Ted Gunderson, emerytowany agent FBI, nie żyje

Zmarł 31 lipca, na raka, w wieku 82 lat. Wiadomość tę podaję z lekkim opóźnieniem, ale lepiej późno niż wcale. Ted Gunderson był niezwykle ważną postacią. Jeśli nie wierzysz w „teorie spiskowe” obejrzyj ten wykład, a na pewno da ci on wiele do myślenia!

Ted Gunderson potwierdził również istnienie chemtrails, które uważał za działania przeciwko ludzkości.

119 myśli nt. „Ted Gunderson, emerytowany agent FBI, nie żyje

  1. A ja Wam odtrąbię mały sukces, a nawet dwa w docieraniu do innych z „wiedzą tajemną”. 😉

    Moja mam słyszała niedawno od pokątnej znajomej historię, jak to jeden „magik” od chirurgii fantomowej – Jacek Bartkowiak z Szubina koło Bydgoszczy, wyleczył chorego dzieciaka, „czarując” nad brzuchem jego matki, „usuwając” tym samym źródło jego chorób, a był dzieciak w opłakanym stanie, miał na przykład jaskrę (sic!) i wiele innych paskudztw. Kiedy mój stan się ostatnio pogorszył, a mama mnie odwiedziła, zobaczyła, że naprawdę wyglądam źle (nie spałem wtedy w ogóle) i przestraszona postanowiła, że wybierze się do tego „cudotwórcy”, aby pomógł mi na odległość, robiąc „operację” na brzuchu mamy. Bidula martwiła się, że choruję z jej winy… Zatem, mama ustaliła termin z „magikiem” i pojechała do Szubina, wraz z moją dziewczyną. Jak się okazało, facet nie mógł mi pomóc z pewnych względów (nie jestem wierzący w Jahwe) 😉 , ale za to wyleczył moją mamę z dużych dolegliwości jelitowych, przeprowadzając na niej operację fantomową i układając jelita poprawnie. Mama miała poważny problem po operacji przeprowadzonej przed wieloma laty, kiedy to konowały źle poukładały jelita w brzuchu… Reasumując: mój zły stan znalazł sens, bo dzięki niemu mama zainteresowała się alternatywnymi metodami (robię jej czasem delikatne wykłady) 😉 i zdeterminowana pojechała na wycieczkę, która okazała się zbawienna dla niej samej. Ja sobie tak, czy owak poradzę. Jestem tego pewien… 😉

    I teraz jest jeszcze pokłosie tej historii, a mianowicie kolejne wyleczenie, ale mojego znajomego, który po usłyszeniu tego przypadku, sam zaczął szukać pomocy dla siebie. Facet był w opłakanym stanie, bo wypadały mu dyski z kręgosłupa, leżał już w zasadzie w domu na desce, a konowały ustalały termin operacji na jego kręgosłupie. Również zdeterminowany i zachęcony przeze mnie, poszukał innego „magika” – Jana Grudniewskiego z Warszawy, stosującego masaż chiński i specjalizującego się w chorobach kręgosłupa. Facet rozprawił się z jego problemem w jeden dzień, a znajomy zaczął się normalnie poruszać i sam chodzić. Poprawa jest na tyle zaskakująca, że mój znajomy otworzył umysł co najmniej jak rekin paszczę na ofiarę i chce zacząć medytację, etc… 😉 Najbardziej bawią mnie lekarze konwencjonalni, którzy już szykowali skalpele, szczypce, obcęgi i inne okrutne narzędzia, żeby zepsuć mojemu znajomemu zdrowie na zawsze. Już nie zepsują, ha, ha, ha! 🙂

    Bilans? 2 osoby bliskie przebudzenia. Kartel farmaceutyczny bez dochodu. Ja uśmiechnięty. I jak się tu martwić!? 😉

  2. Coraz „lepiej”! Teraz już nie trafiam do łaskawej moderacji, ale od razu do okrutnej spamiarni dla najgorszych rzezimieszków… 😉

  3. @ LogoPedant: pisałeś, że byłeś rzezimieszkiem, więc widocznie karma cię dopadła. Musisz za to odpokutować w spamie.

