Zbereźny braciszek odc. 4

xxx@interia.pl 15 Sep 2006 22:38:32
Mario!
Doszly mnie sluchy, ze bardzo stesknilas sie za mna. Dla scislosci tylko powiem, ze moja „sukienka” to habit(brazowy z czerwonym krzyzem na piersi), a nie sutanna. Te polglowki, ktorzy zamieszczaja komentarze na Twoim blogu chyba nie czytaja uwaznie albo nie odrozniaja ksiedza od zakonnika. Ale do rzeczy, tak jak przypuszczalem odezwalas sie do mnie i nastapilo to bardzo predzej niz myslalem. Mario, Ty chyba nie wiesz kim ja jestem. Uwazasz sie za taka harda, a przy mnie wymiekasz, nieprawdaz? Pociesz sie, ze nie Ty jedna! Taka juz jest natura kobiety – musi byc komus podlegla. Tak jak Chrystus jest glowa Koscioła rzymsko-katolickiego, a kaplan przewodzi wiernym, zas maz podporzadkowuje sobie zone, tak i posrednio kobieta podlega duchownemu. Mario ciesze sie, ze to wreszcie zrozumialas. Inne kobiety choc sa mniej inteligentne od Ciebie, pojmuja te prawde od razu. Mario Ty czytasz w moich myslach, wlasnie o to mi chodzilo. Mario mam nadzieje, ze te bzdety, ktore sa zamieszczane na Twoim blogu z czasem wywietrzeja Ci z glowy i zaczniesz w czysty sposob wielbic Boga. Bede sie o to goraco modlil. Na czat nie musze juz Cie zapraszac, bo mozemy komunikowac sie za pomoca maili, chyba, ze podasz mi numer sojego gg albo Tlenu. Wtedy moglibysmy popisac w czasie rzeczywistym. A jesli chodzi otego niemieckiego linka, to po prostu odeslalem to co mi przyslalas. Mario nie mam zamiaru porzucac swojej religii jak ten ksiadz, ktorego wyznania zamiescilas na swoim blogu. Czuje sie bardzo dobrze robiac to co robie i nie zamierzam porzucac swojej poslugi jedynemu, najwyzszemu i najlepszemu Bogu! Natomiast Ty powinnas zastanowic sie nad swoim postepowaniem i zaprzestac oddawania czci poganskim bostwom. Z twego blogu dowiedzialem sie, ze preferujesz potrawy jarskie. Ja natomiast bardzo lubie mieso, poniewaz jest to dar niebios, zreszta zwierzeta nie maja duszy, wiec powinny sluzyc czlowiekowi i byc mu uzyteczne. I takie ich przeznaczenie uwazam, za bardzo utylitarne. Nie odpowiedzialas mi czy obchodzisz cywilizowane swieta, a wiec Boze Narodzenie i Wielkanoc, ze juz nie wspomne o swietach stricte koscielnych.
PS Mysle, ze nie jestes wcale taka swieta i zapewne mialabys z czego sie spowiadac. Wiekszosc kobiet ma z czego sie spowiadac. Dobrze wiesz, ze wiem co mowie, bo nieraz przekonalem sie o tym. Ciebie tez moge wysluchac.
Pozdrawiam ojciec Mirek!
„Daj Boze, abym mogl umierac z rekami zniszczonymi przez milosierdzie”
Sw. Kamil de Lellis

Maria 2006-09-16 00:33
Prędzej się zesrasz eunuchu bez jaj, niż mnie sobie podporządkujesz.
Maria

xxx@interia.pl 16 Sep 2006 01:16:57
Moze troche wiecej kultury jak sie pisze do osoby duchownej!!! Pytanie zasadnicze – czy eunuch ma jadra czy tez ich nie ma? Odpowiedz sobie sama albo poszukaj w wikipedii(jesli brak Ci wiedzy na ten temat), a potem pomysl co chcesz napisac! Odnosze wrazenie, ze nie myslisz mozgiem tylko … (juz Ty sama dobrze wiesz czym!).O moje jaja to Ty się nie martw – sa w porzadku :-). Na Twoim miejscu zatroszczylbym sie o glowe, bo chyba z nia jest cos nie tak. Wszedzie widzisz ogoniastych. Czyzby jakas mania przesladowcza?
Pozdrawiam ojciec Mirek!

W tej sytuacji próbowałam dowiedzieć się w kurii, gdzie mogę zgłosić fakt napastowania mnie przez osobę związaną z Kościołem. Niestety, pod linkiem „Kontakt” była tylko możliwość pogawędzenia z webmasterem lub wpisania się do księgi gości. Wybrałam tę drugą opcję i zacytowałam powyższy list pana Mirosława, ale rzecz jasna nie znalazłam ani odrobiny zrozumienia.

