskami i je ukrywają… , a przyozdabiają się w polsko-swojsko brzmiące ?
    Czyżby obawiali się kłamczuchy, że jak lemingi poznają ich prawdziwą tożsamość to zrobią fora ze dwora ? 🙂

  9. „Wyrzucona z listy obserwowanych na Twitterze”. @Astromaria a zalezy Ci na czyms takim? Proboj gdzie mozesz otwierac ludziom oczy ale nie bierz sobie do serca ich upierania sie przy swoim. Tacy „odmiency” jak Ty nie sa wszedzie witani z bukietem roz i trzeba sie z tym pogodzic i przejsc nad tym do porzadku dziennego. Szkoda wlasnego zdrowia na denerwowanie sie z powodu odrzucenia swoich pogladow w miejscu, gdzie panuja calkowicie odmienne. Po to masz przeciez swoj blog, gdzie mozesz wypowiadac sie swobodnie i z ktorego Ty mozesz pogonic tych, ktorzy Tobie nie pasuja. A to, ze syjonisci poprzez „antysemityzm” u wielu milionow ludzi wzbudzaja nastroje antyzydowskie pakujac do jednego worka porzadnych Zydow i syjnostow jest przeciez zamierzone i od dawna sprawdzona przez syjonistow kalkulacja, najbardziej widoczna w czasie II WS, w czasie ktorej syjonisci rekami nazistow zlozyli w ofierze Zydow, co sluzylo tylko i wylacznie realizowaniu swojej polityki (w tym stworzeniu panstwa Izrael na terenach odkupionych od krolowej angielskiej przez Rotschilda). Nie byloby przesladowan Zydow – nie byloby panstwa Izrael. Dzieki temu, ze takie panstwo bezprawnie powstalo, maja teraz wiecej „praw” do mieszania na arenie miedzynarodowej i wtracac sie w sprawy wewnetrzne kazdego suwerennego kraju, co jak widac robia bardzo skutecznie. Zydow bardzo mi szkoda bo oni najwiecej na syjonizmie ucierpieli i cierpia. Moim skromnym zdaniem krytykujac syjonistow, czesto uzywamy slowa „zydzi”, stad sami podkladamy sie pod przyklejeniu sobie szyldu „Antysemita”. To jest gra slow – pulapka, wykorzystywana z pelna premedytacja. Zeby uniknac nieporozumien, proponuje uzywac nazwy „syjonistyczny zyd” i wtedy inaczej juz wyglada zdanie: „Syjonistyczni zydzi zmieniali zydowskie nazwiska na polskie po to, zeby w naszym kraju zaprowadzac polityke zgodna z intencjami syjonistycznego rzadu Izraela”. Mysle, ze do tego nikt nie ma prawa sie przyczepic.

  10. W nosie mam, kto mnie obserwuje na Twitterze (każdy sam mnie sobie wybrał do obserwowania, oprócz tych, którzy dostali bana i nie mogą mnie widzieć)) i takoż mam w nosie to, w co kto wierzy, ale pan Wimmer ma taki zwyczaj, że za każdym razem, kiedy napiszę coś przeciwko rządowi, Tuskowi lub GMO od razu przysyła mi prywatną wiadomość, że on się nie zgadza. Kiedy ktoś do mnie pisze, to odpowiadam. On może wierzyć ślepo w „naukę”, to jego sprawa, ale na szczęście większość narodu nie wierzy, więc jest szansa, że ta większość postawi na swoim. Z tego powodu się nie denerwuję. Może pseudoracjonaliści wygrali kilka bitew (szczepienia i GMO), ale wojnę przegrają.

    Co innego jednak, jeśli ktoś mi stawia zarzut antysemityzmu zupełnie bez powodu – mam prawo się z tym nie zgodzić i zaprotestować.

    Co do „syjonistycznych żydów” to też nie jest ścisłe określenie. Prosiłam wiele razy, żeby używać określenia „syjonista”. Bo nie każdy żyd jest syjonistą i nie każdy syjonista jest żydem. Może się mylę, ale moim zdaniem syjonista = talmudysta = satanista. I wcale nie trzeba być żydem, żeby studiować Talmud.

    Dziś na TV Kultura leciał film o Gułagu. Jeśli jeszcze raz jakiś żydofil i holoszwindlowy bajkopisarz mi skoczy, to każę mu obejrzeć ten film. Ilu Rosjan i innych narodów zginęło w tym Gułagu, tego chyba nikt nie zdoła zliczyć. Dość powiedzieć, że pod każdym podkładem kolei prowadzącej do Workuty leży 10 trupów! Hitler może pozazdrościć Stalinowi wyników, ale o te ofiary nikt się nie upomni, bo na nich nie da się zbudować „Przedsiębiorstwa Holokaust”. Gdyby Rosjanie byli równie cwani jak żydzi i policzyli sobie odpowiednio za każdego zamordowanego, to byliby dziś najbogatszym narodem na ziemi!

