Mini przewodnik po blogu dla „racjonalistów.pl”

Jeśli się kogoś obsmarowuje, to należy podać źródła cytatów (linki do bloga i / lub do konkretnego komentarza). Jeśli się tego nie robi, to znaczy, że się łże jak świnia.

.

.

.

W tym filmie możecie zobaczyć prawdziwą historię medycyny alopatycznej – bardzo polecam jego obejrzenie!

Dzisiejszy świat zamieszkuje 6,8 miliarda ludzi i zmierza do wartości 9 miliardów. Jeśli obecnie wykonamy dobrze zadanie jeżeli chodzi o szczepionki, służbę zdrowia, rozrodcze usługi zdrowotne, wówczas możemy obniżyć tę wartość o być może 10 lub 15 procent.[Bill Gates na zamkniętej konferencji TED 2010 w Long Beach w Kalifornii].

Widzimy teraz, że istnieje rodzaj pomocy zagranicznej, realizującej się poprzez szczepienia i leczenie AIDS, które są niesamowicie efektywne. One wszystkie skupiają się na ratowaniu życia. I dobrą wiadomością jest to, że dokonując tych przełomów populacja w kraju spada. [Bill Gates dla CNN]

Wszystko o homeopatii znajdziecie pod tym linkiem: Homeopatia.

Dla leniwych mały wypis z tego, co tam zgromadziłam (wszelkie próby umieszczenia w moim blogu kłamliwych komentarzy na temat homeopatii są BEZCELOWE, więc nie warto nawet próbować):

Podczas epidemii cholery w roku 1849 szpitale stosujące „oficjalną medycynę” notowały 48 – 60% śmiertelność, podczas gdy szpitale stosujące leki homeopatyczne notowały śmiertelność do 3%.

Homeopatia jest LEGALNĄ, bezpieczną i uznaną w całym świecie (w tym w Unii Europejskiej) metodą leczenia. Lekarz brytyjskiej rodziny królewskiej, dr Peter Fisher jest homeopatą. W Wielkiej Brytanii funkcjonuje kilka szpitali homeopatycznych.

Polskie Towarzystwo Homeopatii Klinicznej powstało w 2003 roku z inicjatywy środowiska lekarzy i farmaceutów absolwentów kursów CEDH. Z roku na rok rozwija się coraz prężniej i jest obecnie największym towarzystwem homeopatycznym w Polsce. W chwili obecnej PTHK liczy około 150 członków oraz blisko 1000 zwolenników wśród lekarzy i farmaceutów na terenie całego kraju.

Prawo lekarza do wyboru terapii

Zgodnie z Kodeksem Etyki Lekarskiej Lekarz ma prawo do swobodnego wyboru metody leczenia (art. 6 KEL).

Zgodnie z Ustawą o zawodach lekarza i lekarza dentysty lekarz ma prawo do ordynowania tych środków farmaceutycznych i materiałów medycznych, które są dopuszczone do obrotu w Rzeczpospolitej Polskiej (art. 45 ust. 1).

Stanowisko PTHK – odpowiedź na pismo NRL

Status prawny leków homeopatycznych w Polsce

Dr med. Peter Fisher, Dyrektor ds. klinicznych i Dyrektor ds. badawczych, Królewski Szpital Homeopatyczny w Londynie: „Najnowsze naukowe oraz kliniczne badania leków homeopatycznych – implikacje praktyczne”

Lek homeopatyczny.pl

Czym jest homeopatia (Laboratoires Boiron)

Lekarz homeopata, niesłusznie i oszczerczo oskarżony przez Krajową Izbę Lekarską UNIEWINNIONY

Lekarz-homeopata uniewinniony po trzyletnim procesie

Źródło

W Polsce uprawnienia do leczenia metodą homeopatii posiadają wyłącznie lekarze II stopnia specjalizacji, po kilkuletnim kursie homeopatii.

Homeopata jest LEKARZEM wykształconym przez PAŃSTWOWĄ UCZELNIĘ MEDYCZNĄ, posiada więc typową wiedzę lekarską, również w zakresie leczenia alopatycznego.

Co więcej – posiada II stopień specjalizacji!

Jeśli ktoś twierdzi, że homeopatia jest oszustwem i szarlatanerią, to jest PSYCHOPATYCZNYM KŁAMCĄ!

Wszelkie próby umieszczenia w moim blogu kłamliwych komentarzy na temat homeopatii są BEZCELOWE, więc nie warto w ogóle próbować.

Moje teksty o homeopatii:

Moje (pierwsze) spotkanie z homeopatią

Medycyna z planety małp

Trawa sama rośnie, nie musimy jej mówić jak to robić!

Czy tzw. racjonalizm może upaść jeszcze niżej?

„Racjonaliści” i homeopatia

Jeszcze raz o homeopatii i ZASADACH KOMENTOWANIA mojego bloga

Chcesz być leczony, czy wyleczony?

Nie masz prawa wypowiadać się na temat zdrowia bo nie jesteś lekarzem ani na temat klimatu, bo nie jesteś klimatologiem – czyżby?

Dlaczego nie daję na wódkę i na Big Pharma

Mały przerywnik, czyli o dyskusji w blogu JESZCZE słów kilka

Przeciwieństwa są tym samym II czyli homeopatia przed sądem

UWAGA TVN! o homeopatii:

Homeopatia: pomaga czy szkodzi?

Polecam też stronę o Chemtrails – miejcie odwagę obejrzeć te filmy, a gwarantuję wam, że stracicie swoją głęboką wiarę w bzdury, które wciskają wam na racjonalista.pl!!!

