Nefilimy i Annunaki

Zaliczyłam spotkanie z jakimś Nefilimem. Naprawdę, przerażające.

15-letni gówniarz wpisał mi się do księgi w inkwizytorskim stylu, wyzywając mi od heretyków i strasząc piekłem mimo, że jest tam wielkimi wołami napisane „Misjonarzom, krzyżowcom, inkwizytorom i słuchaczom Radia Maryja dziękuję!”. Podał link do swojego bloga. Zaglądam, a tam przeszywa mnie wzrokiem niosącym śmierć przerażający, gigantyczny blond-nordycki anioł z cynicznym, fałszywie czarującym uśmiechem na wrednej gębie, w muskularnej łapie dzierży miecz wielgachny, najwyraźniej gotów ściąć mój heretycki łeb jednym machnięciem… Aż prawie usłyszałam w uszach świst tej zabójczej brzytwy.

Pod spodem słowa pełne „miłości” i deklaracja, że mi „pomoże, jeśli tylko będzie mógł”.

Paranoja. Od takiej „miłości” ciary chodzą mi po grzbiecie. Świat doświadczał tych czułości przez bez mała 2000 lat. Uff, wystarczy, nie chcę być więcej tak „kochana”.

Fragment kasjopeańskiego channelingu z 2 listopada 1994:

P: (L) Dobrze, mówicie o 36 milionach Nephilim podążających w naszą stronę, czy oni są istotami z 4-tej gęstości?
O: Nie. Żyją w 4 gęstości, ale są z 3-ciej. Są tak samo fizyczni jak wy. Zachowują się jak Gestapo. Gestapo było zainspirowane przez Nephilim poprzez wpływ Jaszczurów na Hitlera. To była próba.
P: (L) Czy jacyś Nephilim będą przyjaźni w stosunku do nas?
O: Nie.


Jak widać jeden już przyleciał. Jak ten pierwszy bocian lub jaka jaskółka.

(Opublikowane na starym blogu 2006-05-04 01:06:50)

Jedna myśl nt. „Nefilimy i Annunaki

  1. Komentarze przeniesione ze starego bloga:

    Enlil aniamargan@op.pl 2007-11-13 20:59:09 78.88.127.18

    Naczynie nie ma wpływu na to co chce zawierać nie strasz annunaki piszesz o czymś czego nie znasz.

    ar’this aranthis@poczta.fm 2007-09-15 19:01:02 83.29.197.132

    brzmi to wszystko dla mnie jak S-F. Jaszczury, jakies Nefilimy… wlaczajac 2012 +- -+ na biegunach Ziemi hehheh

    astromaria

    2006-05-15 22:04:24 82.160.202.242

    Uderz w stół, a nożyce się odezwą? Nigdzie nie użyłam słowa „katolik”, ani tym bardziej „każdy katolik”. Nie ma tu uogólnienia, jest tylko opowieść o tym, co mi się przytrafiło. W zakazie wstępu nie ma też mowy o katolikach, a tylko o misjonarzach, krzyżowcach i słuchaczach wiadomego radia. Misjonarzom dziękuję, bo sama dokonuję wyborów dotyczących sumienia, a kilka razy próbowano mnie nawracać. Krzyżowcom dziękuję, bo parę razy próbowali mnie ściąć. A berety… lepiej nie mówić, oni ciągle coś piszą, problem tylko w tym, że ja nic nie rozumiem, bo za dużo błędów.

    Darek 2006-05-15 19:24:14 83.29.150.134 192.168.1.249

    No ale czemu uogólniasz, nie każdy katolik myśli i postępuje jak on. Choć sam nie jestem chrześcijaninem to nie kłuje mnie w oczy jak się uogólnia tworząc stereotypy.

    Anahella anahella@gazeta.pl 2006-05-08 02:56:18 80.72.40.122

    Moze jest z Mlodziezy Wszechpolskiej, sekcji palenia czarownic? 😉

Nie mam żadnego wpływu na moderację, więc proszę się nie awanturować w tej sprawie - patrz: strona "Komentowanie bloga" (na górze). Wolną dyskusję prowadzimy w Hyde Parku, a o zdrowiu w Zdrowotnym Hyde Parku.

