Kosmiczny spam

Dostałam maila od kogoś, kogo nie znam i jest to coś, czego nie zamawiałam. Można więc uznać, że jest to spam, tyle tylko, że nie handlowy, a fałszywie duchowy. Dostaję takich śmieci mnóstwo, bo niektórzy kochani bliźni nie mogą znieść faktu, że ktoś może być wyzwolony i nie okazywać posłuszeństwa autorytetom oraz tradycji.

Ludzie straszą mnie nie-zbawieniem, potępieniem, gniewem i zemstą bożą i iście apokaliptycznymi plagami, które mają spaść na mnie dlatego, że nie należę do trzódki bożka Jehowy i nie czuję przed nim lęku. Biedacy, nie zdają sobie sprawy, że to właśnie ten ich bożek wiedzie ich prosto ku zapowiadanej zgubie i że to przed nim ostrzega Apokalipsa i inne proroctwa.

Tekst, który został wepchnięty do mojej skrzynki mailowej mógłby zranić moje oczy i skazić duszę czarnym lękiem, ale na szczęście, dzięki wieloletniej praktyce duchowej, uwolniłam się od lęku przed bytami, które to robią i czuję się chroniona przez Siłę nieporównanie Wyższą, niż ich mocodawca.

Ten kosmiczny spamer najwyraźniej wierzy, że Bóg Jezusa, a więc Bóg prawdziwy, kochający i miłosierny, byt pod każdym względem doskonały i nieskalany, to ten sam przerażający, nademocjonalny, a przede wszystkim tyrański typ, który starożytnych pasterzy owiec straszył ogniem i grzmotem zza góry Synaj.

Przekaz ten, pochodzący rzekomo od jakiejś apostołki od siedmiu boleści zza siedmiu gór i lasów (czyli z Ameryki) jest tak prymitywny i odrażający, że aż nie mogę pojąć, że ktokolwiek może wziąć ten stek wulgarnych wyzwisk i pełnych potwornego okrucieństwa zapowiedzi za słowo boże.

Treść tego maila wydała mi się nikczemna, pomyślałam więc, że ktoś, kto propaguje podobne treści musi być agentem ciemnej strony albo został zwiedziony przez siły, które wykorzystały jego nieświadomość i podatność na lęk, a więc powinnam uderzyć mocno, żeby się ocknął z amoku, w którym jest pogrążony. Dlatego celowo użyłam wyjątkowo mocnych słów. Chciałam nim wstrząsnąć do głębi. Czy mi się udało? Pewnie nie, bo jego wiara w zło jest tak ogromna, że chyba jest już stracony.

Odpisałam temu biedakowi tak, jak tylko Skorpion potrafi: „Człowieku, co jest z tobą nie tak, że jesteś w stanie uwierzyć w to, że ten stek ordynarnych, rynsztokowych obelg, godnych brudnej faszystowskiej świni lub samego szatana może pochodzić od doskonałego i miłującego Boga? Współczuję ci, bo skoro w to wierzysz, to znaczy, ze musisz na co dzień żyć w piekle własnej chorej psychiki. Pomódl się i przeproś Boga za to, że mogłeś posądzić go o to, że jest takim ścierwem”.

W przekazie tym jak na tacy mamy dowód na to, kim jest „bóg” Jehowa i jak kocha całą ludzkość oraz co on by nam wszystkim zrobił, gdyby tylko prawdziwy Bóg nie czuwał nad nami i nad naszą udręczoną przez niego planetą.

Nie będę tu cytować całości, bo szkoda miejsca na serwerze. Zresztą od takiej dawki nienawiści i jadu mógłby się spalić i mojego wspaniałego bloga szlag by trafił.

Kiedyś, kiedy czytałam podobne przekazy z piekła rodem trzęsłam się ze strachu, ale nie dlatego, że wierzyłam w to, że się spełnią, lecz dlatego, że straszliwie bałam się tych skurwieli, od których pochodzą te słowa. Teraz się ich nie boję, bo mogą mi za przeproszeniem nadmuchać. Na szczęście na naszej planecie nawet oni muszą uszanować moją wolną wolę i nietykalność. A ja nie zezwalam im na tknięcie mnie choćby jednym ich bagnem cuchnącym paluchem.

