Drogi Nowy Porządku Świata

Ogromne wojska, bitne generały,
Policje – tajne, widne i dwu-płciowe –
Przeciwko komuż tak się pojednały?
– Przeciwko kilku myślom… co nienowe!
[Norwid]

Drogi Nowy Porządku Świata, pozdrawiam Cię gorąco. I ostrzegam Cię, że będzie Ci jeszcze goręcej, kiedy wkurzony lud powstanie, żeby zburzyć nową Bastylię. Na razie wydaje Ci się, że jesteś górą, bo masz na usługach usłużne i doskonale przeszkolone policje oraz uzbrojonych po zęby i zahipnotyzowanych żołnierzy gotowych mordować bez litości, masz gadające w jedną stronę i robiące ludziom wodę z mózgu, a co jeszcze gorsze – wrednie kłamiące media, a my mamy gołe zadki i puste ręce. My nie mamy nawet kijów ani płyt chodnikowych, którymi moglibyśmy się bronić, ale na szczęście coś przegapiłeś. Pozwoliłeś na rozkwit Internetu, dzięki któremu Twoje głupie owieczki mogą wreszcie poznawać ukrywaną przed nimi prawdę. Popełniłeś wielki i nie do naprawienia błąd. I już nie zdołasz go naprawić, nawet jeśli całkowicie i z dnia na dzień wyłączysz to medium.

Dzięki temu, że jeszcze mam głos powiem Ci, jakie prawa duchowe obowiązują w tym świecie. Pierwsze i najważniejsze z nich brzmi : NIE PRZEGINAJ PAŁY! Bo pała zbyt mocno przegięta odskakuje w stronę przeciwną z siłą równą tej, której użyto do przeginania. A nawet z jeszcze większą. Jeśli więc przesadzisz z brutalnością i przemocą, może się zdarzyć, że brutalność i przemoc pokona Ciebie. Mówiąc bardziej naukowo: reakcja jest zawsze proporcjonalna do akcji.

Dopóki nakładałeś na nas ciężary stopniowo, drobnymi kroczkami, odbierając nam zarobki i dokładając obowiązków oraz dyskretnie pozbawiając nas praw obywatelskich, jakoś to znosiliśmy. Wielu lunatyków nawet nie zauważyło, co się święci. Kiedy jednak się rozzuchwaliłeś i chciałeś ugryźć zbyt wiele na raz, okazało się, że powstała silna opozycja. Ja już dawno pisałam, że chcesz połknąć zbyt wielki kęs na raz i że grozi Ci zadławienie. I widzisz, że miałam rację? Już pierwsza próba zniewolenia ludzkości przymusowymi szczepieniami stanęła ci w gardle. Opozycja okazała się tak silna, że nawet TVN musiał na chwilę przestać kłamać, a pan Rzecznik  Praw rzekomo Obywatelskich, a w rzeczywistości Rzecznik  Interesów Koncernów Farmaceutycznych musiał odpuścić akcję zastraszania prokuraturą Pani Minister Kopacz.

Piszę to, bo wydało się, że jakieś tajemnicze siły grzebią przy moim blogu i cenzurują komentarze moich czytelników, wycinając z nich niewygodne fragmenty, a nawet kasując (na szczęście czasowo) moje posty.

To, co dwukrotnie zostało przez tajemnicze siły wycięte z komentarza czytelniczki zostanie opublikowane tutaj:

> „czy na prawdę wierzysz że w obecnej sytuacji medialno politycznej taki głos może coś zmienić ? ” <

– jak widać MOŻE, skoro już udało się przystopować zapędy przynajmniej Rzecznika Praw Obywatelskich.

> „pokazać jak wielu nas pozytywnie myślących i ‘niebojących’ jest przynajmniej w sieci. ” <

– Właśnie pokazujemy.

Jeśli sądzisz, że mnie zastraszysz, to się mylisz. Możesz mnie zabić, ale wiedz, że idee są nieśmiertelne. Zabij mnie, proszę bardzo. Możesz mnie uciszyć, ale wiedz, że zaraz wyrośnie kilku moich następców. 23 października tak pisałam na blipie:

Drodzy inkwizytorzy dowolnej idei: religijnej czy racjonalistycznej, próżne są wasze wysiłki. Nie ma takiej siły, która mogłaby zwalczyć dowolną ideę. Idee są nieśmiertelne, zarówno te najlepsze, jak i najgorsze. Ludzi można zamykać w więzieniach, zsyłać na galery, a nawet zabijać, ale idea, o którą oni walczą zawsze odrośnie jak trawa. Nie da się zniszczyć duchowości, prawdy, ateizmu, faszyzmu. No, nie da się, choćbyście się ze….., nie tacy jak wy cwaniacy próbowali, palili nawet na stosach i co? I nico, nie zwyciężyli. „Zabobonów” też nie da się zwalczyć. Może więc warto sobie odpuścić, co? Szkoda czasu i energii, żeby marnować je po próżnicy. Szkoda krwi, żeby ją przelewać. Zwycięstwa i tak nie będzie, chyba, że wysadzicie w powietrze całą planetę. Warto bronić tylko jednego: wolności. Kiedy psychopaci próbują zniewolić ludzkość i narzucić jej swoje chore uregulowania, trzeba ich powstrzymać.

