Porządki na blogu

W związku z tym, że zrobił się tu straszny groch z kapustą muszę przywołać dyskutantów do porządku.

Komentujemy wyłącznie na temat. Na tym blogu poruszałam już taką ilość tematów, że chyba nie brak żadnego. Dlatego, jeśli ktoś z Was odczuwa wielką potrzebę podzielenia się ze mną i z innymi jakąś myślą lub odkryciem, proszę użyć wyszukiwarki, znajdującej się z boku bloga lub kliknąć na odpowiedni tag i znaleźć notkę o podobnej tematyce.

O każdym komentarzu otrzymuję mailowe powiadomienie, więc nie ma obawy, że któryś przegapię, nawet jeśli dotyczy tematu sprzed lat, zarchiwizowanego. Poza tym z boku bloga jest info o najnowszych komentarzach, warto to śledzić.

Nie chciałam kasować Waszych komentarzy, ale od tej chwili będę to robić, jeśli będą one zupełnie nie na temat. Autora skasowanego komentarza poproszę o przeniesienie go tam, gdzie jest jego miejsce.

Mam nadzieję, że nikogo nie obraziłam, jeśli tak, to przepraszam, ale to mój blog i mam prawo tu rządzić, nieprawdaż?

21 myśli nt. „Porządki na blogu

  1. @Astromaria
    „PrincessWhiteWolf: jak jeszcze raz napiszesz cokolwiek o shapeshifters, nie ręczę za siebie. Co ja mam z tym wspólnego? Czy ja gdzieś tu lansuję tezę o zmiennokształtności?”

    Sorry to moja wina bo glownie ja ten temat tutaj poruszalem i go tutaj forsowalem. Jak napisalem wczesniej skonczylem z tym tematem i „Z”. Od teraz tylko na temat a jak nie bede mial nic do powiedzenia to bede siedzial cicho. Pozdrawiam.

  2. Ooo nowy wpis. Tutaj tamte moje dwa ostatnie pasuja zatem. Chyba musimy sobie Marcus stworzyc na forum specjalny watek o tych shapeshiferach bo jakze milo sie rozmawia he he…

  3. Ciekawe, ze po wpisach mozna sobie stworzyc profil danego czlowieka np. taki Marcus jak ja to moze byc:
    niszczacy KRK satanista, „dogmatyczny” (!?) buddysta i fanatyk zen oraz, ze ma napier….. na punkcie gadow i UFO.
    Oczywiscie na szczescie to tylko poszlakowe wnioski (hehehe!!!). No ale Karol Darwin podobne metody „naukowe” stosowal!!! Wiec moge sie bac hehehe!!!

    @PrincessWhiteWolf
    Dobry pomysl tylko, ze mi sie juz „argumenty” skonczyly!!! Chyba sie wypalilem hehehe!!!!

  4. Jest niejaki Web Bot Project ( proponuje poGooglowac to, http://urbansurvival.com/simplebots.htm) jaki to co mowisz Marcusie przeniosl w jeszcze szerszy niz indywidualny wymiar. Na postawie analizy podobnej jaka czyni Google Trends, analizuje on trendy tego co mysla ludzie. Wg autorow projektu mysl ludzka prowokuje pewne wydarzenia i odzwierciedla sie to wlasnie w necie.

    No dobra, jak to co wpisalam nawiazac do tematu Porzadki na Blogu? Hmmm …Moze tak, ze to co wpisujemy pod artykulem jest czasem niby przypadkowe, bez zwiazku ale pokazuje ducha czasu i do jakich przemyslen, na jakie tematy nas inspiruje dany wpis na blogu

  5. Ten Web Bot Project Wyglada ciekawie.
    Mowiac o profilu blogiera mialem na mysli takze profil jaki moze zrobic nasza wladza szpiegujac nas w sieci. Na moim koncie na you tube moge wstawic pare filmikow z pilka nozna i cycuszkami i dwie reklamy piwa. Wtedy wladza okresli mnie jako erotomana i fana pilki lubiacego piwko czyli potencjalnie nie groznego dla systemu. Gorzej jak zobacza jakie ksiazki kupuje na amazonie, wtedy juz tylko zostaje internowanie do obozu FEMA. Wiec moze lepiej zrobic troche porzadku na swoich kontach internetowych i wrzucic troche rzeczy dla zmylki przeciwnika.