  11. Jasne, ze nie kazdy syjonista jest zydem. Nie o to mi chodzilo. Jezeli krytykuje sie syjoniste-nie zyda, trudno jest komus przyczepic nazwe „antysemita”, znacznie latwiej jest przyczepic ja komus, kto krytykuje zyda-syjoniste a w swojej krytyce uzywa nazwy „zyd”. Ja wszedzie czytam i slysze, ze „to zydzi pchaja sie na stolki w rzadzie polskim” a to nie zydzi, tylko zydowscy syjonisci. Dlatego warto podkreslic te drobna roznice, ktora jednak ma kolosalne znaczenie o czym b.dobrze wiedza syjonisci i potrafia to swietnie wykorzystywac do swoich celow.

    Co do liczby ofiar na tle antyrasowym, to najwiecej strat poniosly i ponosza nadal Murzyni. Od czasow kolonializmu do dzisiaj naginelo ich pewnie juz miliardy a nie miliony (wlaczajac w to „dobrodziejstwa medycyjny”).

  12. @Astromaria:

    Polacy i inni też powinni sobie policzyć za Gułagi, i to słono. Ruscy nie wypłaciliby się do końca świata.

  13. A co do ofiar, to kurde bele, żydzi mają najmniej powodów do zgłaszania roszczeń. Kiedy wreszcie świat przestanie się bać tego fałszywego jazgotu i powie wreszcie DOŚĆ TEGO SZANTAŻU I DOŚĆ KRADZIEŻY! Calusieńki świat spływa krwią, nie ma takiego miejsca na ziemi, gdzie nie dokonano by jakiegoś potwornego ludobójstwa, przy którym Auschwitz to mały i nieistny incydent. Europa miała inkwizycję i niezliczone wojny, krwawe rewolucje, klęski głodu, Hitlera, Stalina i gułagi. Afryka spływała krwią i cierpiała z powodu handlu niewolnikami, a dziś jest jednym wielkim laboratorium doświadczalnym dla karteli farmaceutycznych. Wyrżnięto Indian, Aborygenów, Maorysów i wszelkie możliwe nie-białe rasy. Nawet, gdyby faktycznie zginęło 6 milionów żydów, co jest bezczelną ściemą, to i tak to jest tylko kropla w oceanie krwi innych narodów. Nawet, jeśli policzyć tylko ofiary II wojny światowej.

    Upadek edukacji (rzecz jasna planowy) sprawia, że ciemni ludzie nie potrafią się bronić przed kłamstwami i dają się łupić za nic.

  14. @ Obywatel: trochę śmiesznie by było, gdyby Ruscy mieli płacić sobie samym, ale tak naprawdę to ich zginęło tam najwięcej.

  15. Krotko i na temat , bo dla wszystkich zrozumiale czyli dla katolikow czy dla „wierzacych” w innych odlamach „wiary” ,rowniez dla ateistow, starych i mlodych, mezczyzn i kobiet oraz szczegolnie dla szabas -gojow wraz z psami policyjnymi i miesem armatnim :

  16. @ Nordzom: jeśli chcesz, żeby film się wyświetlił kliknij pod filmem na YT „Udostępnij” i skopiuj link. Poza tym oba razy dałaś pogrubienie przy linku (strong), więc tym bardziej nie działało.

  17. David Duke jest WIELKI, ponieważ cytuje syjonistów i pokazuje ich, kiedy mówią te straszne rzeczy i pokazuje gazety, z których pochodzą cytaty. Nikt nie może mu zarzucić mowy nienawiści. Fakty mówią same za siebie.

    Dziś mamy niemrawe ciśnienie, więc ciężko się myśli i tylko dlatego palnęłam kosmiczną głupotę pisząc o Ruskich, winnych zbrodni gułagu.

    Odszczekuję co powiedziałam. To nie Ruscy powinni płacić sami sobie odszkodowania, lecz syjoniści im, nam i wszystkim innym narodom, które ucierpiały w tym mroźnym piekle. Oraz Francuzom, za rewolucję rzekomo francuską. Zbrodnie (również rzekome) wobec nich nigdy się nie przedawniają, ale ich zbornie, nawet najoczywistsze i najbardziej bestialskie, zawsze pozostają bezkarne. Na zasadzie moralności Kalego.

  18. No i oczywiście koniecznie trzeba przypomnieć ten klasyk. Nawet Wikipedia nie śmiała go opluć, zacytowała jedynie na końcu głupi komentarz ADL, organizacji wyszydzonej i zdemaskowanej w tym filmie. Może syjoniści byli bliscy osiągnięcia swoich celów, ale wydaje mi się, że mimo ogłupiania przez przedszkole, szkołę i media ten pałac na lodzie zaczyna się topić.

  19. Paweł Wimmer tym wpisem, sam się zdyskwalifikował. Ludzie się budzą. Coraz częściej słyszę w swoim srodowisku słowo -syjonizm. A jeszcze jakiś czas temu wszyscy baliśmy się nawet o tym pomyśleć! Panie Wimmer, inteligencja polska zaczyna się budzić i nic na to nie poradzicie chyba, że znowu ją wybijecie! Bo tak lubicie przelewać krew, nie tylko zwierząt.