„Możesz go zabić – narodzi się nowy” – Czesław Miłosz (cytat dzięki Obywatelowi)

Jeśli inni autorzy blogów  na WordPress mają podobne doświadczenia, proszę o wiadomość, z góry dziękuję.

65 myśli nt. „Drogi Nowy Porządku Świata

  1. Trochę mnie nie było i jak dyskusja. Pisałam o annałach mając na myśli Tacyta i nie tylko, ale każdego starożytnego historyka można podważyć, że pisał nieprawdę, bo jedni wątpią akurat w to co dotyczy Jezusa, a za wierne opisy tamtych czasów uznają inne historie, inni odwrotnie.
    Pisałam o Jezusie w kontekście pójścia na kompromis, a nie żeby tu kogokolwiek przekonywać do jakiejkolwiek religii. Mam świadomość, że NT jest kompilacją wcześniejszych przekazów z różnych religii, ale to nie zmienia mojego zdania w kwestii kompromisu, dalej uważam, ze Jezus nie poszedł na kompromis.
    Co Budda powiedział i czego nauczał też wiemy z przekazów, idea reinkarnacji ? ja w nią wierzę, ale dowodów brak. Niektórzy również w Ewangeliach doszukują się potwierdzenia reinkarnacji. Zastanawiam się jak można wierzyć w reinkarnację i być podłym dla zwierząt, a są tacy, bo uważają, ze skoro ktoś wcielił się np. w psa to zasłużył na złe traktowanie (przypadek z życia Indii wzięty).
    Oglądałam niedawno film – Tybetańską Księgę Umarłych i zgadzam się, że religia, która wyznają Tybetańczycy doskonale rozwiązuje problem religii chrześcijańskich, problem śmierci. Natomiast medytacja mimo, że pochodzi ze Wschodu dostępna jest każdemu, nawet beż znajomości wschodnich technik. Umiejętność koncentracji nie zależy od ścieżki jaką wybieramy.
    I to by było na tyle, gdyż każda religia może zniewolić człowieka i nie zamierzam się już wypowiadać na ten temat.
    Dla mnie bardziej niebezpieczne jest to co się dzieje w naszym codziennym życiu, jak próby ograniczenia wolności w internecie, ograniczenia w dostępie do zdrowej żywności i naturalnych metod leczenia. Ktoś dał link do germańskiej medycyny, o ile wiem twórca nadal odbywa karę więzienia i odebrano mu prawo wykonywania zawodu. Podobnie może być z czasem i u nas. Dzisiejsza wypowiedź Tuska o konieczności zmiany Konstytucji RP jest moim zdaniem prostą drogą do rządów totalitarnych. I to mi spędza sen z powiek, a nie to czy Rydzykowi przybywa, czy ubywa słuchaczy.
    Sorry, że tak długi wpis, nadal zachęcam do oglądania wykładów z fizyki Nassima Harameina na blogu Waldek1984.

  2. Tutaj link do ksiazki po angielsku o Kathy O’Brien. Amerykance urodzonej w rodzinie Illuminati. Kobieta miala satanistycznych rodzicow, byla seksualnym niewolnikiem od dziecka. Opisuje seksualne orgie z prezydentami USA. W zyciu nie przeczytalem bardziej szokujacej ksiazki, jezeli to wszystko prawda to ludzie u szczytu wladzy sa bardziej niz nienormalni to nie ludzie.Zreszta ona opisuje, ze prezydent np. Meksyku jest reptilianska hybryda.

    http://torrentchannel.com/Cathy_OBrien__Mark_Philips_-_Trance_Formation_of_America_MKULTRA_-_1995.pdf

    Kolokwialnie mowiac – ja juz wymiekam i robie sobie do konca roku urlop od zglebiania NWO i tematow pokrewnych. Skoncze tylko cos tlumaczyc i wtedy dam znac.
    Pozdrawiam wszystkich

  3. @Marcus
    Szkoda, bo cenię sobie Twoje wywody wielce, a Twoje doświadczenia z religią w młodości, są mi bardzo bliskie,
    więc wracaj czym prędzej, bo świat potrzebuje takich ludzi… 😉

    Niech Twój umysł się oczyści, aby mogło zagościć nowe, którym z nami się podzielisz.
    Pzdr

  4. @TheEndi
    Ja tez cenie Twoje wywody.
    Potrzebuje przerwy, musze sie zresetowac ale wroce!!!
    pozdrawiam