  6. Mayu, a moze by tak forum? Jest gdzies w sieci Astroforum ktore juz troche pokryl kurz. Mozna by je podlinkowac i dedykowac do tego bloga, ewentualnie zrobic mu niewielki lifting wygladu ale niekoniecznie, bo z tego co pamietam to bylo calkiem ok i do tego pelne postow.
    Proponuje zastosowanie metody ktora konsekwentnie posluguja sie na portalu Racjonalista, gdzie pod tekstami tez byly sazniste dyskusje ktore stawaly sie zupelnie nieczytelne. Teraz administracja pilnuje zeby robic to tylko na forum.
    ?

  7. Prawdaż, prawdaż…;)
    Myślę, że komentujący na tematy pokrewne, czynią to ze szlachetnych pobudek, ale porządek musi być. Dobry pomysł z tym forum, ale czy właścicielka bloga, ma na to ochotę? Przyznam, że chętnie bym w takowym uczestniczył… Pzdr.

  8. Ludzie kochane, przecież forum jest, istnieje od dawna i linki do niego są podane zarówno z boku bloga, jak i tutaj, w tej dyskusji. Przypominam jeszcze raz adres: http://astroforum.hekko.pl/index.php

    Proszę bardzo tam się udać, zarejestrować się (najlepiej pod tu używanym nickiem, żeby było wiadomo kto jest kim), wziąć udział w ankiecie na temat przyszłości forum i pisać na każdy, dowolny temat (no, powiedzmy nie do końca tak bardzo dowolny, lecz ezoteryczny). Każdy może zaproponować temat dyskusji, byle tylko nie dublował już istniejących.

  9. Ale forum oklaplo a blog zyje. Chodzi o to, zeby zrecznie przekierowac czesc sil zyciowych z bloga na forum! Tylko jak?
    Usciski : D

  10. No właśnie – jak? Po tym komunikacie aktywność komentujących spadła praktycznie do zera. Widocznie pisanie na temat jest nudne. W forum można pisać o czym się chce i można to robić w tym samym gronie i co? I nico. Wczoraj w link forum kliknęły 23 osoby, dziś chyba 6, obecnie jest 9 gości (max. było dziś 14), ale nikt się nie zarejestrował. Jak rozumiem Marcus w końcu udał się na odwyk (co obiecywał od dawna, ale jak dotąd bez skutku), Zyta się obraziła i kicha. A mnie się nie chce pisać, bo Neptun stworzył mi kwadraturę do Słońca i cierpię na brak motywacji…

  11. Nie wiem Mayu co Ci doradzic, jestem w sprawach sieciowych tylko przechodniem, ale bywam tu i tam wiec widze : ) Np. U Michalkiewicza (sorry ze przywoluje te wszystkie wraze postaci, racjonalistow, prawicowcow itp : ) komentowanie artykulow jest mozliwe tylko na forum. Racjonalista ograniczyl dlugosc komentarzy. Na blogu Grypa666 jest po sto pare komentarzy co jest KOMPLETNIE nieczytelne, zniecheca od razu, chaos po prostu. To samo jest u Korwina – nie da sie czytac. Jesli ilosc komentarzy zaczyna stanowic problem to chyba tylko forum jest rozwiazaniem. Moze stworzyc dzial forum tylko do komentowania bloga i podlinkowac go pod kazdym wpisem. Jesli tak, to grafika powinien on odpowiadac wygladowi bloga, zeby czytelnicy nie mieli poczucia, ze link wysyla ich w kosmos. W dziale forum przeznaczonym do komentowania bloga mozna zrezygnowac z obowiazku rejestracji. Wiele tez zalezy od jakosc serwera na ktorym jest blog i forum – moze jest to technicznie rzecz biorac nieoplacalne? Nie wiem. Podrzucam pomysl, moze sie przyda. Tak czy owak ten misz masz z filmikami i Odezwami Do Ludzkosci przydaloby sie lekko uporzadkowac : )

  12. I bardzo dobrze, generalna zasada, że komentujemy na temat jest ok. Pewnie i tak nie da się w komentarzach uniknąć wątków pobocznych, ale to będzie margines. Zirytowała mnie lista rzekomych „przechrztów” pod tekstem o medytacji, która było nie było, powinna wznosić nas na wyższy poziom ducha. Każdy z nas ma jakieś poglądy polityczne i trudno czasem nie wtrącić czegoś, co zrodziło się pod wpływem niepokojących wieści ze świata, ale myślę, ze rzeczywiście lepiej założyć nowy temat na forum i wówczas hulaj dusza.Pozdrawiam wszystkich czytaczy.

  13. @ Baria: masz racje, medytacja to sprawa duchowa, a wpisy o przechrztach wręcz przeciwnie. W tej sytuacji przeczyszczę komentarze, usuwając co bardziej wraże i nie pasujące do całości. A jeśli ktoś ma ochotę wałkować tematy narodowe, to musi się udać na blogi narodowe.

