Doktor Andre Kulisz ponownie w Kontestacji

W środę, 1 lutego o godzinie 22, doktor Kulisz ponownie będzie gościem radia Kontestacja. Zachęcam do słuchania wszystkich rodziców szczepiących i nieszczepiących oraz tych, którzy dopiero mają zostać rodzicami.

Szczepiący niech się zastanowią czy aby na pewno wiedzą, co czynią, a nieszczepiący niech się dowiedzą jeszcze więcej.

Doktor Kulisz nie jest teoretykiem spisku, ani w ogóle teoretykiem. Jest on praktykiem, który o tragicznych konsekwencjach szczepień wie więcej, niż ktokolwiek inny, ponieważ to do jego gabinetu trafiają ofiary „zapobiegliwości” dzisiejszej medycyny.

Doktor Kulisz powinien być już na zasłużonej emeryturze, spokojnie leżeć pod palmą i pić sok z egzotycznych owoców, ale kiedy zobaczył, co się wyprawia z dzieciakami i kiedy zrozumiał, że są to rezultaty coraz większej ilości szczepień zrezygnował z zasłużonego odpoczynku i wrócił do pracy. Jego wiedza jest ogromna, a co więcej, jest to wiedza praktyczna, dlatego zachęcam wszystkich do wysłuchania audycji z jego udziałem oraz do zapoznania się z filmami z jego kanału na YouTube oraz z treścią strony kulisz.com.

————-

Audycja z udziałem doktora Kulisza

Poprzednia audycja z udziałem doktora Kulisza

19 myśli nt. „Doktor Andre Kulisz ponownie w Kontestacji

  1. „Szczepiący niech się zastanowią czy aby na pewno wiedzą, co czynią”

    Cóż, moja znajoma, kiedy jej podsyłałam materiały na temat szkodliwości szczepień (a ma niemowlaka i drugie dziecko w drodze) stwierdziła, że teraz to ona nie ma czasu nic czytać, i że może za parę lat.

    Cóż, oby kiedyś nie MUSIAŁA mieć czasu na czytanie o wiele więcej, oraz gór pieniędzy i cierpliwości na lata.

    Jak mówisz Astromario, ten co ma znaleźć, znajdzie, innemu podtykasz pod nos, a on udaje, że nie widzi 😉

    Szkoda zachodu ;]

  2. Masz racje Indygo. Ja też szerzę wiedzę o tej zbrodni szczepionkowej, ale mało kto mnie słucha. I mało kto wie ,że niemowlaki są często poddawanie „eksperymentom” podobnym do tych robionych na ludziach w Oświęcimiu. Bezduszność – brak otwarcia na informacje- w naszym społeczeństwa jest przerażająca. A ci co szczepią mają układy z koncernami farmaceutycznymi od których dostają swoją „działkę”. Wielką posłanniczką w proteście przeciwko tej potwornej akcji jest prof. Maria Majewska.Polecam wejść na jej stronę.

  3. Obserwując Ziemię przez lata mego życia, stwierdzam, że przybyło tu sporo ciężkich dusz, które muszą zbierać doświadczenia i nauki poprzez cierpienie…
    Dla rodzica nie ma dotkliwszej traumy niż śmierć dziecka, czy jego trwałe okaleczenie.
    My zaś wypełniamy niewdzięczną misję otwierania oczu, usuwania klapek z mózgów – kto jest gotów (albo skierowany tu silnym kopniakiem życiowym), ten skorzysta z naszej wiedzy i udostępnianych informacji. Nie inaczej, niestety.
    Pocieszające jest, że dość szybko przybywa tych, którzy chcą skorzystać i przebudzić się.

  4. No i niestety radio im padło.. Czekam na nagranie bo nie słuchałam od początku 🙂

  5. A jak walczyć z komentarzami ‚chcesz byc madrzejsza od lekarzy’, ‚wszyscy szczepia [w domysle w okolicy], tylko ty zawsze cos wymyslisz’, ‚w afryce walczy sie o szczepienia a ty ni szczepisz’…. etc… moja mama jest pielegniarka – pro szczepienna, choc pamietam, ze o szczepienie mnie sie bala i 100x pytala czy na pewno sie dobrze czuje, czy nic mnie nie boli i chciala miec pewnosc ze wszystkich stron ze jestem zdrowa przed szczepionka…
    na razie urwalam ze chce poczekac az Magda dorosnie i bedzie w stanie opowiedziec do jej dolega, co ja boli…
    neurolog na pytanie czemu szczepi sie takie maluchy odpowiedziala ze lepiej znosza szczepienia… fakt – jak nie potrafi opowiedziec co dolega to jak sie maja poskarzyc?

