Ludzie maile piszą

Co jakiś czas dostaję maila-curiosum. Panna Justynka przestała do mnie pisywać, pogrążając mnie w głębokim smutku (Justynko, tęsknię do twoich głębokich przemyśleń), ale chyba doczekała się godnej następczyni.

Czy ktoś wie, o co chodzi tej pani:

Według mnie tacy ludzie jak pani wierzą w głupotę. Katolizmu uczono mnie od dziecka. Wierzę tylko w Boga.Nie widziałam go lecz nie mało mi życie uratował gdy wisiało na włosku. skoro mam w to uwierzyć rzuć na mnie urok. Ale taki co mnie zmieni w szczeniaczka westleya 3 miesięcznego oczywiście na początku wakacji. Nie zapomnij jeszcze o jednym paniusiuod głupoty skoro będę tym pieskiem postaraj się by wziął mnie Kamil M. z miejscowości B. Reszta moja sprawa. W tedy w to uwierzę

Nawet jak na bardzo młodą nastolatkę to dość kuriozalne.

30 myśli nt. „Ludzie maile piszą

  1. przepiekny autentyk 😉 niestety Owa nastka nie wyglada na osobe probujaca dosc dlugo i natretnie polemizowac ;/

  2. Za dużo telewizji a za mało samodzielnego myślenia i takie później są skutki.

    Pozdrawiam

  3. Mario ile takich maili miesięcznie dostajesz? Jak ty to wytrzymujesz :)? Nie boisz się tych ludzi? Ja bym umarł ze strachu, bo głupota, ignorancja i brak tolerancji to mieszanka bardzo niebezpieczna :).

  4. Jak dla mnie to jakaś biedna, poważnie zaburzona osoba, albo ani chybi katolicki egregor. No bo jak to takie głupoty, to po co czyta? Ilość jadowitości w tej krótkiej wypowiedzi może też wskazywać na „podpięcie” pod tą panią innej duszyczki, co chciałaby do raju, ale nie wie którędy.

  5. matko boska, po co ci ludzie do Ciebie pisza w ogole. Po co ci ortodoksyjnie religijni katolicy w ogole wchodza na Twoja strone. Chyba jakas neuroza nawracania w celu podlizania sie do „Pana Boga” i poczucia sie lepszym niz ty- poganka….lol W tym liscie konkretnie mam wrazenie, ze jakas osoba z problemami psychiatrycznymi do Ciebie napisala…

  6. W sumie takie maile to ciekawa sprawa. Ma Pani darmową dawkę humoru;D
    „W tedy”-Ah te nowe systemy nauczania.
    I czemu na początku wakacji?:D

  7. Wiecie co wam powiem? Że czytając niektóre maile i komentarze w różnych miejscach sieci odnoszę nieprzeparte wrażenie, że niektórzy ludzie nie są ludźmi. Naprawdę, mam nierzadko wrażenie, że to jakieś cyborgi, mutanty z kosmosu lub inne, wcielone demony.

  8. Dzięki Pawianie za zmobilizowanie mnie do poszerzania wiedzy ogólnej o świecie, dzięki czemu dowiedziałam się, że westley to linia żeńska rasy psów golden retriver (cokolwiek by to mogło znaczyć, bo prawdę mówiąc nie za bardzo kapuję). Dorosłe wyglądają tak, jak na tej stronie http://www.klubgoldena.com/index.php?url=8&sub_url=14&info=49 a szczeniaki to trzeba sobie samodzielnie wyobrazić. Nie wątpię, że są bardzo urocze.

  9. no tak, ale ile komentarzy panna Justynka i jej wypociny się doczekały ?

    darmowa reklama prymitywnej Dodzi na pudelku i innych portalach plotkarskich, tudzież prasie brukowej i nie tylko, miliony ponoć warta

    myślę, że powinno się głupotę ignorować z gruntu i nie podnosić tematu
    stosuję w życiu prywatnym, odsuwam się, omijam i nie nawiązuję ‚dialogu’, nie daję tym samym satysfakcji i eliminuje ze swojego życia i towarzystwa
    przynajmniej staram się, nie denerwuję się

  10. hmm … to jakiś bełkot. Ja bym użyła magicznego klawisza [Del] i byłoby po sprawie. Szkoda czasu i energii na czytanie tego czegoś.