    @ PrincessWhiteWolf:

    Chyba musimy sobie Marcus stworzyc na forum specjalny watek o tych shapeshiferach bo jakze milo sie rozmawia he he…

    Bardzo dobry pomysł. Zapraszam!!!

  14. @Asrtomaria
    Tak, tak jestem na odwyku ale na zasadzie jedna godzina netu dziennie zamiast od kilku do kilkunastu jak bylo do tej pory. Nie chce rzucac internetu calkowicie tak ja papierosow i alkoholu tylko ograniczyc drastycznie czas.

    W sprawie gadow wypowiedzialem sie kompletnie i nie mam juz wiecej filmikow ani koncepcji na ten temat dlatego nie zakladam tego tematu na Twoim forum.

    Namieszalem troche tutaj przez ostatni miesiac, bylo mnie pelno jak ktos mial mnie dosc to teraz troche odpocznie od moich komentarzy itp. Wybaczcie musialem sie wygadac bo naokolo mnie ludziska nie sa zainteresowane odkrywaniem czegokolwiek. Bardzo lubie tego bloga i dlatego przyssalem sie jak pasozyt przez ostatni miesiac. Przez chwile pasozytowalem na Grypa666 ale tam wprost mi Piotr Bein powiedzial, ze ma dosc moich filmikow. Dlatego dzieki za cierpliwosc i tolerancje mojej nachalnosci na tym blogu.

    Jednak jestem czlowiekiem zdyscyplinowanym i czekam Astromario na nowa notke i jak bede mial cos ciekawego do powiedzenia to sie wypowiem tylko w danym temacie a jak nie to bede milczal. Nie moge sobie juz pozwolic na taka intensywnosc blogowania jak do tej pory (koniec wakacji i odwyk) dlatego trzymanie sie scisle komentowania danej notki bardzo mi odpowiada.

  15. @ Marcus: nie wiem, czy temat gadów został wyczerpany. W forum jest parę osób, które wolą siedzieć tam niż na blogu (odwrotnie zresztą też), a są tym tematem zainteresowane, więc możesz jeszcze poszaleć.

  16. @Markus – miło, że się pojawiłeś, bo ja chcę podziękować Ci za te wszystkie materiały, filmy, etc. podane razem, jak na tacy. Sporo można z tego skorzystać. Twoje wpisy są na poziomie, na pewno nie dołowały naszej wibracji (nawet jeśli treść była ciężka).

    @AstroMario – ogromna prośba o pozostawienie jeszcze tych materiałów przy Twoich „medytacyjnych” wpisach, bo tutaj bardzo łatwo są dostępne.
    Na AstroForum ciężko się szuka…

  17. Wywaliłam tylko ten spis Żydów, reszta zostaje. Jeśli chodzi o szukanie w forum, to fakt, jest to trudne, dlatego proponuję podawać tu linki do dyskusji w forum, wtedy będzie łatwo.

  18. @ ZYTA
    @ NORDZOM

    Pewnie uznacie mnie za osobę przewrażliwioną,ale ta sytuacja zaistniała między Zytą a Nordzomem,a pośrednio i Astromarią jakoś leży mi na sercu mimo,że jestem tu na blogu od niedawna.

    Proszę Zytę i Nordzoma,aby się pogodzili i uwolnili od gniewu i urazy,bo to jest droga do pokoju i zgody.Co wy na to???

  19. No cóż, to jest również moja sprawa, jako że jest to mój blog. Zdecydowanie nie chciałabym, żeby uznano mnie za antysemitkę, bo gdyby to się stało wiele osób mogłoby się do mnie zniechęcić. Jak pisałam Żydzi święci nie są (wystarczy przyjrzeć się choćby temu, co wyprawiają w Palestynie), więc każdy ma prawo krytykować ich tak samo, jak krytykuje się każdy inny naród, ale trzeba znać granice tej krytyki. Usunęłam wpis Zyty, ponieważ była tam lista znanych osób, które mogłyby wystąpić do mnie z pretensjami, że rozpowszechniam oszczerstwa na ich temat. Poza tym dane były moim zdaniem mocno niewiarygodne. Podejrzewanie Wałęsy, że jest Żydem jest wręcz śmieszne i chyba każdy sam wie dlaczego.

    Zyta jest dorosła. Jeśli podjęła decyzję niebywania na moim blogu, to ma do tego prawo. Ma też prawo ją zmienić.

Nie mam żadnego wpływu na moderację, więc proszę się nie awanturować w tej sprawie - patrz: strona "Komentowanie bloga" (na górze). Wolną dyskusję prowadzimy w Hyde Parku, a o zdrowiu w Zdrowotnym Hyde Parku.