  20. @ Iza40: nie wiem, czy to dobrze, czy źle, bo z jednej strony dobrze, że ludzie widzą, co się dzieje, ale z drugiej niedobrze. Bo obawiam się, że ludzie nie rozumieją, co to jest syjonizm, a to oznacza, że w powietrzu wiszą antysemickie nastroje. Obawiam się bardzo poważnie (o czym pisałam w notce), że jest to robione celowo, żeby wywołać antyżydowskie zamieszki w kraju, a potem oskarżyć Polskę i Polaków o antysemityzm i zrobić nam tu drugie Sarajewo. Zamiast wychodzić na ulice i robić wojnę powinniśmy stworzyć nowe, społeczne listy wyborcze i wywalić cały ten knesejm won, a potem zastąpić go nową kadrą. Ale to wymaga mądrości, czego naszemu narodowi bardzo brakuje.

  21. Spoleczne listy wyborcze – niezla idea, tylko skad czerpac kandydatow i co zrobic zeby mieli szanse na przebicie sie? Poza tym wszystkie partie polityczne sa jednym i tym samym lajnem, wiec tworzenie nowej nie zaowocuje zmianami.

  22. Wszystko zależy od świadomości naszego narodu. I tu właśnie pojawia się problem – obawiam się, że wpadniemy z deszczu pod rynnę. Wywalimy obecną klikę, a na jej miejsce wróci klika kościelna, no bo przecież KRK nie ma nic lepszego do roboty, niż troszczyć się o Polskę. Obawiam się, że ta partia szachów już jest przegrana. Czarne wygrały i biorą wszystko. Ale jak wiemy koniec czegoś jest jednocześnie początkiem czego innego. Przegrani powtarzają grę, a ci, którzy grali do końca przechodzą na wyższy poziom. Jak w grze komputerowej dla wielu graczy. Mam więc nadzieję, że spotkamy się na początku nowej rozgrywki.

  23. Swiadomosc narodu to jest wlasnie to, czego Polakom brakuje od dawna. Tak jak pisalam: Niemcy sa niemieccy, Rosjanie rosyjscy… a Polacy nijacy. Wola sie dzielic jak laczyc. A najwiecej dzieli Polakow Kosciol (i PiS, ktory ma poparcie w dewocji koscielnej). Jesli cos mialoby odniesc skutek, to chyba tylko polozenie nacisku na wlasnie swiadomosc polskosci i jej odwiecznych tradycji, z ktorych kiedys byla dumna a sprowadzono ja do zenady. Stalismy sie kosmopolitami a zapomnielismy o wlasnych korzeniach. I to Polske zgubi!!!

    Ponizej podaje ciekawostki sciagniete z bloga Bladymamut (ktory moze ewentualnie uzupelni?)
    http://bladymamut.wordpress.com/2012/06/25/skoro-jest-tak-dobrze-to-dlaczego-jest-tak-zle/
    SKORO JEST TAK DOBRZE, TO DLACZEGO JEST TAK ŹLE:

    1. Hitler o Polakach
    W sieci można znaleźć interesującą opinię o Polakach zawartą w „Głosie Wielkopolskim” z 1947 roku. Pochodzi ona z odnalezionego przez Amerykanów tajnego memoriału Hitlera skierowanego do Himmlera 4 marca 1944 roku. Dzisiaj gdy polskość jest dezawuowana na każdym kroku a my, Polacy mamy wyjątkowo niskie mniemanie o samych sobie warto czasami przytoczyć co mają o nas do powiedzenia najbardziej zaciekli wrogowie. Według niedoszłego malarza z Braunau:
    „Polacy są najbardziej inteligentnym narodem ze wszystkich, z którymi spotkali się Niemcy podczas tej wojny w Europie… Polacy według mojej opinii, oraz na podstawie obserwacji i meldunków z Generalnej Gubernii, są jedynym narodem w Europie, który łączy w sobie wysoką inteligencję z niesłychanym sprytem. Jest to najzdolniejszy naród w Europie, ponieważ żyjąc ciągle w niesłychanie trudnych warunkach politycznych, wyrobił w sobie wielki rozsądek życiowy, nigdzie niespotykany.
    Na podstawie ostatnich badań, powadzonych przez Reichsrassenamt uczeni niemieccy doszli do przekonania, że Polacy powinni być asymilowani do społeczności niemieckiej jako element wartościowy rasowo. Uczeni nasi doszli do wniosku, że połączenie niemieckiej systematyczności z polotem Polaków dałoby doskonałe wyniki”.

    2. „My bardzo chętnie poprzemy waszą niepodległość, ale powiedz co zrobić z Waszym przemysłem?”. Szczęka mi opadła, więc mi tłumaczył: „Na Japonię mieliśmy 20 lat czasu, aby się przygotować na ich atak. Okazało się to niewystarczające. Wy z waszym wykształceniem i z waszym przemysłem w ciągu dwóch lat zdestabilizujecie rynki światowe, a my nie będziemy mogli się temu przeciwstawić. Więc, jeśli powiesz, co zrobić z waszym przemysłem, to poprzemy waszą niepodległość.” Warunkiem poparcia niepodległości przez USA było zniszczenie polskiej gospodarki. Warunkiem przyjęcia do UE, jak nam wmawiała wewnętrzna propaganda, była likwidacja hutnictwa, górnictwa, stoczni, cementowni, cukrowni itd. Państwa europejskie przed wejściem do UE, swój przemysł intensywnie dofinansowywały, a nam kazano nasz przemysł zniszczyć. Nasze rządy i społeczeństwo na to pozwoliły.

