Najbardziej sensacyjne wideo na temat świńskiej grypy!

Agent Mossadu Joseph Moshe zadzwonił do stacji radiowej, żeby spytać o prokuratora stanowego, a co stało się potem wygląda jak film sensacyjny sf. Nie ma sensu gadać więcej, po prostu sami to zobaczcie i zastanówcie się, co może nas czekać w najbliższej przyszłości, jeśli natychmiast czegoś z tym nie zrobimy. To ostatni dzwonek, jeśli ludzkość teraz się nie przebudzi marny będzie jej los.

58 myśli nt. „Najbardziej sensacyjne wideo na temat świńskiej grypy!

  1. Jestem dziś nieco nieżywa, ale nie wiem, czy z powodu kuracji, czy raczej z powodu pogody. Gdzieś tam w Polsce (na północy i wschodzie) wiało niemiłosiernie, ludzie nie mają prądu, nas też trochę dmuchało, ale nie aż tak, żeby mogło coś pozrywać. Nawet prania mi nie porwało,chociaż było nie przypięte. Ale trochę waliło drzwiami sypialni, co mnie budziło.

    Eliszka, w którym numerze Nexusa to było?

  2. Nexus nr 5 wrzesień-październik 09

    Mnie dzisiaj wyjątkowo w nocy bolał kręgosłup, koleżankę też.
    Wichura musiała być niezła, listki z oliwnika rozniosło wszędzie, a już miałam ładnie posprzątane.

  3. Wstrzymam się i popatrzę na efekty w waszym organizmie 😉 .Tea tree mogę powiedzieć ze jest skuteczne , malutki znów załapał infekcje zatok jest to w jego przypadku systematyczne ,zawsze do tej pory kończyło się antybiotykiem , olejek zadziałał infekcja mu puszcza ,zaczęły wszystkie świństwa schodzić i coraz łatwiej oddycha .Przy antybiotyku poszczało szybciej ,ale o ile zdrowiej z olejkiem , mam nadzieje ze bez antybiotyku i organizm sam zacznie się brać do roboty .

  4. Antybiotyk „morduje” przy okazji całą pożyteczną florę bakteryjna, a to sprzyja grzybicom. To jest kij, który ma dwa końce. Dobrze więc, że znalazłaś coś bezpiecznego. U nas jakiś czas temu bardzo „modne” było leczenie ekstraktem z pestek grapefruita, czyli naturalnym antybiotykiem. Może i to jest dobre, ale było tak gorzkie i obrzydliwe, że nie byłam w stanie tego wypić.

  5. Moim zdaniem nie ma cudownego leku, który by działał na wszystkich tak samo. Znam osoby, które stosowały Citrospet i od czasu kuracji nie łapią infekcji. MMS oparty jest na jakichś związkach jodu i pamiętam, że wiele kuracji polecanych przez Edgara Cayce zawierało krople Atomidiny (jodyna odpowiednio spreparowana) też zaczynało się od b. małej ilości. Przed laty testowałam to na sobie, ale trochę się z tego testowania wyleczyłam. W moim przypadku np. srebro koloidalne działa fatalnie. Ja robiłam dwa podejścia i czułam się tragicznie, dopiero później sprawdziłam wahadłem, że to nie dla mnie. Podobnie było w kilku innych przypadkach modnego panaceum. Dlatego dobrze jest sprawdzać, albo poprosić znajomego radiestetę o sprawdzenie i dobranie ilości i czasu brania kropelek. W książkach dr Górnickiej – Apteka Natury jest mnóstwo kuracji naturalnych i w przypadku dziecka warto korzystać z jej porad (też sprawdzać, czy odpowiednie)

  6. od jakiegos juz czasu szukam info o organizacjach ktore chca bronic siebie i innych w walce przeciw temu calemu syfowi
    jesli ktos ma info dajcie znac

    doslownie

    tajna organizacja do walki z nwo
    walki

Proszę się nie awanturować z powodu moderacji - patrz: strona "Komentowanie bloga" (na górze). Wolną dyskusję prowadzimy w Hyde Parku, a o zdrowiu w Zdrowotnym Hyde Parku.