Portret przedstawiciela rasy Lizardów (prawda, że wygląda zupełnie jak zdjęcie z paszportu?) podkradłam ze strony Pawła Zielińskiego.

A więc do rzeczy. Oto co bardziej soczyste kawałki szatańskiej strawy duchowej, przyrządzonej dla nas przez wielce czcigodnych Gadziorów vel Lizardów (wyróżniłam grubszą czcionką szczególnie smakowite fragmenty):

WYROK BOZY! WYROK BOZY! WYROK BOZY!
wy, ktorzy nie przyjmujecie Przelanej Krwi, ktora byla przelana za was, a wiec JA bede nalewal krew do waszych gardel! JA was napelnie wasza wlasna krwia! JA was opije za grzechy, ktorych dopusciliscie sie tylko w samej Ameryce!
(…) Poniewaz ten prorok jest z Ameryki, dlatego tak mowie i wypowiadam wyroki, ktore spadna na Ameryke. Jesli ona bylaby z Niemiec, JA wypowiadalbym wyroki na Niemcy.

i tak dalej w tym stylu (krajów jest duuużo na tej Ziemi)…

Krew bedzie sie przelewac na waszych ulicach! Krew przybedzie do waszych brzegow! Zarazy, choroby i niemoc o ktorych nawet nie slyszeliscie wczesniej, przyjda na MYCH wrogow tych, ktorzy oglosili sie sami MOIMI wrogami. A wiec wy chcecie zdjac MOJE symbole ze wszystkiego Swietego by nie byly widoczne – z Pieczeci, ze Slubowania Przysiegi, z Flag. Wy chcecie dac MI wypowiedzenie z waszych narodow. JA wam pokaze, JA opije was wasza wlasna krwia!

Przypomnę w tym miejscu, co powiedzieli Kasjopeanie: „bluźniercze słowa” z Apokalipsy to tekst na amerykańskich banknotach „In God We Trust”. Czyli jest to dowód na to, że „boskie symbole” na tych wszystkich pieczęciach i flagach to „bluźniercze słowa”, nie pochodzące od prawdziwego Boga, lecz od Bestii, która teraz oto przemawia dalej:

Poniewaz myslicie, iz nie ma nic zlego w mordowaniu dziecka kiedy ono jeszcze jest w lonie matki, przeto JA zabije wasze wlasne dzieci, JA zabije je w waszej obecnosci! Reka WSZECHMOCNEGO ZYWEGO JAHWEH (BOGA OJCA) pokaze wam, ze jestem BOGIEM nie do pokpiwania! Poniewaz nasmiewaliscie sie ze MNIE, za MOJE milosierdzie, to juz teraz niebawem przekonacie sie, ze nie ma wiecej milosierdzia!

Pozwolę sobie podziękować za takie „miłosierdzie” panie JAHWEH. Tylko kretyn może wierzyć, że te ohydne słowa i ohydne zapowiedzi pochodzą od najwyższej i doskonalej świętości.

A dzieci nie wolno zabijać… nawet nie wolno zapobiegać ich nieodpowiedzialnemu poczynaniu i rodzeniu, ponieważ owczarnia pańska musi być liczna. Im liczniejsza i im bardziej ciemna i nieszczęśliwa, tym lepiej. Jasne – przecież nie może spaść produkcja „luszu”! Za to wolno zabijać te już narodzone. Wolno je katować, wyrzucać do śmietników w mroźną zimę, wkładać je do beczek po kapuście lub zaczekać aż trochę podrosną, żeby wysyłać je na idiotyczne wojny, żeby tam ginęły i cierpiały od ran, głodu, zimna, gangreny, broni chemicznej i bakteriologicznej oraz samotności. To działania miłe bogu JAHWEH. No i oczywiście jeśli matka zabija nienarodzone to grzech, ale jeśli bóg JAHWEH w okrutny sposób zabija już narodzone na oczach jego rodziców i czyni to z zemsty lub w celu zastraszenia, to jest to działanie godne boga.