  24. Sumienie w wariancie żydowskim

    i to wszystko wyjaśnia 😀

  25. To jest skutek tego, że naszą inteligencję konsekwentnie wybijano. Rozstrzeliwali ją i Ruscy i Niemcy. Za Ruskimi (a może i Niemcami również) zawsze stali wybrani. Naród pozbawiony inteligencji jest jak ciało bez głowy. Pozostaje motłoch! I to ten motłoch wybiera w „demokratycznych” wyborach – kogo? Wilki w owczych skórach! Kiedyś lud miał przynajmniej mądrość ludową i instynkt samozachowawczy, więc łapał za kosy lub wiał, gdy czuł zagrożenie. Teraz już na to nie można liczyć, bo mądrość ludowa została wyszydzona. Podobnie wyszydzono tradycję i medycynę ludową. Bo teraz nie liczy się mądrość pokoleń, teraz liczy się „wykształcenie”. A to wykształcenie jest zaplanowane tak, żeby produkować debili do wyścigu szczurów w korporacji. Debil ma się zaharować, żeby korporacja mogła zarobić, więc wmawia mu się, że musi być ambitny.

    To, co polskie zostało uznane za obciach. Posłuchajcie reklam w TV – mamy najpiękniejsze kolędy na świecie, ale Mikołaj (lub jak woli Stop Syjonizmowi Żydołaj) musi jechać przy dźwiękach „Jingle bells”. I musi oczywiście być czerwono-biały (tylko nie daj się nabrać, że polski), czyli w barwach Coca Coli!

    Co do tego memoriału Hitlera, to oczywiście pseudoracjonaliści wmawiają wszystkim, że to fałszywka. Chyba będę ich z=nazywać syjo-racjonaliści.

  26. https://stopsyjonizmowi.wordpress.com/2012/12/15/obczyzna-polszczyzna/

    Mądrze gada, czy też plecie,
    ma swój język Polak przecie.
    Tośmy już Rejowi dłużni,
    że od gęsi nas odróżnił.

    Rzeczypospolitej siła
    w jej języku również tkwiła…
    Dziś kruszeje ta potęga,
    dziś z angielska Polak gęga…

    Pierwszy przykład tezy tej:
    Zamiast dobrze, jest okej!
    Dalej iść śladami tymi,
    to nie twarz dziś masz, a imidż…

    Co jest w stanie nas roztkliwić?
    Nie życiorys czyjś, lecz siwi!
    Gdzie byś chciał być w życiu, chłopie?
    Nie na czubku, lecz na topie…

    Tak Polaku gadaj wszędy,
    będziesz modny… znaczy trendy!
    I w tym trendzie ciągle trwaj,
    nie mów żegnam, mów baj baj!

    Gdy ci nietakt wyjdzie spory,
    nie przepraszaj, powiedz sory.
    A gdy elit chcesz być bliżej,
    to nie Jezu mów, lecz Dżizes…

    Kiedy szczęścia zrąb ulepisz,
    powiedz wszystkim, żeś jest hepi.
    A co ciągnie cię na ksiuty?
    Nie uroda ich, lecz bjuty!

    Dobry Boże, trap się trap…
    Dziś nie knajpa już, lecz pab.
    No, przykładów dosyć, zatem
    trzeba skończyc postulatem.

    Bo gdy język rani uszy,
    to jest o co kopie kruszyć…
    Więc współcześni poloniści,
    walczcie o to, niech się ziści

    Żeby wbrew tendencjom modnym,
    polski znów był siebie godny.
    Pazurami! Wet za wet!
    Bo do dupy będzie wnet…

    Post Scriptum:

    Angielskiemu nie ubędzie,
    kiedy polski polskim będzie…
    Ja z zachwytu będę piał:
    Super! hiper! ekstra! łał!

  27. Wczesniej dwory lubowaly sie we francuzczyznie a angielsczyzna zrobila sie modna dobiero w drugiej polowie XX wieku i tez zdobywa szczegolnie mendia w innych krajach europejskich. Toc o to chodzi, wyrwac z wlasnych korzeni niechby i przez kaleczenie wlasnego jezyka.

  28. Podobno są plany, żeby narzucić całemu światu kulturę anglosaską, a resztę wysłać w niebyt zapomnienia. Polacy ostatnio zachowują się jak gęsi, ale może coś w końcu im zaświta w głowach.

  29. Nordisk Ungdom pod domem Stefana Michnika

    Szwedzcy nacjonaliści z organizacji Nordisk Ungdom, manifestowali dzisiaj pod domem Stefana Michnika w Uppsali. Stalinowski oprawca i brat redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej”, wiedzie tam spoko
    jne życie, nie ponosząc konsekwencji za swoją działalność w czasach komunizmu. Nacjonaliści zorganizowali więc akcję pod jego domem, wyraźnie mówiąc, że Polacy mają w Szwecji przyjaciół, którzy zawsze będą walczyli o wolność i nie pozwolą, aby komunistyczny sędzia wiódł dalej swoje spokojne życie.

    http://narodowcy.net/nordisk-ungdom-pod-domem-stefana-michnika/2012/12/16/

  30. Tekst z forum davidicke.pl:

    Słowiańskie Korzenie.

