Protest pod budynkiem Senatu w Warszawie na Wiejskiej

W dniu 27.07.2011 r. (dniu głosowania nad ustawą o GMO w Senacie) organizujemy protest w godzinach 8:00-13:00 pod budynkiem Senatu w Warszawie na Wiejskiej. Zapraszamy.

GMO to nie to!

10 myśli nt. „Protest pod budynkiem Senatu w Warszawie na Wiejskiej

  1. wersja 2011.

    Absztyfikanci od Donalda
    i z PSL-u proste chłopy,
    co podliczacie swoje salda,
    Wy honorowe mizeroty.
    Warszawskie dupki, celebryci,
    z szajką bezmózgich pind na kupę,
    tuskowej szajki akolici
    Całujcie wy mnie wszyscy w dupę.

    Ty Bufetowo, ze stolicy
    co knujesz z dziczą od Biedronia,
    Was w oczy kole płomień zniczy
    i krzyż, na którym Jezus skonał.
    Wy nienawiścią zaślepieni
    Tarasa durną tworząc trupę,
    na zawsze będąc ośmieszeni,
    Całujcie wy mnie wszyscy w dupę.

    I ty Stokrotko, z TVN-u,
    Urbana wierna uczennico
    Co plujesz jadem z Cekaemu
    Ty GóWna- sprawna nałożnico.
    Bez żadnych zasad i wartości,
    zajęta szpetnych butów skupem,
    i fabrykanci tej podłości
    Całujcie wy mnie wszyscy w dupę.

    I wy co Polskę rwać na strzępy
    gotowi z RAŚ-istowską zgrają,
    myślicie sobie, naród tępy,
    nic z tego Lachy nie kumają.
    Wy nas wiodący do rozbioru
    serwując argumenty głupie,
    animatorzy w Polsce sporu,
    Całujcie wy mnie wszyscy w dupę.

    Ty co zasiadasz w Belwederze
    ze swoją WSI-ową grubą gejszą,
    co Putinowi chcesz w ofierze,
    dać mą Ojczyznę najcenniejszą.
    I wy, co Targowicy śladem
    stosować chcecie ślepą lupę
    nie martwiąc Tutki się rozpadem
    Całujcie wy mnie wszyscy w dupę.
    I wy pomioty skurwysyńskie,
    co sprzedać chcecie Polskę całą.
    My argumenty wskroś kretyńskie
    wybijem wam z czerepów pałą.
    I ty pyskaczu „wal się” Meller
    Co przed Donaldem stajesz w słupek
    Licząc na w mózgach naszych feler
    Całujcie wy mnie wszyscy w dupę.
    I ty premierze bez charyzmy,
    co wiedziesz Polskę ku przepaści.
    Ty idziesz chłopie drogą Dyzmy,
    skończysz jak zdrajcy różnej maści.
    I wy Michnika liczne mioty
    tworzący antypolską grupę
    prowokujący dziś wymioty
    Całujcie wy mnie wszyscy w dupę.
    I wy brzuchaci mąciciele
    w jarmułkach o kolorze krwi,
    robicie dzisiaj niezbyt wiele,
    Bóg wam zatrzaśnie nieba drzwi!
    To wy ględziarze i bajdury
    jesteście już moralnym trupem,
    powiem wam zatem z grubej rury
    Całujcie wy mnie wszyscy w dupę.
    Wy z Izraela męczennicy
    co w mundur czarny pchacie nas,
    niemieccy kłamcy, obłudnicy
    co cofnąć chcecie znowu czas.
    Starozakonne, cwane gapy
    co z holokaustu chcecie żyć
    i wyciągacie chciwe łapy
    Całujcie wy mnie wszyscy w rzyć.
    I wy moskiewscy PO-paprańcy,
    co dorabiacie u Red Bula
    Komusza bando WSI-ej szarańczy
    Na widok, której cierpnie skóra
    Wam szczać prowadzać trzeba kury
    Tłumaczę jak na miedzy chłopu
    Bo w polityce – same bzdury
    Całujcie wy mnie wszyscy w żopu.
    I wy doradcy WSI sołtysa
    co uwiąd starczy wam doskwiera
    a to co męskie tylko zwisa
    Promujcie zdrajcę Jaruzela
    I ci co w sądach wciąż rozgrzani
    Wyroków bzdurnych tworząc kupę
    Bo prawo ciągle macie za nic
    Całujcie wy mnie wszyscy w dupę.
    I ty cudaku z ryżą mordą
    Co Polskość mocno ci zawadza
    Razem ze swoją głupią hordą
    Która wciąż jątrzy albo zdradza
    Nienawiść siejąc, w naszym kraju
    Miernoty, z których bije fałsz
    Te gęby, które wciążna haju
    Całujcie wy mnie wszyscy w arsch
    I wy, o których zapomniałem,
    lub pominąłem was przez litość,
    to nie dlatego, że się bałem,
    Ale, że taka was obfitość,
    I ty, cenzorze, co za wiersz ten
    zapewne skażesz mnie na ciupę,
    Iżem się stał świntuchów hersztem,
    Całujcie wy mnie wszyscy w dupę !…