  11. haha! ciekawy kto to ten Pan Marcinkowski z Barda? ksiadz katolizmu? mnie to smieszy, ale gdybym dostawala wiecej takich maili, musialabym sie zabezpieczyc przed nimi mentalnie. albo w ogole zrezygnowalabym z posiadania skrzynki mailowej…

  12. Na szczęście takie przejawy intelektu otrzymuję bardzo rzadko, nie częściej niż raz na rok. Kiedyś to była prawdziwa plaga, a najbardziej nękały mnie mohery. Problem z nimi był taki, że ni za czorta nie mogłam zrozumieć, o co im chodzi. Nie dość, że usiane ortografami i literówkami, znaki interpunkcyjne powstawiane w najdziwniejszych miejscach, brak spacji między wyrazami… zgroza, to jeszcze treść nie do rozszyfrowania. Półanalfabetyzm po prostu… Jak nic ludzie z wczesnego I etapu rozwoju. Ale byli tak upierdliwi, że potrafili mi bombardować skrzynkę mailową z szybkością karabinu maszynowego. Najlepsi byli tacy mądrale, co wpisywali się do księgi gości. Z nimi to można było naprawdę oszaleć. Wpis za wpisem, nie nadążałam z wywalaniem. Nie wiem, jak to robili, bo za każdym razem musieli podać kod, a mimo to szybciej wrzucali, niż ja kasowałam. Czasem kilka godzin tak się bawili.

    Ponieważ nie mogłam sobie z nimi poradzić, parę lat temu zastosowałam na nich metodę z „Sekretu”. I naprawdę wprost idealnie pomogło. Księga jest zupełnie bezpieczna, a głupie maile stały się taką rzadkością, że z wrażenia zamieściłam tu pierwszy, jaki się zdarzył od czasu popisów panny Justyny.

  13. Wiadomo, każdy chce zaistnieć w internecie, widocznie ta Pani myślała, że przysłuży się ‚katolizmowi’ po prostu pisząc jakieś brednie. Nie obrażając.. cyborg.

  14. Podsumowanie dyskusji: jestem niezmiernie wdzięczna tej pannie (Ania ma na imię). Mój blog pobił dziś wszelkie rekordy popularności na WordPress, znalazłam się na pierwszej stronie rankingu blogów (http://pl.wordpress.com/), bo wszyscy czytali ten przebłysk intelektu. No, ale nie jest tak źle, bo zdarzało się, że miałam lepsze wyniki przy trudniejszych tekstach.

    Boshhh, jak ja mogłam przeoczyć tytuł tego maila: „Ty jeste nie normalna”!!! Toż to jest jeszcze piękniejsze.

    Jeszcze raz, dziękuję ci Aniu M.

  15. Jest w necie dość durnowaty moim skromnym zdaniem portal, nasza klasa’. Ludziska załączają fotki, swoich ukochanych dzieci, wnuków, fotki z wycieczek najlepiej zagramanicznych… podpisy i komentarze pod zdjęciami, typu pięknie wyglądasz/ po latach/ itp
    Jestem ‚studentką’ UTW, ostatnio wykład miał europoseł, przedstawił z grubsza strukturę działania tego forum UE no i zakończył,…proszę państwa, podczas wyborów władza absolutnie w waszych rękach’.
    Słuchajcie, na drugi dzień, jedna ze ‚studentek’ zamieściła na portalu nasza klasa zdjęcie, na którym pan europoseł podpisuje jej indeks…obydwoje szczęśliwi i uśmiechnięci…
    Komentarze pod tym zdjęciem rozbawiły mnie, bo jeden tak sie rozpędził, że napisał, że mężuś będzie zadowolony…
    Podkorciło mnie i napisałam, że te uśmiechy takie więcej okazjonalne, sytuacyjne i trochę przesady w tym podpisach.
    Po kilku dniach riposta była bezwzględna… pani napisała, że nie życzy sobie, blokuje mój dostęp do jej profilu, a najbardziej mnie ucieszyło i zdumiało, napisała, że jestem normalna inaczej… skąd ona o tym wie? domyślam się, musiałam na lekcji j.angielskiego wspomnieć do którejś z jej znajomych, że interesuję się trochę duchowością, ezoteryką.
    Fajnie, mnie też takie epitety cieszą niezmiernie.
    Grunt to stabilne poczucie własnej wartości, ma swoją cenę i wartość samą w sobie.