    Zastanawialiście się czasem dlaczego słowiańskie języki są tak podobne?
    Odpowiedź jest prosta: Są podobne ponieważ w przeszłości posługiwaliśmy się jednym, wspólnym językiem, który był zrozumiały dla wszystkich jednako myślących ludzi. Jednako myślących dlatego, że myśleli oni podobnie w takich kwestiach jak wiara, ideały, moralność, etyka, dobro, zło – człowieczeństwo. Staliśmy na jednym fundamencie, który nas łączył i tworzył społeczeństwo idealne. Społeczeństwo oparte o zasady etyczno-moralne z najwyższej półki, i dzięki wysokiemu morale byliśmy niezwyciężeni fizycznie, czyli żaden wróg nie mógł nas pokonać siłą. Jedynym sposobem, żeby pokonać tak mocny kolektyw, było okłamanie i oszukanie go – wniknięcie w jego szeregi i powolne niszczenie od środka, od wewnątrz. Jak wiecie kłamcy przybierają różne postacie – czułymi słówkami i pochlebstwami mogą zatruć duszę człowieka, wielu z naszych przodków w okresie największego wzmożenia kłamstwa upadło na duchu i uwierzyło w kłamstwo. Stali się słabi i przestali myśleć tak jak pozostali, zaczęli wierzyć w inne ideały – zdradziecko nam podrzucone, jak kukułcze jajo. W taki oto sposób, poprzez kłamstwo zostaliśmy podzieleni i wciągnięci w olbrzymią machinę propagandy i ucisku kłamców – okupantów. Od 966 roku, kiedy to kłamcy zawitali na ziemie naszych przodków, aż po dziś dzień odczuwamy skutki naszej słabości, naszej łatwowierności – dzisiaj płacimy srogą karę za tę naiwność. Czas, abyśmy zrozumieli o co idzie gra… – a gra toczy się o nasze dusze.

    Ponizej film do tego tematu:

  31. Wszędzie, gdzie zjawili się misjonarze wiadomej religii nastąpił upadek kultury i moralności. Jeden z najbardziej tragicznych przykładów: Hawaje, kiedyś raj na ziemi. Prawdopodobnie wszystkie pierwotne cywilizacje miały boską wiedzę, ale jak wiemy potem nastał upadek ludzkości. Wszyscy jesteśmy w czarnej upie 😦

  32. z sieci :

    Całujcie mnie w dupę – wersja 2012.

    Absztyfikanci od Donalda i SLD-owskie równe chłopy,
    Co podliczacie swoje salda, wy honorowe mizeroty.
    Warszawskie bubki, żygolaki, z szajką wytwornych pind na kupę,
    cwaniaki, franty, zabijaki. Całujcie wy mnie wszyscy w dupę.

    Ty Bufetowo, ze stolicy co knujesz z dziczą od Biedronia,
    Was w oczy kole płomień zniczy i krzyż, na którym Jezus skonał.
    Wy nienawiścią zaślepieni Tarasa durną tworząc trupę,
    na zawsze będąc ośmieszeni, Całujcie wy mnie wszyscy w dupę.

    I ty Stokrotko, z TVN-u, Urbana wierna uczennico
    Co plujesz jadem z Cekaemu Ty GóWna- sprawna nałożnico.
    Bez żadnych zasad i wartości, zajęta szpetnych butów skupem,
    i fabrykanci tej podłości Całujcie wy mnie wszyscy w dupę.

    I wy co Polskę rwać na strzępy gotowi z RAŚ-istowską zgrają,
    myślicie sobie, naród tępy, nic z tego Lachy nie kumają.
    Wy nas wiodący do rozbioru serwując argumenty głupie,
    animatorzy w Polsce sporu, Całujcie wy mnie wszyscy w dupę.

    Ty co zasiadasz w Belwederze ze swą SB-ecką grubą gejszą,
    co Putinowi chcesz w ofierze, dać mą Ojczyznę najcenniejszą.
    I wy, co Targowicy śladem stosować chcecie ślepą lupę
    nie martwiąc Tutki się rozpadem Całujcie wy mnie wszyscy w dupę.

    I wy pomioty skurwysyńskie, co sprzedać chcecie Polskę całą.
    My argumenty te kretyńskie wybijem wam z czerepów pałą.
    I ci co w sądach wciąż rozgrzani wyroków bzdurnych tworząc kupę
    Bo prawo ciągle macie za nic Całujcie wy mnie wszyscy w dupę.

    I ty premierze bez charyzmy, co wiedziesz Polskę ku przepaści.
    Ty idziesz chłopie drogą Dyzmy, skończysz jak zdrajcy różnej maści.
    I wy Michnika liczne mioty tworzący antypolską grupę
    prowokujący dziś wymioty Całujcie wy mnie wszyscy w dupę.