Chyba boga czeluści piekielnych, bo na pewno nie ojca Jezusa!

Ale JA mam kilku, oh tak niewielu, ktorych JA nazywam MYMI dziecmi i MOIM skarbem, ktorzy placza i ktorzy biadaja przede MNA, ktorzy mowia: ‘Niechaj ten grzech nie bedzie nam policzony!’ JA moglem i JA zaoszczedzilem Noego i jego rodzine, JA moglem i zaoszczedzilem Lota i jego rodzine z jednym wyjatkiem, tak z pewnoscia JA dostarcze sposob na ucieczke, droge na blogoslawienstwo, droge do ukrycia sie MOICH umilowanych. Idzcie i ukryjcie sie MOJE dzieci. Bedzie lepiej dla was jesli bedziecie sie plaszczyc pod ukryciem MOICH skrzydel – lepiej upewnijcie sie, czy przelana krew JAHSZUA (JEZUSA) pokrywa wasze wszystkie grzechy.

Tak, dajcie się na to nabrać drogie owieczki, o, naiwne głupie baranki. Oto Pan wasz, z sercem przepełnionym „miłością”, obiecując ratunek, poprowadzi was prościutko do swojej ślicznej i przytulnej rzeźni, gdzie zrobi to, co wyżej zapowiedział, czyli zaleje was waszą cieplutką krwią, po czym obedrze ze skóry, poćwiartuje i zapewni wam życie wieczne. W zaświatach. Zaprawdę, wierzcie mu i ufajcie, a dobrze na tym wyjdziecie.

JA widzialem bron czlowieka, ale ona nie moze porownywac sie z bronia Niebios.

Oj, nie może, w to wierzę. Wystarczy poczytać święte eposy Indii, gdzie broń ta jest opisana. Oppenheimer z nich właśnie czerpał inspirację przy tworzeniu świętej broni boga Sziwy, stwórcy i niszczyciela światów. Te księgi były również Biblią przywódców III Rzeszy. Strach się bać, gdy bóg JHWH wpadnie we wściekłość.

Wy kpicie z filmu nazwanego: ‘The Passion of Christ’ („Pasja”).

Ha, oto dowód, którego od dawna szukałam! Ani przez chwilę nie wątpiłam, że Mel Gibson wpadł w szpony sił wrogich ludzkości i że jego film został zainspirowany przez okupantów naszej planety. Niewielu ludzi zorientowało się z czym mamy tu do czynienia. Niewielu też chciało słuchać ostrzeżeń, żeby tego nie oglądać i nie brać sobie do serca przesłania tego filmu, w którym mamy zero duchowości, zero prawdy historycznej, ale za to jest nieprzebyte morze krwi i bezsensownego epatowania wyjątkowym i nieludzkim wprost okrucieństwem.

a teraz drwicie z jeszcze innego filmu: ‘The Day After Tomorrow’ (Pojutrze), ktory przepowiada wam naprzod, gdyz JA natchnalem grzesznikow, by pokazali wam nadchodzacy Sad BOZY!

Tego filmu nie znam, ale sądzę, że teraz wszystko jest jasne – wiadomo kto za tym stoi i jakie ma cele. Może obejrzę, ale nie po to, żeby się bać, a po to, żeby jeszcze lepiej poznać metody działania wroga.

Oh, oni maja tam maszyne zrobiona ludzkimi rekami, ktora wedlug nich moze kontrolowac pogode, ale JA jestem JA… i JA wylacznie pokaze, co uczynie tej maszynie! JA zerwe jej ‘struny’, tej ich HAARP! JA pomieszam plany tym, ktorzy uwazaja sie za madrych. Bo czyz JA nie jestem autorem wszelkiej madrosci? A wy nie stworzyliscie nic! To JA JESTEM TYM WYNALAZCA i JA pokaze wam, co JA zrobie z bronia masowej zaglady! Gdyz wy ujrzycie z cala pewnoscia zniszczenie z Niebios tak, jak ujrzaly je Sodoma i Gomora i te siedem innych miast.