    *Autorem zwrotek pisanych koloremniebieskim jest bloger mazurysz z Nowego Ekranu
    http://palnick.nowyekran.pl/post/20919,calujcie-mnie-w-dupe-wersja-2011

  2. Popieram protest przed senatem, ale jestem zdania, że dzień głosowania to zdecydowanie za późno na protesty!
    Trzeba tam być już teraz i to dzień i noc. Niestety nie mieszkam w Warszawie ani okolicach. Jednak uważam, że samych warszawiaków można by zmobilizować. Nie chcę nikogo urazić, ale obserwuję od jakiegoć czasu działania, jakie podejmuje ICCP i uważam, że jest to dość nieudolne. Pani Jadwiga Łopata nie nadaje się zbytnio na lidera, z uwagi na brak charyzmy. Gdzie są ulotki? Gdzie młodzież, informująca ludzi? Spójrzmy prawdzie w oczy! Prawie nikt oprócz garstki internautów nawet nie wie o ustawie o nasiennictwie! Jakie są REALNE osiągnięcia kampanii StopGMO? Jaka jest jej liczba odbiorców? Widziałam nagranie protestu przed sejmem… Przykro mi, ale jeżeli nie zagramy bardziej zdecydowanie, to nic nie da protestowanie! Gdzie wasza energia i wiara? Bo po co protestować, jeśli nie ma wiary w sukces?

  3. Pingback: Atak Illuminati na Norwegię « Monitorpolski's Blog

  4. @ Ola: co to za narzekania? Po co łazić po forach i komentować czyjeś blogi, skoro wiadomo, że tam jest chamstwo, agentura, psychopatia i że można się narazić na ataki? Po co wdawać się w jałowe dyskusje z baranami, których i tak do niczego nie przekonasz, bo to agenci? Ich zadaniem jest napadanie na blogerów i doprowadzanie (poprzez „dyskusje”) do zamknięcia ich blogów i ust. Dlatego ja nigdy NIE DYSKUTUJĘ. Po co czytać bluzgi i wyzwiska w komentarzach na swoim blogu i po co (i o czym?) dyskutować z oszczercami? Przecież wystarczy jeden rzut oka, żeby się zorientować, że to obelgi. Ja takich rzeczy nigdy nie czytam, bo gdybym to robiła już dawno bym się wykończyła. Wywalam do spamu bez czytania i od razu czyszczę skrzynkę spamową do czysta. Nie czytam blogów płatnych agentów (a wiem dokładnie, które to są) ani hasbary dowolnego rodzaju, jak również nie zaglądam na blogi i strony użytecznych idiotów. Niektóre portale zostały założone przez syjonistyczną agenturę, więc po co w ogóle tam wchodzić?

    Ja nie narzekam i nie płaczę. Robię swoje i zachowuję idealne zdrowie psychiczne właśnie dlatego, że olewam strugami ciepłego moczu agentów i idiotów. Mnie to nawet szczerze bawi – muszę być naprawdę świetna w tym, co robię, skoro po necie niesie się taki głośny skowyt i krzyk rozpaczy moich przeciwników. Wyśmiewaczom powiem tylko jedno: POZNAĆ GŁUPIEGO PO ŚMIECHU JEGO. I to cały mój komentarz do sprawy.

Nie mam żadnego wpływu na moderację, więc proszę się nie awanturować w tej sprawie - patrz: strona "Komentowanie bloga" (na górze). Wolną dyskusję prowadzimy w Hyde Parku, a o zdrowiu w Zdrowotnym Hyde Parku.