    Ty prawdomówna Kopaczowo, od sekcji i pancernej brzozy
    Lotnictwa wielcy specjaliści, badacze i prokuratorzy
    To wy ględziarze i bajdury jesteście już moralnym trupem,
    powiem wam zatem z grubej rury Całujcie wy mnie wszyscy w dupę.

    Wy z Izraela męczennicy co w mundur czarny pchacie nas,
    niemieccy kłamcy, obłudnicy co cofnąć chcecie znowu czas.
    Starozakonne, cwane gapy co z holokaustu chcecie żyć
    i wyciągacie chciwe łapy Całujcie wy mnie wszyscy w rzyć.

    I wy moskiewscy PO-paprańcy, co dorabiacie u Red Bula
    Komusza bando WSI-ej szarańczy na widok, której cierpnie skóra
    Szczwany seryjny samobójco, co patriotów kładziesz trupem
    Policjanci-prowokatorzy, całujcie wy mnie wszyscy w dupę.

    Wy hazardowi rwacze kasy Rychy i Zbychy z Mirem w odwodzie
    Wy POlszewickie przekrętasy bez przerwy na złodziejskim głodzie
    Którzy amnezją powaleni zbieracie się w bandycką kupę
    Nie wszyscy tutaj wymienieni, Całujcie wy mnie wszyscy w dupę.

    I wy, oszuści i blagierzy, Wypierdy bez polskiego ducha
    Myślicie, że wam naród wierzy – usunie Was stąd zawierucha.
    Karne pętaki i szturmowcy, co grać gotowi nawet trupem
    I rekordziści, i sportowcy, całujcie wy mnie wszyscy w dupę.

    Wajdy i Kutze wskroś ponure, Hołdysy, bez mózgowej Kory.
    Podskakiwacze pod kulturę, którzy bezwiednie robią w pory.
    I europejscy marzyciele, zebrani w malowniczą trupę
    Z ryżym i miernym kpem na czele, Całujcie wy mnie wszyscy w dupę.

    I jeszcze Bolek dureń krewki, co dużo chciałby, a nie może,
    oraz „profesor” Bartoszewski (Pan wie już za co, „profesorze” !)
    Środo za młodu nie dorżniętą, co wyskrobałaś taki tupet,
    że szczujesz na nas swe szczenięta; Całujcie wy mnie wszyscy w dupę.

    I ty fortuny skurwysynu, gówniarzu uperfumowany,
    Co splendor oraz spleen Londynu nosisz na gębie zakazanej,
    I ty, co mieszkasz dziś w pałacu, a srać chodziłeś pod chałupę,
    Ty, spod Lublina łże-pajacu, Całujcie wy mnie wszyscy w dupę.

    I wy głupawi niewolnicy, sondaży co wam mózg lasują,
    „autorytetów” zwolennicy, które naprawdę na was plują.
    I wy warszawskie wykształciuchy, co nadstawiacie władzy pupę,
    głosując jak więzienne juchy, Całujcie wy mnie wszyscy w dupę.

    Wy z komuchami w lewej flance, ciągnący z Polski grubą rentę,
    szerzący dziś moralną francę, niszczący wszystko to co święte,
    I ty, proroku mainstreamowy, co mózg związany masz na supeł,
    i w własnym szambie brak ci tlenu. Całujcie wy mnie wszyscy w dupę.

    Robaczki świętsze od Papieża, co czytaliście trzepiąc gruchę
    Z ryjami w radach i tyradach, z partią na szyi i łańcuchem
    Blogerze oraz dziennikarzu, co tworzysz propagandy zupę
    A niepokorny jesteś w kupie, całujcie wy mnie wszyscy w dupę.

    I wy, o których zapomniałem, lub pominąłem was przez litość,
    to nie dlatego, że się bałem, ale, że taka was obfitość,
    I ty, cenzorze, co za wiersz ten zapewne skażesz mnie na ciupę,
    Iżem się stał świntuchów hersztem, Całujcie wy mnie wszyscy w dupę!
    http://prof.kolka.salon24.pl/472888,zyczenia-swiateczne

  33. Astromaria ! Juz przed laty czytalam takie skojarzenia o tym, ze gdziekolwiek pojawial sie symbol krzyza nastepowala wkrotce bida z nedza.przez niezliczone pokolenia :
    Czemus biedny, bos glupi ! Czemus glupi, bos biedny! oddaje w pelni prawde o tym diabolicznym kolku nienaturalnego systemu , w ktorym to jakoby wszelka wladzia pochodzila od „boga” i dlatego trzeba jej sie sluchac, a bluzniercy, heretyki i czarownice na stos.

    Zdrowy system plemienny przodkow roznych nacji zostal wlasnie dlatego stlamszony, bo byl przez ludzi i dla ludzi wspanialy i dostosowany do zycia w Naturze.

    Na Mieszka zastosowano trik z baba czyli juz ochrzczona „ksiezniczka” z piekla rodem.
    Tak powstale „panstwo” moglo byc dalej „nawracane” za pomoca ognia i miecza pod znakiem krzyza oczywiscie

    Wnioskuje z tego, ze faceci na wladcow nie nadaja sie dlatego, ze sa prawie zawsze podatni na manipulacje seksualne.

