Światowy dzień kota

Z okazji Dnia Kota składam serdeczne życzenia wszystkim naszym ukochanym Mruczkom!!!!

A oto nasze rodzinne koty (kliknij żeby powiększyć):

Moje kotyKot AndrzejaKot Kingi i Marcina

 

53 myśli nt. „Światowy dzień kota

  1. U nas też tak było. Początkowo koty ignorowały drapak całkowicie, mimo, że był posypany kocimiętką. To znaczy ziółko je nęciło, więc je wąchały, Rudolf nawet się w nim tarzał, ale nie drapały. Wolały kanapę. Aż nagle odkryły, że to jest do drapania i teraz zawzięcie się na nim wyżywają. Sznurki już są oderwane, a nawet chyba pogryzione, bo widzę ich kawałki tu i tam.

  2. Udostępniłam podwórkowym kotom garaż na zimę. Kotka i kotek (chyba rodzeństwo) Kotek oswojony, kotka troche dzika. Wchodzą sobie przez okno, pewnie na wiosnę będzie ich więcej :mrgreen: Żal mi się ich zrobiło jak siedziały zmarznięte pod choinką. Więc otwarłam okienko a one myk i już furto grzeją. 😉
    Jak zrobię foto to dam je tutaj. Niestety do domu nie wezmę, bo mam juz jednego a jak rudy od córki przyjedzie to są dwa, a to juz tłok.
    Ten podwórkowy kotek przymila się do mojego Tofika na dworze, jest do Tofika bardzo podobny, tez biało-czarny i łagodnie usposobiony do innych kotów.
    Moze dlatego ta koteczka tak za nim chodzi 😉 . Śmiesznie to wygląda ona o pół raza mniejsza od niego i za nim dziarsko kroczy, tak się bidulki prowadzają.

  3. Swiatowy Dzien Kota mozna chyba zamienic na ich caly rok , bo nie ma to jak ich cudowne towarzystwo szczegolnie w tym chaotycznym czasie przemian .

    Tu nieco wieksi i tez rozrywkowi kuzynowie naszych mruczacych przyjaciol :

Nie mam żadnego wpływu na to, że komentarze stałych bywalców bloga lądują w moderacji! Proszę się nie awanturować w tej sprawie - patrz: strona "Komentowanie bloga" (na górze). Wolną dyskusję prowadzimy w Hyde Parku, a o zdrowiu w Zdrowotnym Hyde Parku.