  4. @ LogoPedant Czy żeby zostać poddanemu „operacji fantomowej” trzeba być koniecznie katolikiem? Pytam, bo pierwszy raz słyszę i nie wiem, co o tym sądzić hehe a jeśli tak, to dlaczego? Z czystej ciekawości pytam 😉

    Tak na marginesie to kiedyś zdaje się Astromaria miała świetny pomysł stworzenia listy godnych polecenia homeopatów (z czego widzę nie doczekał się jeszcze realizacji), super by było, gdyby jeszcze do tego dołączyć jakichś naturoterapeutów i „magików” właśnie, nigdy nie wiadomo, co komu kiedy wyskoczy, potem człowiek w niezbyt już dobrym nastroju szuka kogoś, kto mógłby mu pomóc, a tak byłoby wszystko pod ręką i w jednym miejscu. Fajnie byłoby, gdyby osoby polecające mogły się jeszcze pochwalić efektami terapii (w miarę chęci rzecz jasna). Ja sama doświadczenia w takich sprawach nie mam, ale z chęcią bym się czegoś dowiedziała w tej materii.

  5. No ja też niestety wpadam albo do moderacji, albo do spamu, może gdyby kilka osób napisalo do wp, to by się ruszyli i coś popoprawiali, bo z czego wiem wiele blogów ma ten problem..

  6. @Marcus 55 – dzięki za b.ciekawe informacje od Chrisa Thomasa…jeżeli będziesz mieć coś po polsku daj znak koniecznie…:)
    To co podaje Chris Thomas aż nadto trzyma się kupy…i układa się w sensowną układankę…
    Co do eksperymentów na świadomości…możliwe, że jak z każdym diamentem, musi zostać odpowiednio oszlifowany, aby fasety interesująco rozszczepiały światło…tak samo świadomość jest szlifowana poprzez ciemne siły…co w efekcie tworzy coś wspanialszego od pierwowzoru…i może o to tutaj chodzi…i wcale nie jest to sprzeczne z ideą kochającego Stwórcy…
    We wszechświecie wolnej woli wyrażamy swoją wolę i poprzez to stwarzamy naszą rzeczywistość…teraz wiadomo dlaczego ten świat tutaj jest oparty na totalnym kłamstwie i znieprawieniu…skala tego tutaj jest nieprawdopodobna…wszystko jest odwrotne i postawione na głowie…uny stosują oszustwo, żeby uzyskać swoje cele, manipulują, a oszukana populacja myśli, ze postępuje zgodnie ze swoja wolą…teraz wiadomo, dlaczego tak się boją prawdy…bo wtedy, kiedy ludzie są świadomi tego co tak naprawdę się dzieje, swoją wolą nie dopuszczą do stworzenia tak chorej rzeczywistości…dlatego, jeśli ma sie zmienić na lepsze, prawda na wielu poziomach rzeczywistości musi się w pełni zamanifestować..

  7. Chirurgia fantomowa jest najlepszą metodą uzdrawiania( jeżeli chodzi o terapie naturalne) ale bardzo trudna do opanowania, gdyż trzeba mieć ogromną wiedzę i trzeba dużo ćwiczyć. Każdy człowiek oprócz ciała fizycznego ma też ciało widmowe i to na ciele widmowym przeprowadza się taką operacje. jeżeli ciało mentalne będzie zdrowe to ciało fizyczne również będzie zdrowe. A dokładniej chirurg fantomowy za pomocą siły umysłu naprawia chory organ w ciele widmowym. Po zakończonym zabiegu ciało widmowe wysyła sygnał do umysłu że już nie ma chorego organu, a ciało fizyczne podporządkowuje się nowemu stanu rzeczy. Dla tego zamiast iść do chirurga tradycyjnego i dać się ciąć skalpelem to można iść do chirurga fantomowego(To taka operacja bez operacji), efekty są naprawdę niesamowite. Ale trzeba uważać do kogo się idzie bo można trafić na oszustów bądz na osoby które do końca nie opanowali takie umiejętności. A Jahwe nie ma z tą metoda nic wspólnego i nie trzeba w niego wierzyć żeby podać się takiemu zabiegowi.