Typowe dla tych kolesi. Najpierw pokazują ludziom, jak robić najbardziej zabójczą broń, inspirują naukowców pozbawionych moralności i sumienia, a potem rzucają na nich klątwy, a nawet śmierć. Zaprawdę, opłaca się z nimi współpracować. Ich wdzięczność jest naprawdę zabójcza.

Wrog nie pozostaje w milczeniu, wrog ryczy i objawia sie, jako ze szatan chodzi w kolo jak ryczacy lew, szukajacy kogo moglby pozrec.
(…)
Bedziecie widziec, ze nawet samo to slowo: ‘Sedzia’ na budynku waszego ‘Supreme Court of Ameryka’ (Sad Najwyzszy Ameryki), ktory jest polozony tam na wzgorzu taki wzniosly, zostanie usuniete, gdyz oni potrzasali piesciami na NAJWYZSZEGO ZYWEGO JAHWEH bez obawy, a przeciez to JA SAM jestem SEDZIA. Powiem wam to, MOJE dzieci – tam Szatan rozpoczal swoj program! System Antychrysta zostal przygotowany i tylko wyczekuje na odpowiedni czas i sezon by sie on ukazal.

Kiedy złodziej kradnie w supermarkecie i zostanie na tym nakryty to co robi? Wskazuje niewinnego człowieka i wrzeszczy „łapać złodzieja!”. Jest to taki sam manewr jak zastosowany w tym przykładzie. „Szatan” z rogami i oczami kozła to nie kto inny, jak nasi kochani gadziorkowie. To właśnie oni są tym lwem, który chodzi wkoło i szuka, kogo porwać, zwieść, doprowadzić do zguby.

JA widze wasze serca, serca politykow, wymieniane pieniadze za przelana krew, smierc zolnierzy, kobiety i mezszczyzni umierajacy na prozno, oni cierpia na prozno, gdyz oni przysiegali swoje posluszenstwo Panstwu, ktore nie reprezentuje MNIE!
(…)
Powiedzialem ludziom, by uchodzili z tych babilonskich kosciolow! Ale oni ciagle kontynuuja wspieranie tych kosciolow, rozpieszczanie pastorow, zabezpieczanie pastorom bogactwa przeznaczonego dla grzesznikow. Oni sa nikim innym, jak tylko wygrzewaczami lawek koscielnych i JA pociagne ich do odpowiedzialnosci, gdyz nie uciekali, lecz przeciwnie, kontynuowali wspieranie prac szatana, co jest falszerstwem wobec MNIE!

I znowu złodziej krzyczy: „łapać złodzieja!”. System państwowy, polityka, religia, pieniądz, wojny, krew żołnierzy, śmierć kobiet, dzieci i mężczyzn to wszystko są wynalazki „Wielkiego Babilonu”, który panował nam miłościwie przez ok. 300 000 lat. To system wrogi i obcy ludzkości i nie pochodzący od Boga. Mam na myśli oczywiście Boga prawdziwego. Jednak bóg fałszywy robi wszystko, żeby ludziom pomieszać w głowach, żeby nie umieli odróżnić prawdy od kłamstwa, a dobra od zła. To dlatego bóg JHWH udaje ojca Jezusa chociaż nim nie jest i przemawia do ludzi w imieniu rzekomo swojego Syna. Udaje też wroga Babilonu, udaje, że go potępia i planuje zniszczyć. Prawda jest jednak zupełnie inna. On właśnie go umacnia. To właśnie on stworzył system zniewolenia duchowego, umysłowego i państwowego. To on przez wieki czynił z wolnych ludzi niewolników, służących państwu, religii i armii. Kalendarz Majów nazywa to relacją pan/niewolnik. Teraz ten system wali się w gruzy, ale ciemne siły wciąż mają nadzieję wskrzesić stare dobre czasy i znów postawić ciężki but na karku ludzkości. Ale to czcze przechwałki. Generatory zasilające mroczne armie już nie działają, więc im bardziej aktywne będą ich działania, tym szybciej się „wystrzelają”.