  6. @ Sandra: nie ma co walczyć, bo walka nasila opozycję i sprawia, że ludzie barykadują się przeciw nieakceptowanej wiedzy. Trzeba delikatnie drążyć skałę jak kropla wody. Podsuwać dowody pod nos, ale nie za dużo na raz i nie za bardzo natrętnie. To powinno sprawić, że opór zacznie słabnąć.

    Ja też ślepo wierzyłam w szczepienia i szczepiłam na wszystko, co zalecali. Miałam bezgraniczne i bezkrytyczne zaufanie do służby zdrowia. W ogóle nie myślałam i kiedy pierwszy raz spotkałam się z opinią, że szczepionki szkodzą uznałam to za przejaw skrajnej głupoty i nieodpowiedzialności. Na myśl o tym, że mogłabym ludzi przekonywać do nieszczepienia (a z taką prośbą się spotkałam) poczułam zimny lęk i przerażenie – jakże mogłabym robić coś tak nieodpowiedzialnego! Oczywiście odmówiłam! Ale powoli zaczęłam widzieć prawdę i bardzo się sobie dziwię, jak mogłam być tak tępa i nie widzieć, jak szczepienia szkodziły moim własnym dzieciom?

  7. znajomi mi stwierdzili ze nieszczepienie nadaje sie do prokuratora i pozbawia mnie praw rodzicielskich… maz u sumie jest neutralnie nastawiony do tego – on by tam zaszczepil zeby nie narazac sie na [wg mnie bezprawne] kary administracyjne z sanepidu

  8. Moje Maleństwo za parę dni skończy pół roku i… najwięcej się musiałam nasłuchać od własnej Mamy. Że pewnie internet wyprał mi mózg, że jestem nieodpowiedzialna, bo narażam dziecko na straszne choroby… Parę miesięcy temu próbowałam rozmawiać o szczepieniach w przychodni. Pytałam na przykład, dlaczego jeśli się nie chce szczepionek 5w1 czy 6w1, tylko te podstawowe państwowe, ale za to pojedynczo, w pewnych odstępach, to nie można tego zrobić, bo muszą być 3 wkłucia za jednym zamachem. Dowiedziałam się, że… tak jest i już.
    Nosz w mordę! Jak się skończą mrozy, idę dziecko pokazać nowej lekarce. Trzymajcie, proszę, kciuki, żeby okazała się normalna i nie zwyzywała mnie od zacofanych fanatyczek.

  9. Na Forum Kod Czasu trafiłam dzisiaj na link od Ysanny na temat szczepień zwierząt, warto poczytać, bo jest o szkodliwości szczepień i badaniach http://www.wilczarz.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=104&Itemid=6 tekst wart rozpropagowania, a tu fragment:
    „Rekomendacja corocznego doszczepiania ZAWSZE była oparta na sugestiach firm produkujących szczepionki – NIE na naukowych doniesieniach. Stąd trudno się dziwić, że propagowane były częste szczepienia. W ten sposób sprzedaje się więcej szczepionek.”

  10. @ steinbock: trzymaj się i nie daj się. Korzystasz z pomocy homeopatów? Jedyna dobra szczepionka to homeopatia.

  11. @Astromaria: dzięki! 🙂 Z pomocy żadnej na razie nie korzystam, bo Małgośka jest zdrowa jak rybka. Idziemy niedługo na przegląd. Podobno ta nasza nowa lekarka zna się na homeopatii. Na to liczę 🙂

  12. Moze mi ktos podac linka do ostatniej rozmowy z dr Kuliszem.
    Bede b. wdzieczny.

  13. System medycyny i farmacji są systemami niszczącymi ludzkość, bo wykonuje pracę dla siebie /zyski/ i dla sponsorów tolerujących ich działalność oraz wspierających te działalność tworzeniem odpowiedniego prawa ich chroniącego przed odpowiedzialnością, bo taka jest ich potrzeba w dziele ich tworzenia.

Nie mam żadnego wpływu na to, że komentarze stałych bywalców bloga lądują w moderacji! Proszę się nie awanturować w tej sprawie - patrz: strona "Komentowanie bloga" (na górze). Wolną dyskusję prowadzimy w Hyde Parku, a o zdrowiu w Zdrowotnym Hyde Parku.