  5. I jeszcze jeden moj wpis przed urlopem od NWO.
    Zadziwiajace jak czasami mozna zweryfikowac pewne portale alternatywne. Okazuje sie, ze dla niektorych tylko chrzescijanie moga walczyc z NWO. Ktokolwiek ma inna wizje prawdy to jest gnostykiem i pacholkiem Lucyfera. Okazuje sie, ze nazwiska alterantywnych badaczy z ktorych wiedzy czerpie garsciami sa uznawane za dezinformatorow lub pacholkow NWO!!! Artykul ktory jednoczesnie mnie rozsmieszyl i zbulwersowal.Tak jak pisalem kiedys wczesniej, zapowiadaja sie ciekawe czasy – wiekszosc ludzi rozpozna wspolnego wroga ale podzieli ich wiara co do formy prawdy. Pewnie i tak wiekszosc bedzie czekac na zbawiciela. A co wy o tym sadzicie?
    http://www.newworldorder.com.pl/artykul.php?tytul=Ko%C5%84+troja%C5%84ski+w+the+truth+movement.+Dezinformacja+NWO&id=1631

  6. @Renja

    Bardzo ciekawy ten wątek na forum, widać że autor zadał sobie wiele trudu nad badaniem spuścizny Nostradamusa. Szkoda, że często przepowiednie przypisywane są falsyfikatami z kolejnych epok i ciężko je odróżnić od oryginału, ale tak czy inaczej temat to bardzo interesujący.

  7. @Markus
    – Nooo, „zadałeś nam” długi linek do jakiegoś tekstu, więc wypadało pójść i przeczytać. Uuuuuu – dawno w takie SZAMBO nie zdarzało mi się wdepnąć!!!

    Teraz doskonale rozumiem Twoją potrzebe urlopu od s t r o n k i pt.”NWO”, popieram i oświadczam, że też ich sobie daruję i przestrzegę kogo się da przed zaglądaniem tam.
    Zaiste: KATOLICKA UCZCIWOŚĆ i rzetelność autora, czyli każdy chwyt dozwolony byle totalnie zdyskredytować temat, więc KAŻDE zdanie składa się z kłamstw i ŚWIADOMYCH przeinaczeń.

    Nasuwało mi się przypuszczenie, że pewnie pisał to chory psychicznie autor (w dodatku niezbyt biegły w ortografii), ale takie usprawiedliwienie odpada.
    Autor pisał swój elaborat świadomie bardzo cynicznie. Czytelników takich jak my – on olewa z pogardą, nie dla nas pisze. Idzie mu o owieczki jeszcze nie myślące samodzielnie ale już szukające informacji/wiedzy więcej, niż słyszą od proboszcza i z telewizora. Takim jeszcze można wcisnąć każde kłamstwo, agresję i chłam w otoczce katolicznego rozsądku.

    Parafrazując AstroMarię powiem, że
    demagogia autora zniewolonego i odmóżdżonego przez jego kościółkową ideologię jest wprost powalająca.

    Czy ktoś wie do kogo należy strona pt.”NWO”?

  8. Boszzz, nie dałam rady doczytać do końca, w połowie wymiękłam. Moim zdaniem to wypociny zbawionego, to jego styl i sposób pisania. Wprawdzie oburzył się szczerze na taką sugestię, ale bujać to my, ale nie nas.

    Poza tym NWO nie jest złe, zaglądam tam dość regularnie i takiej wpadki tam jeszcze nie było.

  9. dot. wpisu :

    Dominik powiedział/a
    18/11/2009 @ 01:18

    „(…)
    Na którym widać czarno na białym komentarz osoby (Antyżyrafa), który dziwnym zbiegiem okoliczności prezentuje w “łagodniejszej formie” pierwszy komentarz o jakim wspominałem, zaś drugiego w ogóle nie ma, przy czym komentarz “zachwalający” jak najbardziej tam siedzi, lecz został on dodany później. Łatwo się domyślić, iż skoro późniejszy przeszedł, to oznacza, że wcześniejszy także, lecz nie został dopuszczony.
    (…)”

    trafiłem na to forum googlując swoją ksywę, i jako uzupełnienie muszę podać że.. nautilus zbanował mnie za mój wpis (tj, nie mogę nawet otworzyć ich strony z komputera na którym to napisałem).
    dziwni mnie że komentarz jednak pozostał (o ile..)
    cieszy mnie, że ktoś zauważył działania nautilusa.

    pozdrawiam
    antyżyrafa

Nie mam żadnego wpływu na moderację, więc proszę się nie awanturować w tej sprawie - patrz: strona "Komentowanie bloga" (na górze). Wolną dyskusję prowadzimy w Hyde Parku, a o zdrowiu w Zdrowotnym Hyde Parku.