Teraz daje wam Nowe Ostrzezenie. Dla tych, co wierza w ponowne przyjscie JAHSZUA (JEZUSA). Wy uzywacie slowa ‘Rapture’ (Wniebowziecie) – Porwanie MOICH wiernych kobiet i mezszczyzn i dzieci. Ostrzegam was MOJE Dzieci przed falszywym wniebowzieciem wymyslonym przez tych, ktorym wierzycie.
(…)
Strzezcie sie MOJE Dzieci przed niebieskim swietlnym snopem wniebowziecia, ktory nie jest wcale Wniebowzieciem, gdyz to sa porywani zli ludzie, ktorzy mysleli, iz przyszli by ujrzec twarz JAHSZUA (JEZUSA).(…)

Ciekawe, co szanowny JHWH chciał przez to powiedzieć? Nie za bardzo kapuję, bo mam wrażenie, że jest to jakieś pomylenie z poplątaniem. Może ktoś dopisze coś w komentarzach? Moje pierwsze skojarzenie – uprowadzenia przez UFO. Ale nigdy nie słyszałam, żeby ktoś nazywał to wniebowzięciem. Owszem, spotkałam się z tym, że niektórzy uprowadzeni wpadali w ekstazę i krzyczeli „jesteśmy wybrani”, ale chyba nie o to chodzi…

Strzezcie sie MOJE dzieci hologramu na niebie! Tak przyjdzie szatan w przebraniu! Gdyz nowa bron zmiecie was z nog! Dla tych, ktorzy nie sluchaja, dla tych co nie wiedza – oni przemienia was w pare, tylko dym pozostanie z was!

Co te skurczybyki planują? Czyżby łaskawie „ostrzegali nas” przed Antychrystem, którego zgodnie z przepowiedniami mają sami zesłać? Niby ostrzegają, ale wiedzą, że nikt nie posłucha. Ale przynajmniej wiemy, że coś pokażą na niebie. [Dopisane w 2009 r.: to będzie program HAARP i Blue Beam, czyli pokaz filmu holograficznego i wpływ na działanie mózgu].

Kiedy wasi politycy z calego swiata patrzac na niebo powiedza: ‘Nadchodzi Bog wiekszy niz JA’. Beda mieli widzenia tak, beda mowic, ze widza latajace obiekty. One zajma glowne pozycje waszych wiadomosci. Przybysz pozaziemski bedzie nawet mial wywiad.

O, to bardzo interesujące! Jest to niedwuznaczna zapowiedź, że wkrótce się nam pokażą na swoich latających spodkach, a owieczki będą sądziły, że przyleciał Bóg. Czyżby Nefilimy już były blisko? Czyli ten, co mnie ostatnio nękał był pierwszą jaskółką?

Potem „bóg” dalej nawijał w tym stylu, ale wyraźnie się zmęczył, bo zaczął się powtarzać, a siła i inwencja jego straszenia wyraźnie osłabła. Wystrzelał się na początku i nie skończył na czas, co spowodowało, że stracił impet. Nie warto więc się męczyć. Spuśćmy wodę i niech ten syf spłynie tam, gdzie jego miejsce.

Przeczytaj koniecznie również ten tekst.

(Opublikowane na starym blogu 2006-05-28 21:43:01)

6 myśli nt. „Kosmiczny spam

  1. ten kosmiczny spam to jakies obrzydlistwo ,tego nie da sie czytac i nie bylam w stanie tego ztobic 1 pare linijek starczylo.Ktos kto to napisal ma wypaczony zdezelowany mozg .
    UCHOWAJ NAS BOZE PRZED TAKIMI WYZNAWCAMI

  2. Komentarze przeniesione ze starego bloga:

    Stan35 2008-07-30 21:35:58 88.156.21.95

    Panowie bajarze nie wysilajcie sie , bo nie przestraszycie ludzi na ziemi opowiadaniem niestworzonych rzeczy, potrzebnych imperium zła do wywołania paniki, bo lansowanie zła trwa już jakiś czas i w pewnym momencie ludzie was pogonią, bo wiadomo,że szerzycie zło na ziemi i to zło do was wróci, tyle tylko ,że w podwójnej dawce , jaka serwujecie swoimi poczynaniami.

    al1452 a.lekston@chello.pl 2008-07-25 21:14:06 84.10.91.189

    Jestem pod wrazeniem.Rewelacja.Zgadzam sie w 100 procetach.Pozdrawiam al.

