Nie-Polak z probówki

Przeniesione ze starego bloga (2007-01-22 01:36:06)

Każda audycja satyryczna Woobie Doobie (w TOK-Fm) dostarcza mi ciekawych i głęboko zdumiewających obserwacji obyczajowych. Dziś prowadzący nabijali się z Samoobrony, a powerplayem była piosenka „Musimy zlepperować Polskę”. W czasie programu zadzwoniła oburzona obywatelka z sugestią, że prowadzący program nie są Polakami (no oczywiście, wszyscy się teraz domyślają, kim w takim razie są) i że nie są godni chodzić po polskiej ziemi. W końcu doszła do odkrywczego wniosku, że panowie są… z probówki!

Teraz już wiemy, jaką wizją przyszłości Radio Maryja straszy swoich słuchaczy.

Ludzie z bociana boją się ludzi z probówki.

Jedna myśl nt. „Nie-Polak z probówki

  1. Komentarze przeniesione ze starego bloga:

    astromaria 2007-01-25 00:28:43 81.219.50.234

    Najmocniej przepraszam, ale ze zdumienia szczena opadła mi (z wielkim brzękiem i hałasem) aż do samej ziemi – a gdzie tu są jakieś treści feministyczne?????? Przecież nikogo siłą nie zmuszam do czytania moich przemyśleń. Zamiast mnie wychowywać, można zmienić blog na inny, bardziej politycznie poprawny i prowadzony przez osobę o lepszych manierach. Takich grzecznych blogów jest wiele, mogę podać tu kilka adresów. Osoby, dla których jestem ekstremistką, brodatą feministką, faszystką czy morderczynią nienarodzonych niewiniątek bywać tu nie muszą.

    mbaj mbaj@interia.pl 2007-01-24 16:04:42 85.158.196.15

    Liga broni! Liga radzi! Liga nigdy Cie znie zdradzi! Czy Pani Maria prowadzi strone kółka feministycznego? Nie sposob sie nie zgodzic z przytaczanymi argumentami, ale wyglada na to, że droga do normalności musi być wytyczona przez wszelkie możliwe skrajności…

    Silverhands e-fina@wp.pl 2007-01-23 20:00:43 83.31.191.225

    Można być i obywatelką Kosmosu, i Polką. Biedronka mieszkajaca pod 3 liściem malwy nadal jest obywatelką Kosmosu. Ziemi i Polska to części Kosmosu.

    astromaria 2007-01-23 13:07:32 81.219.50.234

    Racja Xenka, ja również nie czuję się Polką, bo czuję się obywatelką świata, a nawet wszechświata. Sądzę, że na innej planecie czułabym się równie dobrze jak tutaj, nawet gdyby tam mieli tylko 1 oko lub 4 ręce. I też marzę o tym, żeby znikły granice i języki. Łatwiej byłoby się porozumiewać, ot, co.

    Xenka 2007-01-23 07:16:22 83.144.88.136

    Polacy, nie-Polacy… A mnie się marzy świat bez Polaków, Amerykanów, Francuzów itd. Świat, w którym by nie było idiotycznych granic, flag, hymnów, czy lepszych i gorszych narodów. Mnie jakoś nie przeraża to, że w czyichś oczach jestem nie-Polką, bo Polką się absolutnie nie czuje; urodziłam się na Ziemi i jakoś czuję się ponad te ludzkie podziały. Jakbyśmy chcieli być być dokładni, to naszą ojczyzną jest wszechświat, a nie kawałeczek ziemi na którym akurat się urodziliśmy, a który ktoś akurat nazwał Polską.

    Silverhands e-fina@wp.pl 2007-01-22 18:56:13 83.31.255.215

    A ja jestem Polką. Jestem też wegetarianką, ezoteryczką, feministką, antyklerykałką, panteistką, a na domier tego wsyztskiego jeden z moich dziadków był Żydem. Niech sobie szczekają, nie im decydować, kto jest Polakiem albo Polką. Mickiewicz miał matkę wychrzczoną Żydówkę, Rej był protestantem, Piłsudski 3 razy zmieniał wyznanie, zeby móc wziać legalny ślub z kolejną panią. Czy ktoś śmie twierdzić, ze których z tych tuzów Polakiem nie był? Nie, po prostu nie mówi się o niewygodnych dla jednej-słusznej-drogi faktach.

    Mruqe 2007-01-22 17:14:02 195.242.252.79

    To straszne. Nie dość, że nie jestem Polakiem przez swoje przekonania to jeszcze pewnie nie jestem nim przez swoją wegetariańską dietę. Nie-polak-znaleziony-w-kapuście 😉

    2007-01-22 10:45:48 217.96.114.186

    hihihi… jak zwykle bardzo trafnie…

Nie mam żadnego wpływu na moderację, więc proszę się nie awanturować w tej sprawie - patrz: strona "Komentowanie bloga" (na górze). Wolną dyskusję prowadzimy w Hyde Parku, a o zdrowiu w Zdrowotnym Hyde Parku.