  16. „W tedy w to uwierzę” – co to jest ‚tedy’?? 😉 Pamiętam, jak na jednej z grup dyskusyjnych ktoś napisał ‚parowozy są prze żytkiem’. I pojawiło się pytanie: co to jest żytek i na czym polega parcie żytkiem? 🙂

  17. @Eliszka
    Wg mnie pierwotna idea NK jest bardzo dobrym pomysłem – miejsce spotykania się ludzi chodzących niegdyś do tej samej klasy, szkoły itp. Jednak to czym się stała, również we mnie budzi niechęć, chociaż można uznać, że stała się niejako lustrem, w którym odbija się stan mentalny społeczeństwa. Chęć pokazania swojego statusu, nieszczere zachwyty nad cudzymi zdjęciami, jakieś łańcuszki, fikcyjne profile, wszystko to okraszone sosem wszechobecnego marketingu, czyni z tego mocno niestrawną potrawę.

    @Ramosz
    Od kilku lat zastanawiam się co to znaczy „z kond” 😉 , bo widziałem taką frazę już wielokrotnie na różnych forach.

  18. @Vortex: Ja widziałem zawsze ‚z kąd’. Na pytanie ‚Z kąd mogę ściągnąć plik?’ padła odpowiedź: ‚Sam sobie odpowiedziałeś: z Kąd. Ale gdzie leżą Kądy to nie wiem, musisz zobaczyć na mapie’ 😀

  19. @ Ramosz: “W tedy w to uwierzę” – co to jest ‘tedy’?? A ja pytam – w co uwierzę?

    „skoro mam w to uwierzyć rzuć na mnie urok” – kto i w co każe komukolwiek wierzyć? Jest to dowód na to, że ta panna nie wie o ogóle gdzie weszła i o czym jest ten blog.

    Albo kiedyś inna pani w bardzo bełkotliwym mailu zadała mi pytanie „w co wy wierzycie i co wy jecie”? No i jak odpowiedzieć na to pytanie? Napisałam jej, że chyba przespała zamiany polityczne i fakt, że komunizm upadł, więc nie trzeba się już zwracać do ludzi per „wy, towarzyszu”.

  20. Albo kiedyś inna pani w bardzo bełkotliwym mailu zadała mi pytanie “w co wy wierzycie i co wy jecie”? – Może pani była przerażona, że nie jemy mięsa, a przecież sam Jahwe kazał baranka ukatrupić i jeszcze drzwi krwią opryskać. Jak będzie JHWH wtedy przechodził przez Ziemię, to jest szansa że nas nie zabije.

    Nawiasem mówiąc (ad ‚co wy jecie?’), to w osiedlowym mięsnym w sobotę rano same wyznawczynie katolizmu stoją 😉

  21. Słowo to wyrzucanie energii tej co w nas samych siedzi. Jeśli ktoś pisze nieświadomy ,,mail” to oznacza ,że sam siebie określa odpowiednio.
    Żyjemy w czasach przemian, tak jak zwykle zresztą, bo czas przemian zawsze się dokonywał i dokonywać nadal będzie. Przemiany tworzą zagubienie.
    Są tacy, którzy mogą to wykorzystywać do swoich celów by dalej dodawać zagubienie. Ludzie nie potrafią rozpoznawać, zatraciwszy swą intuicję i wiarę w siebie w swoje możliwości potencjału energetycznego. Chwytają się demagogii i stereotypów, skostniałych tradycji jako kół ratunkowych.