    Batmarek batmarek@interia.pl 2008-07-06 20:31:01 83.23.36.193

    To prawda, mail tu opisywany jest pełen nienawiści i z pewnością nie od Boga, ale twoje słowa również są pełne nienawiści do świadków jehowy, oni mają prawo wierzyć sobie w co chcą, takie prawo dał im Bóg. Mówisz o miłości posługując się językiem nienawiści niezła ironia losu porównując to do opisywanego przez Ciebie maila. Ciesze się, że już zauważasz kłamstwa, ale staraj się dalej i dalej rozwijać duchowo, aż z twoich tekstów będzie emitowała tylko miłość, powodzenia i pozdrawiam :]

    Bahus bahus@smsnet.pl 2008-07-03 21:59:53 79.175.236.77

    Powiem tylko jedno wszystkim którzy czytali ten tekst. Ta kobieta jest wolna … ta kobieta ma otwarty umysł… Pozdrawiam A dla Ciebie. Też mam to szczęście patrzeć na świat nieskrępowanymi oczami i nie chodzi tu już tylko o religię czy wierzenia lub proroctwa ale o coś o wiele większego… spokój ducha. Udało mi się to uzyskać dopiero niedawno,ale niestety moje otoczenie jest dość chaotyczne.Na wszystko trzeba niestety zapracować ale nie wiem jak i nie wiem dlaczego los mi sprzyja i to w dość specyficzny sposób. Często mnie to zastanawia bo odnoszę i to nie raz czy dwa ale dzień za dniem wrażenie jakbym panował nad czasem, i tym co się wokół mnie dzieje. Wielu mnie wyśmieje ale to jest nieistotne, bo ta hierarchia która sprawia że wszystko, nawet rzeczy na które nie mógłbym mieć bezpośrednio wpływu, układają się tak aby mi pomóc,często nawet spełniać moje zachcianki,pragnienia i potrzeby. Naprawdę nie wiem z czym to jest związane ale dzięki temu odczuwam błogi spokój i wyciszenie. Jestem spod znaku ryb więc pasuje mi to. Powiem tylko jedno.Życie jest piękne… i tylko my sami możemy sobie w nim napaskudzić. A co do wielkiego końca świata to przecież jest on codziennie dla wielu z nas. Wielu odchodzi i jest to dla nich ostateczny koniec… Nas też to czeka, a co będzie dalej.To już się przekonamy… Pozdrawiam Cię

    skorpionek sandrusia071@tlen.pl 2008-02-09 01:59:09 213.158.196.101

    Niewiem…. nie wiem ..mysle ze jest tu trochhe prawdy… sama nie wiem czy Bog istnieje… ale skad by niby ten swiat sie wziol??!! musi byc jakis poczatek! i koniec…i musial ktos stworzyc ten poczatek i nie dlugo zakonczyc… moze to wszystko za sprawa Boga?? ktos misi za tym stac… a ten swiat w ktorym zyjem jest okrotny dlatego ze ludzie sobie sami go ksztaltuja… a przeciez sa jakies inne swiaty niz ten w ktorym zyjemy…podobno jest piekny! kto przezyl smierc kliniczna wie o tym… moze nawet widzial boga?? a moze Boga nie da sie zobaczyc?? podobna Bog jest w kazdym z nas… ale czy gdy jest w nas to bylo by w nas tyle jadu i nienawiesci???