    Dawniejsze ognie i miecze zamieniono na papier i pioro z nieodlacznym krzyzem i posluguje sie nim kolejny „papierz” czyli facet z mycka na glowie i kopiujacy za pomoca „sekretarzy” w kolko te same „ustepy” z bibliji – pierwszej ksiegi oddanej oficjalnie do druku.

    Drukarskie geszefty z biblijami nadal sa rozkrecane, bo niedawno wrzucono mi do skrzynki swistek z obrazkami diabelkow i jezdzcow „apokalipsy” oraz z numerem telefonu do zamowienia tego wiekopomnego „dziela” literatury oglupiajacego przez wieki gojow z uzasadnieniem , ze tak stoi napisane w pismie „swietym” i to po lacinie, czyli dla „uczonych” w pismie siejacym za pomoca posrednikow pana „boga” biede ,smierc i zniszczenie dorobku materialnego calych narodow i kontynentow.

    Bank watykanski jest jedynym „bankiem” bez dlugow , bo masy „grzesznikow” i pokutujacych za „winy” dawno sie z nich „wykupily” swoim zyciem i majatkiem zlupionych i wymarlych narodow.

    Banksterzy pozostalej sitwy zadluzyli odsetkami caly swiat czyniac z wolnych ludzi niewolnikow i biorac w zastaw ich grunta z nieruchomosciami oraz wstawiajac ich do bilansow swojej ksiegowosci komputerowej , jako „winien” z cyfra numeru podatkowego, podobnych do numerow tatuazy u przymusowych robotnikow w Oswiecimiu.

    Teraz banksterzy chca wprowadzic rezerwat dla tubylcow europejskich oraz zredukowac poglowie „wierzacych” w tym olbrzymim obozie koncentracyjnym za pomoca inkwizytorow „medycznych” i „zywieniowych” z „blogoslawienstwem” pasterzy uzywajacych obecnie odwrocony krzyz, zeby zapomniec przy tym, KOGO na nim koszernie zadreczyli !!!

    Komora gazowa rozprzestrzenila sie juz w postaci chemtrails….

    Zamiast klamstw z glosnikow ulicznych ludziska ogladaja i sluchaja sobie w telawizji kolorowe kukielki i gadajace papugi , no bo przeciez zaplacili abonament czyli kolejny haracz dla glupich.

    Glupi glupio placi , bo „wierzy” w jedynego „boga”, a pozniej placze, ze biedny …i dopiero jak dostanie kolejnego kopa w dupe, to moze sie „obudzi” i zacznie dmuchac na zimne, bo inaczej trzeba mu bedzie dalej placic za swoja wlasna glupote swoim wlasnym zyciem i … calym majatkiem..

    Tu odkrylam kolejne interesujace materialy dotyczace zycia naszych przodkow („dzikusow”) sprzed czasow najazdow „krzyzackich” i roznych „potopow” sprowokowanych przez sitwe morderczych dzikusow azjatyckich :

    http://bialczynski.wordpress.com/

  34. AQQ ! Nowa wersja „zyczen” potwierdza ,ze duch narodu ma sie nadal dobrze , jest niezniszczalny i potwierdza ludowa madrosc,ze tych wszystkich „przebierancow” mozna , a nawet trzeba zaj….c samym smiechem !

    Stad tez satyra uderza w najbardziej czuly punkt systemu ,ktory ludzie biora na powaznie i boja sie tez roznych teatralno – papierowych „sztuczek” na strach roznych zalosnych pajacow i ich beztalencia genetycznego.

    Ci tragiczni figuranci poprzebierani w rozne kostiumy odgrywaja swoje marne role „przywodcow” tak dlugo skutecznie, dopoki ich maski sztucznych usmieszkow ukazujacych sztuczne kly budza „zaufanie” i „wiare” na oczadzialych propaganda gojow – telawidzow tego jarmarcznego teatrzyku dla glupich.

    Dzieci uwielbiaja teatrzyki lalkowe , bo wiedza o tym intuicyjnie z gory ,ze to tylko bezpieczna zabawa z duza iloscia zdrowego smiechu ,bo zlo musi zawsze przegrac po jego zdemaskowaniu.

    Niestety juz jako dorosli biora rozne kukly czlekoksztaltne za „wiary – godnych” , bo sa ubrani w rozne „wazne” lumpy oraz tak powaznie przemawiaja do ludzi i biora ich troski tez na „powaznie” obiecujac im gruszki na wierzbie w blizej nieokreslonej przyszlosci.

    Dorosli goje wierza w te bajki tak mocno, ze nie zauwazaja nawet jak rozni aktorzy i przebierancy pladruja im caly dobytek oraz pozbawiaja ich zycia dzieki aktorom grajacych „dobrych” lekarzy w bialych fartuchach, a.dziesiatkujacych po cichu i z cichym przyzwoleniem innych „wierzacych” nadmierna ilosc slepo ufajacym w nalukowa „medycyne”.