  8. Dzięki Piotrze, rozumiem, że są na to jakieś specjalne kursy tak? I osoba wykonująca zabieg „widzi” bez oględzin i badań, co jest nie tak? Pozdrawiam

  9. Przeczesuje te niektore wpisy na tym cudownym blogu i czuje jeszcze niedosyt.Czuje sie, jak taka wysuszona gabka, co wpadla w koncu do miski z zyciodajna woda i powoli nia nasiaka.Ta gabka jest jeszcze zanieczyszczona i pognieciona,troche na rogach poszczepionia,ale powolutku sie prostuje i czysci i oberwane rogi mozna sciac,zeby wlasciwa zawartosc ujawnic,bo nazbieralo sie tego sporo.Bylam na kursach chirurgii fantomowej i pare razy stosowalam te wiedze w mojej praktyce tylko dla znajomych i zadzialalo.Oczywiscie nie moglam sie z tym ujawniac z wiadomych powodow i teraz tez jeszcze nie,ale mam taki „wariacki” pomysl zebrania tych wszystkich mozliwosci zusammen do kupy w jednym miejscu w Polsce i zalozenia Centrum Medycyny Naturalnej, bo nie jest wazne to ,jak dziala,ale najwazniejsze ,ze dziala, a o czym tak czesto juz Astromaria pisala.Jestem jeszcze w minimum energetycznym, ale musze sie pomalu pozbierac,i zmyc blokady z przeszlosci, zeby dzialac dalej w tym kierunku!Serdecznie Wam za Wasza prace i serca na tym blogu dziekuje i szczegolnie Tobie Mario tez ! Nie damy sie ciemnym mocom otumacic,tak jak nie mozna sloncu zabronic swiecic!

  10. Nie ma za co Indygo. Tak są kursy chirurgi Fantomowej, i to są różne poziomy.Tylko jak chcesz iść na takie kursy, to tylko takie które uczą chirurgi fantomowej według metody Vivien Nory Nix. Ja na takich kursach nigdy nie uczestniczyłem, ale cała ta metoda pochodzi od huny( a ja praktykuje hunę), tylko że twórca tej metody mocno ja zmodyfikował.Jeżeli chodzi diagnozę to tak powinien widzieć co nam dolega ale nie wiem czy na kursach chirurgi fantomowej tego uczą, musiał byś się popytać. Wiem że na kursach bioenergoterapii uczą stawiać diagnozy energetyczne.

  11. @Indygo, Piotrtarot

    Jasne, że nielubiany na tym forum Jahwe nie ma nic wspólnego z leczeniem fantomowym. Po prostu Pan Jacek Bartkowiak jest ostro zafiksowany na punkcie bozi i nie pomaga osobom, które nie wyartykułują, że są wierzącymi katolikami. Moja mama miała moje zdjęcie jak do niego pojechała, a on zerknąwszy na nie zapytał, czy jestem wierzący. Oczywiście ani moja mama, ani moja dziewczyna, która jej towarzyszyła, nie mogły odpowiedzieć twierdząco, a klarowne wyjaśnienie w co wierzę, trwałoby zbyt długo i byłoby zapewne zbyt trudne do zaakceptowania… 😉 Pacjenci ufundowali nawet Panu Jackowi małą kapliczkę przy gabinecie, do której można pójść się pomodlić… Tak to już jest, że Pan Jacek wierzy w okrutnika Jahwe, choć korzysta z pomocy Centrali. To takie paradoksy nam wychodzą niechcący, he, he, he… Tak, czy siak „magik” jest bardzo skuteczny w swojej praktyce.

  12. W kwestii wiary lub niewiary w Boga.
    W rozmowie Oprah Winfrey z E.Tollem, ona podsumowała dyskusję z nim, że stwierdzenie Wierzę w Boga jest nieadekwatne i nie na miejscu. Bój Jest.
    To nie jest kwestia wiary.
    Nie wiem, jak wspomniana przez was chirurgia fantomowa wpisuje się w matryce energetyczną, inaczej Boską j Matrycę ?

  13. Chirurgia fantomomowa wpisuje sie w matryce energetyczna boskimi narzedziami , a posrednikiem jest terapeuta.

  14. LogoPedant, to miałeś pecha, ale z drugiej strony nie ma tego złego …. przynajmniej „magik” ulżył Twojej mamie.
    Wielu uzdrawiaczy deklaruje zagorzały katolicyzm, ale mnie się wydaje, że w wielu przypadkach to taka swoista forma samoobrony przed spaleniem na stosie. Bo jak ludzie – katolicy widzą, że ta osoba chodzi do kościoła, ma w gabinecie święte obrazy, to doń pójdą. Bo przecież ów uzdrawiacz/uzdrawiaczka owa nie może działać pod wpływem „szatańskich” mocy.
    Tak mi teraz to przyszło do głowy.