Zapraszam również na mój nowy blog Szczepionkowe ludobójstwo oraz na tag Choroby „nieuleczalne”

 

6 myśli nt. „Mini przewodnik po blogu dla „racjonalistów.pl”

  1. …a czego to pokłosie? Obsmarowali Cię na racjonalista.pl? 😉

  2. Yes, dostałam cynk, że mój wielbiciel, pożeracz homeopatów dał czadu i widzę, że już 60 sekciarzy tu zajrzało, ale zawsze mam nadzieję, że wśród tej trzódki znajdzie się kilka zbłąkanych owiec, które wierzyły, że bycie”racjonalistą” (w cudzysłowie) jest trendy, ale są w stanie dostrzec, że to nie racjonalizm, lecz pseudo-racjonalistyczna sekta. Mój przewodnik może im w tym pomóc. Ale wiem też, że „głęboko wierzący” są tak zaślepieni swoją wiarą i tak głęboko zahipnotyzowani, że nie są w stanie zobaczyć tego, co jest, więc wciąż wierzą w to, czego nie ma. Przeciwieństwa są tym samym…

  3. Kilka osób mi pisało, że moja strona jest strasznie opluta przez „racjonalistów” w dodatku WOT do Firefoxa i że plują na mnie na racjonalista.pl, więc że koniecznie powinnam zmobilizować swoich czytelników, żeby użyli WOT do promowania mojej strony i żeby polemizowali na racjonaliście z moimi krytykami. Nie ogłaszam takich akcji, ponieważ powiem szczerze, że mam głęboko w d… co sądzą o mnie „racjonaliści”, a nawet im gorsze mają o mnie zdanie, tym lepiej. Nikogo nie zachęcam do mieszania w gównie, jakie tam wytwarzają, bo z gówna powstanie tylko smród i można zostać nim obrzuconym – po co się narażać? Dlatego nie zaglądajcie tam i nie wdawajcie się w wojny nerwów. Jedyny sposób na trolle to je zagłodzić. Niech zdechną.

  4. @Astromaria

    Plucie w dodatku WOT to wypadkowa strachu przed prawdą, którą ujawniasz. Przecież nie jesteś misjonarką i nie wędrujesz po racjonalistycznych serwisach i nie nawracasz, więc taka profilaktyka, może jedynie wynikać z bezsilności, na zasadzie „zamknę oczy, to zniknie to czego się obawiam… Ach! Ta straszna Astromaria! Lepiej wyłączę dostęp do jej strony, bo jeszcze wyrządzi mi jakąś szkodę! Drodzy Racjonaliści. Jedyną szkodę, jaką może Wam wyrządzić Astromaria to szybsze bicie serca po pobudce z Matriksa… 😉

    Wielu z ludzi, którzy zastanawiają się nad głębszym sensem życia, przechodzi przez racjonalistyczną ścieżkę. To etap, pod tytułem: „Jestem mądry, inteligentny, oczytany i postępowy”. Szybko jednak okazuje się, że nie odnajdują w racjonalizmie prawdy. Szukają więc dalej i O TO CHODZI! 😉 Obawiam się jednocześnie, iż głębię ducha, czy też świata/rzeczywistości, można poczuć jedynie w skrajnych sytuacjach. Głęboko na dnie swoich przekonań, doświadczając cierpienia. Bez bólu, wyrywającego z Matriksa nie ma postępu. Inaczej trwa się w nim dalej…

  5. Nie zaglądam na tę racjonalistyczną stronę, żeby się nie ubrudzić, no i szkoda czasu na grzebanie w śmieciach, gdy tyle innych ciekawych światów do obejrzenia, również w necie. A ci oświeceni przez naukę też staja się malutcy, gdy ciężka choroba dotyka ich bezpośrednio, gdy choruje dziecko i medycyna konwencjonalna nie pomaga łażą wszędzie, spotykam takich czasem w zaprzyjaźnionej aptece homeopatycznej. Nagle chcą spróbować innych metod, bo wszystko zawiodło. W ub. tygodniu bardzo racjonalistycznie myślący członek rodziny towarzyszył „nawiedzonej” żonie w czasie wizyty u lekarza, który jest dodatkowo homeopatą i irydologiem. Wyszedł zszokowany, jak z oka facet wyczytał rzeczy, o których mu nie mówili wcześniej. Jest nadzieja, że się odczepi od metod niekonwencjonalnych i przestanie nas przekonywać do jedynie słusznej medycyny akademickiej.

  6. @ baria: ja tam nigdy nie zaglądam. Toksyczna atmosfera, wynikająca z zajadłej nietolerancji i nienawistnego rozprawiania się ze wszystkim, co odmienne od tego, w co sekta każe wierzyć może śmiertelnie zatruć nawet słonia. Ich teksty są na niskim poziomie merytorycznym (a na filozofii nie znają się w ogóle), bo jedynym celem ich pisaniny jest wrzucanie kamyczków do ogródków „wrogów” i przysmalanie wszystkim, którzy mają czelność myśleć inaczej. Niestety, mam takich dziwnych znajomych, nawet wśród ezoteryków, którzy dodali racjonalistę.pl do ulubionych (?!?!) na Facebooku i co jakiś czas radośnie mnie powiadamiają, że trwa tam zabawa w gówniane śnieżki. Poza tym widzę w statystykach skąd mi ludzie wchodzą na blog. Racjonalista.pl to i tak pół biedy, najgorsi psychopaci zebrali się na wykopie. Tam to dopiero jest gniazdo żmij! Jak mam wejścia z wykopu, to od razu czuję ciarki. Ale ostatnio odwiedzali mnie wykopowi patrioci (czytali mój tekst o 11 listopada), więc trochę odetchnęłam.

Możliwość komentowania jest wyłączona.