Jeszcze tego samego dnia przyszedł mail o takiej oto treści:

16 Sep 2006 18:03:38
Nazywam się A. D. Jestem animatorką przy parafii św. X w Z. Prowadzę LEGION DZIECI MARYJI. Proszę nie oczerniać naszego wikarego, ojca M! On zasiada w PRD. Jak można tak wspaniałemu człowiekowi przypisywać takie bezeceństwa. Czy Pani nie wie, że kapłanów trzeba szanować,gdyż są powołani przez samego Pana! Ojciec M. jest szalenie lubiany na naszej parafii. Jest to osoba, której nie można nic złego zarzucić. Zajrzałam na Pani blog i aż tchu nie mogłam złapać takie okropności Pani tam wypisuje. Pani chyba jest opętana przez Szatana. Pani szarga wszystkimi świętościami naszego Kościoła. Niech Pani się opamięta, Pani jest gorsza niż Świadkowie Jehowy. Pani nie była chrzczona w Kościele. Pani jest poganką. Pani nie uznaje żadnych świętości. Pani ubliża Jego Świątobliwości – Ojcu Świętem – Benedyktowi XVI. Pani jest przecież kobietą, a kobiecie nie przystoi takie zachowanie. Miejsce kobiety jest przy mężu i przy rodzinie. Pani też powinna dbać o swego męża i dzieci. A czy Pani może mieć męża, skoro Pani jako osoba nieochrzczona nie może zawrzeć związku małżeńskiego przed kapłanem rzymsko-katolickim. Trochę mi szkoda Pani. To tak jakby Pani nie była dzieckiem Bożym, a w Pani duszy mieszkał Szatan. Nie został on wypędzony przez księdza, gdyż nie była Pani ochrzczona. Będę się za Panią modlić o rychłe nawrócenie.Gdy przyjmie Pani Pana do swego serca i stanie się dzieckiem Bożym, to po śmierci będzie Pani mogła oglądać Pana w niebie.
a.A.

Maria do Mirosława 2006-09-16 19:02:
Jeśli mnie nie przeprosisz i nie odczepisz się ode mnie roześlę kopię tego listu nie tylko do Kurii G., ale wszędzie, gdzie tylko się da.

Trzymaj się ode mnie z daleka. Bardzo mnie to cieszy, że mogę pokazać wszystkim, kim naprawdę jesteś. Przechowuję wszystkie twoje maile, a sms-y mam w telefonie do wglądu dla policji i sądu, gdyby ktoś próbował mnie oskarżać.
Pozdrawiam
Maria

P.S. Mirek pokazał swoje prawdziwe oblicze starego, obleśnego zbereźnika, który aż się ślini na myśl o tym, z czego to ja się będę przed nim spowiadać.

Skoro ktoś nie może, to chociaż sobie pomarzy.

P.S.2: Czytając jego maila (to bredzenie o czytaniu w myślach itp.) można odnieść wrażenie, że do niego pisałam lub że wykazałam skłonność do „kobiecej uległości”, a nawet że nawiązałam z nim w jakąś bliższą, wręcz intymną więź, ale to tylko jego pobożne życzenia, a nie rzeczywistość. Wyjaśniam, że w ogóle do niego nie pisałam ani w żaden sposób nie nawiązałam z nim jakiegokolwiek kontaktu. Jedyną moją reakcją była notka w blogu (ta z owieczką), która była tylko kpiną z tej całej sytuacji.

Prędzej piekło zamarznie, niż mężczyzna zmusi silną Skorpionicę do uległości. Tego się po prostu nie da zrobić.

(Opublikowane na starym blogu 2006-09-16 19:27:30)

Jedna myśl nt. „Zbereźny braciszek odc. 4

  1. Komentarze przeniesione ze starego bloga:

    mbaj 2006-09-14 16:18:27
    Walka KK z demonami: http://fakty.interia.pl/news?inf=790660 Wg artykułu walczący nie musza kończyć kursów czyli posiadać wiedzy lecz muszą – cytuję: ‚mieć opinię świątobliwych i wykazywać się niezwykłą pobożnością’ – cokolwiek to znaczy.

    astromaria 2006-09-14 11:57:28
    Święta prawda… demonizowanie mocy ciemnych sił jest głupotą. To są głupki. Wszyscy mądrzy są po przeciwnej stronie.

    MaSzowa 2006-09-14 11:49:59
    A kogo mają wysyłać, jak nie cieniasów? Jaki pan – taki kram. ;))

Nie mam żadnego wpływu na to, że komentarze stałych bywalców bloga lądują w moderacji! Proszę się nie awanturować w tej sprawie - patrz: strona "Komentowanie bloga" (na górze). Wolną dyskusję prowadzimy w Hyde Parku, a o zdrowiu w Zdrowotnym Hyde Parku.

