Wciąż walczymy i potrzebujemy podpisów: Petycja w sprawie zakazu rejestrowania nasion, obrotu i upraw roślin GMO w Polsce

Wiem, już raz podpisywaliśmy, ale to wciąż za mało. Na razie ustawa o nasiennictwie nie wchodzi w życie i nowy sejm będzie musiał zająć się nią od początku, ale zdanie prezydenta wciąż się liczy. Pomóżmy mu więc uzupełnić wiedzę na temat GMO, bo najwyraźniej bardzo mu jej brakuje. A przede wszystkim pokażmy, że społeczeństwo jest zdecydowanie przeciwko GMO, jeśli więc chce zachować pozory demokracji musi wziąć pod uwagę nasze zdanie i wolę.

Kliknij i podpisz:

Petycja w sprawie zakazu rejestrowania nasion, obrotu i upraw roślin GMO w Polsce

9 myśli nt. „Wciąż walczymy i potrzebujemy podpisów: Petycja w sprawie zakazu rejestrowania nasion, obrotu i upraw roślin GMO w Polsce

  1. Koniecznie podpisujmy.
    Tylko dzięki temu, że ktoś to opisał i sprawa nabrała rozgłosu w sieci ukręcono łeb perfidnej „ustawce o nasiennictwie”. Trzeba kuć żelazo póki gorące i póki ludzie jeszcze pamiętają o tym przekręcie.

  2. ciekawe jaka energie maja warzywa i owoce gmo? na filmie jest pokazana sfotografowana specjalna technika energia surowego i pasteryzowanego- martwego jedzenia

  3. Kirlianowska fotografia to bardzo mocny temat.
    Nadal mnie to zastanawia z punktu widzenia elektrotechniki. Chodzi mi o podanie konkretnych warunków eksperymentu. Nie mniej temat jest mocnym wyzwaniem.

  4. Dziś jest rocznica śmiertelnego wypadku redaktorów i autorów (Zdzisława Kamińskiego i Andrzeja Kurka) bardzo popularnego w okresie komuny programu naukowego Sonda. Kto nie widział a miał okazję niech żałuje za grzech ignorancji.
    Jak dla mnie chłopaki odwalali niesamowitą robotę.
    Dlaczego o tym piszę? Otóż fotografia Kirlianowska kojarzy mi się z tym właśnie programem.
    Pamiętam, że widziałem w programie zdjęcie Kirlianowskie amputowanej dłoni. Była na zdjęciu jakby jej nie odcięto. Prawdopodobne jest (ale nie wiem na ile), że zdjęcia były pokazane w innym programie jednak chodzi mi o fakt zarejestrowania niezwykłego fenomenu.

    Jeśli chodzi o panów Zdzisława Kamińskiego i Andrzeja Kurka to jestem pełen szacunku dla pracy jaką wykonali. Wtedy, dawno temu, po ich postawie zaangażowania zobaczyłem co to znaczy być pasjonatem nauki i poszukiwaczem nie idącym na łatwiznę.
    I jeśli ktokolwiek do mej postawy się przyczepi to niech wie, że ma do czynienia z doświadczonym piwnicznym anarchistą testującym saletrę potasową, nadmanganian potasu, cukier i kawałki zgniecionego ping-ponga w jednym. 😉

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Sonda_%28program_telewizyjny%29

    I szczerze mówiąc program „Laboratorium” Wiktora Niedzickiego miał się do Sondy jak Maszyna do trybika… albo Kura do jej… ku.y albo poprawniej: pazura. 😉

  5. Oczywiście Sonda do Laboratorium. Taki mały odwrócony mischung. 😉

    W/g mnie Laboratorium nie dorastało do pięt Sondzie. To oczywiście moje, osobiste zdanie.
    A w gruncie rzeczy polemika różnych postaw to moi drodzy zabezpieczenie przed dogmatyzmem.

  6. @Duke Nukem

    Mamy podobne wspomnienia, również „sondowałem” i również w piwnicy. 😉 Czekałem na każdy odcinek z zapartym tchem. „Laboratorium” było już bardzo poprawne ideologicznie…

  7. Logo, Duke, jak sie was słucha to się w ogóle czasem wydaje że jesteście jedna osobą z dwoma kontami na WP.

    😛 😛

  8. @Obywatelu, piszecie teorię spiskową, ale schlebiacie mi. P.S. Nie mylić z dawaniem chleba… 😉

  9. Ała! Leżę i kwiczę 🙂

    Waligórski mnie naszedł był do tego 😉

    Wyjrzała glizda z dziury i wesoło gwizda,
    Wtem patrzy – z drugiej strony sterczy druga glizda.
    Dalejże ją uwodzić, a ta rzecze srogo:
    – Odwal się żeż kretynko, ja jestem twój ogon!
    😉

    PS. i znowu się kipisz robi nie tam gdzie należy. Skaranie z tymi trolami 😉

Nie mam żadnego wpływu na moderację, więc proszę się nie awanturować w tej sprawie - patrz: strona "Komentowanie bloga" (na górze). Wolną dyskusję prowadzimy w Hyde Parku, a o zdrowiu w Zdrowotnym Hyde Parku.