    Ramosz – Czasami smutne acz prawdziwe, iż w ,,osiedlowym mięsnym” same wyznawczynie katolicyzmu stoją – taki paradoks, który to ostatnio najczęściej widuję.
    Eliszka – aż mnie nieraz,, powala” ponieważ piszesz w taki sposób jak ja myślę (może to jakaś telepatia) 🙂

    Napisałam ostatnio wiersz, który mi coś… prawdopodobnie ma podpowiadać prezentuję go tu.

    Czas jest dla ciebie zagadką…
    Lecz jak się domyślasz czasu nie ma…
    A to oznacza, że masz dużo czasu
    Czas jest i zawsze pora na coś
    Nie wymuszaj czasu, bo czas to ułuda umysłu
    Istotą tu życia na najwyższym poziomie energetycznym, jest
    Umiejętność dostosowania się do fali czasu
    Umiejętność wykorzystania maksymalnie chwil w pozytywny sposób
    Wykorzystanie przejść pomiędzy…
    Człowiek w swoim ciele jest pasażerem
    W wehikule czasu
    W dzień podróżuje z przeszłości w przyszłość
    W nocy używa swego ciała jako kotwicy
    By się nie zgubić w swoim wędrowaniu pomiędzy wymiarami
    Doświadczając tu życia na tej planecie
    Doświadczasz czasu jako zakotwiczenia
    W tym uporządkowanym ,,chaosie” wszechświata
    Spanie to wędrowanie poza czasem
    Dlatego nie wybieraj się do spania nie przygotowana na niespodzianki
    Niewidzialnego świata
    Tam też są istoty, różne i czasem nieświadome
    Wagi istnienia i śnienia…

    Elżbieta Szczygielska

  22. Tak mi przyszło do głowy w ostatniej chwili jeszcze jeden tu wiersz tu przedstawić, często wracam do tego wiersza kiedy jestem zaganiana by trochę się zreflektować nad sobą samą.
    Napisałam ten wiersz rok temu i leżał w notatkach. Nawiązuje on do poprzedniego dotyczy istoty czasu, czasami czytam fizykę kwantową dotyczącą tego zagadnienia i czasami pod wpływem własnych intuicyjnych myśli coś piszę.

    Prawda to oświecenie i jesteś poza czasem
    A czas to czekanie
    To zatrzymanie przepływu energii
    To niedostosowanie
    Energia to pytanie i odpowiedź
    Bez procesu dochodzenia do prawdy
    Bez pomyłek czyli blokad w przepływie
    Kiedy jesteś w prawdzie
    Jesteś i w energii
    I wszystko jest jak być powinno
    Bez przeszkód i bez straty czasu
    Bo czasu nie ma
    Czas jest tylko dla zastygłych w oczekiwaniu
    Nie oczekujesz – nie tracisz czasu
    Nie tracisz energii

    Elżbieta Szczygielska

  23. Dlaczego w tym cytacie jest moje imię, nazwisko i miejsce zamieszkania? Kim jest ta dziewczyna?!

  24. Poważnie? Nie wiedziałam, co to znaczy „z Barda”, myślałam, że chodzi o jakiś boys band, a to jest miejscowość? Kochany, masz wielbicielkę ale nie wiem, czy jest to powód do radości, bo mało rozgarnięta jest. Jeśli to faktycznie twoje imię i nazwisko, to oczywiście zamienię je na inicjały.

  25. Bardzo bym prosił. Dla zabawy wpisałem swoje imię i nazwisko w Google i znalazłem tą stronę. A kim ona jest? O czym ci pisze?

W tym blogu komentarze są równie ważne jak teksty na stronie głównej, dlatego bardzo proszę o trzymanie się tematu! Wolną dyskusję prowadzimy w Hyde Parku, a o zdrowiu w Zdrowotnym Hyde Parku. Jeśli Twój komentarz się nie ukazał przeczytaj zasady komentowania bloga (patrz strony na górze bloga). Komentarze nie na temat będę kasować, a awanturników banować!