  15. Kilka uwag do informacji o naszym pochodzeniu i manipulatorach z zewnątrz(dotyczy tego pana który czyta w Akaszy)
    Dostrzegam tutaj walkę kilku frakcji pozaziemskich i manipulację za wszelką cenę, próby zakłócania i fałszowania części przekazów channelingowych. Osobiście uważam że trzeba być niezwykle ostrożnym, wojna dezinformacji toczy się w sposób niezwykle wyrafinowany. Nie wiemy tak naprawdę z czym mamy doczynienia, jedna frakcja obrzuca drugą błotem. To jest niezwykle grząski grunt i byłbym daleki od ferowania jakiś ostatecznych wyroków odnośnie danych źródeł. Coś w tej domniemanej fali międzywyamiarowej musi być, jednak STS też będą chciały coś na tym ugrać… Powiem wam jedno moi mili, rodząc się tutaj chyba wiedzieliśmy na co się piszemy, to będzie absolutnie niezwykłe doświadczenie i nikt nie mówił że będzie prosto, łatwo i przyjemnie. Osobiście uważam że niezależnie od wyniku tej niezwykle wyrafinowanej gry, która odbywa się na wielu poziomach, warto było się urodzić na Ziemi…

  16. LogoPedant: nie masz pewności z czyjej „pomocy” pan Jacek naprawdę korzysta i nigdy mieć nie będziesz. Są przecież różne byty we wszechświecie – nie tylko Jahwe i Centrala.

  17. Ja na tym terenie tez nie proznuje i „oswiecam” w tym gniezdzie os.Trafil mi sie znowu pewien czlowiek na lace,gdzie tez chodze z psem.Prawie wszyscy „psiarze” to gaduly,a wszystkie psy na spacerkach tez sie lubia ze soba pobawic , poobwachiwac i po psiemu pogadac.Dzis znowu nawiazalam do poprzedniej rozmowy o Chemtrails i znowu tego czlowieka spytalam,czy widzi te smugi i powstajace z nich chmury na niebie? Odpowiedzial,ze to normalne i zaczal nadawac cos o kondensancji pary z dysz na tych wysokosciach itd. i ze tu przy lotnisku we Frankfurcie jest to normalne.Odpowiedzialam,ze takie same zjawiska pojawiaja sie tez w innych krajach i tez w Polsce, skad pochodze i wcale tez niekoniecznie w poblizu lotnisk.Odpowiedzial,ze pracuje na lotnisku jako technik i ze wszystkie loty sa kontrolowane, a ja na to,ze program komputerowy pokazujacy przeloty samolotow w tym rejonie zostal zablokowany.Rozmowa zaczela sie coraz ciekawiej rozwijac i nie zrazilam sie tym,ze ten czlowiek powiedzial,ze w zadne teorie spiskowe nie wierzy.Spytalam sie wiec go, o „swinska” szczepionke i tu juz zareagowal inaczej mowiac,ze tu chodzilo o duze pieniadze.Tak- odpowiedzialam,ale nie moze byc celem medycyny ludzi wykanczac za ich wlasne pieniadze Tak w skrocie przebiegla ta rozmowa i z dobrym skutkiem,bo powiedzial,moj rozmowca,ze jutro pogada z ludzmi w pracy na temat smug i zajrzy tez do internetu.Ciekawa juz jestem, co mi opowie przy nastepnym spotkaniu na spacerkach z psami?Moze mnie bedzie omijal z daleka ? Tez taka opcje mozna przyjac, bo dla wielu ludzi odkrywanie prawdy jest niestrawne.Mimo wszystko jestem pelna optymizmu i chyba uda mi sie obudzic nastepna owieczke i nie ma to jak zobaczyc wkurzonego racjonaliste,ktory tyle lat nie wiedzial o tym,ze byl robiony w balona.Ja tez jestem przykladem z moim obszarze i nie tylko.Nie jest to jakas prymitywna zemsta, ale jakis dobry cel w zyciu i to tez mi nawet zaczelo na slodko smakowacw porownaniu z gorycza poprzednich lat i od poczatku swiadomosci.Czuje tez,ze strach i depresje calkowicie mnie opuscily.

Proszę się nie awanturować z powodu moderacji - patrz: strona "Komentowanie bloga" (na górze). Wolną dyskusję prowadzimy w Hyde Parku, a o zdrowiu w Zdrowotnym Hyde Parku.