    Gojscy artysci i pisarze widzac przenikliwie drugie dno „pracy” u „kolegow” po fachu sciagaja te rozne maski obludnikow smiechem ,zeby w koncu ludzie zauwazyli, KTO i po co ich tak naprawde cale zycie wodzil za nos „duchowo” oraz okradal i bestialsko mordowal wedlug „oficjalnych” oraz zgodnych z „prawem” narzuconych z gory przez „wladzie” scenariuszy wampirycznych rezyserow i ich aktorow zadnych slawy i pieniedzy ,tak jak w hollywood.

    Najlepiej sie im te rozne „sztuki” wychodza w wielkiej kasie ,kiedy trupy telawidzow i innych „wierzacych” placacych za te „roz -rywki” sciela sie gesto , bo to przynosi olbrzymie dochody przemyslowi produkujacemu rekwizyty przynoszace smierc dla reszty gojow pozostawiajacych opustoszale tereny dla czyhajacych na nie „nowych” wlascicieli ziemskich grajacych aktorsko ich nowych „panow”.

    Rezyserzy i aktorzy oczywiscie „graja” pod „opinie” publiczki zadnej zawsze sztuczek teatralnych sprzyjajacych ich najprymitywniejszym gustom oraz rozsiewajac niewiare w ich wlasne talenty ….czy wyglad.

    Do tego zostal stworzony najbardziej skuteczny, bo dobrowolny ze strachu przed okiem „wszystkowiedzacego” najlepszy wywiad swiata w postaci „gumowego” ucha badajacego „opinie publiczna” i podsluchujacego tego, co w trawie piszczy czyli konfesjonal !

  35. Tu sa dowody na bezposrednie podsluchy baranow oznakowanych numerami POdatkowymi :

  36. Pejsate gęby, spryt lisi mają,
    Wszystkim na nosie od dawna grają
    I wydzierają, co tylko da się,
    Bo im zależy na wielkiej kasie.

    Lubią zabawy i lubią kasę,
    Fajnie się bawią „pejsy” za nasze,
    Dla nich to życie ekstra ma smaczek:
    Raz jest dziewczynka, a raz – chłopaczek.

    Na ich podwórku bajzel, przekręty,
    Są jakieś zboki, są jakieś męty,
    Jakieś dewianty i jakieś ćwoki,
    Zwykłe prostaki i obiboki.

    Są dostojniki i są grubasy,
    Co „prawdę” głoszą dla ciemnej masy,
    Są też pijoki i są złodzieje,
    Co się stawiają, jak wiatr zawieje.

    Buzie milutkie i uśmiechnięte,
    Lekko myśleniem tylko dotknięte!
    Lecz „pejsom” tutaj nikt nie podskoczy,
    Bo mu się zaraz wydrapie oczy!
    „wesoły” onet-forum

  37. zasłyszana ciekawostka ( do potwierdzenia lub obalenia)- dlaczego Jezus nie był żydem? ano dlatego że urodził sie w królestwie JUdy ( dwa plemiona) a nie w królestwie Izraela ( dziesięc plemion)- Judea to dawna nazwa Palestyny – więc współcześnie mówiąc Jezus był Palestyńczykiem a nie Izraelitą…więc… trudno byc antysemitą popierając Palestyńczyjków:)

  38. ” W Sejmie powinien panowac porzadek i powaga ….”, no tak, bo jesli chodzi o zamiary dalszej grabiezy Polski pod plaszczykiem paktu z diablem, to gawiedz nie powinna wtykac w to nosow i wchodzic tajniacko w ten okragly cyrk bedacy tylko teoretycznie polski , a nawet juz bez „polityki” staracy sie tylko o swoje „interesy”, …… obrzezane !.

    Ta pokretna mowa – trawa tego bardzo, ale to bardzo powaznego pajacyka w kregu wzajemnej adoracji roznych wron i krukow wywoluje pusty i szyderczy smiech z takiego zaklamanego lajna pozujacego na bolszego i ynteligientnego „wazniaka”, ktorego bym najlepiej upiekszyla kapeluszem i ubrankiem wypozyczonym od stracha na wroble , bo nie udalo mu sie sprowokowac zadnej zadymy po tym, jak mlodzi ludzie powiedzieli bez owijania w bawelne prawde o tej kurewskiej sitwie chcacej oddac Polske na pozarcie hienom jewropejskim i to chyba w prezencie „gwiazdkowym”.pasujacym jak ulal do dwunastu gwiazdek powiewajacych na fladze dwunastu plemion narodu „wybiorczego” i symbolizujaca rzeczywiscie „wybiorcze” i konsekwentne okradanie calych narodow glownie poprzez przekrety walutowe…

    Nie ma co sie temu za bardzo dziwic, bo majac TAKICH „gwiazdorow” jako przodkow ….!

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1027459,title,Ruch-Narodowy-protestuje-w-sejmie-przeciwko-paktowi-fiskalnemu,wid,15193194,wiadomosc.html?ticaid=1fbaf&_ticrsn=5

Nie mam żadnego wpływu na moderację, więc proszę się nie awanturować w tej sprawie - patrz: strona "Komentowanie bloga" (na górze). Wolną dyskusję prowadzimy w Hyde Parku, a o zdrowiu w Zdrowotnym Hyde Parku.