    B.T.O7. bete@autograf.pl 2007-09-10 08:51:41 83.13.195.82

    odnoszę się do "Kosmiczny spam" Powierzchowne to i mało trafne. Jak przypuszczam, oparte na powieściach fantastyczno-naukowych. Jezeli chodzi o nastawienie do potomstwa, zapobiegania ciąży i do aborcji, Kościół popiera ewolucję której nie głosi (dobór naturalny i selekcja). Ewolucja ma ateistyczne pochodzenie, lecz ateisci nie praktykują ewolucji. Mamy więc skrzyżowanie idei ateistycznej z praktyką Koscioła i idei koscielnej z praktykami ateistycznymi. B.T.O7.

    rober1992 rober1992@o2.pl 2007-07-03 14:06:40 88.199.121.194

    A wy którzy plujecie jadem zastanówcie się nad tym: "Tylko i wyłącznie my tworzymy nasze życie i jesli coś się w nim nie udaje możemy mieć pretensje tylko do siebie."

    rober1992 rober1992@o2.pl 2007-07-03 14:02:18 88.199.121.194

    Bardzo dobrze napisane. Ja aktualnie jestem ateistą bo nie mogłem znieść klamstw kościoła katolickiego spowodowanych starym testamentem. Dziękuję za pokazanie właściwej drogi.

    rork rorkmiron@master.pl 2007-05-17 15:54:25 89.151.1.140

    ciekawy text dobry komentarz… niestety prawda zawsze lezy gdzies posrodku to tak jak swiatlo i ciemnosc ktore co symbolizuje nie wieadomo to zalezy od indywidualnego spojrzenia…

    shark77 http://www.rekin77@op.pl 2007-03-02 02:10:55 81.15.179.200

    no witam pania,jastem Artur,tak sobie chodze, i tak sobie trafilem na Pani tresci,wypowiedzi.jak to sie mowi unas?AAA normalnie ogien w szopie!spoko!niechce misiee pisac bo misie puzno.wlasnie kiedys siora opowiadala mi jak przyszli do niej jehowcy,zaczeli z nia dyskutowac, cos wiesz ,ze to tak bylo, a to tam tak,itd.a siora niejest z pierwszej lapanki no i wiesz powiedziala im ,znaczy wiesz ,oni sie pogubili sami.bo Bog!pozdrawiam Pania serdecznie z BOGIEM!rekin.niech pani napisze do mnie fajnie Pani umie pisac, przekazywac.hey1!!!

    Zajeczyca angel_dust@op.pl 2007-02-08 17:50:35 84.60.58.187

    Ci ktorzy najglosniej krzycza i groza sa najciemniejsi :/ Jak czytam komentarze osob ktore wyzywaja autorke tekstu, pluja jadem i utrwalaja sie w swojej ciemnoscie, to serce sie kraje. Dlaczego od razu wyzywac? Zastanowiliscie sie chociarz co autorka chce nam przekazac? Nie zauwazyliscie ze ma na celu nasze dobro, chce nas uswiadomic w zagrozeniu ktore przynosza ze soba jakies cwoki z odleglych galaktyk nienawidzacy rodzaj ludzki? Ja nie daje si ezwariowac tym blaznom, mnie nie przestrasza, wiem jak zlapac za ogon jaszczurke 🙂 Pozdrawiam astromarie i zycze powodzenia ;))

    hunter marian190@interia.pl 2007-02-04 00:08:35 83.242.73.62

    Ja nie chce sie z góry wypowiadać o tobie ale ty jestes kkobieto jakaś nawiedzona.W jakim ty świecie żyjesz dziewczyno!Ty wszędzie widzisz spisek itp. "…ich słowa brzmiały dziwnie-ten sam Bóg nosił inne imie" Hunter

    Misia 2007-01-08 18:59:09 217.116.100.239

    Ja też uważam, że ten kto rozsyła takie treści jest zagubiony i może należy mu pomuc… Ale jedno powiem: Nie ważne w jakiego Boga wierzysz, ważne abyś czynił/ -niła dobro, pomagał/-ła innym. A co do tego gniewu bożego to uważam, że Bog nie zrobił by nam takiego czegoś, może czasami pozwala abyśmy się przewrócili, ale nawet najbardziej kochający ojciec nie lata zawsze z podusią koło swego dziecka, by wrazie gdy dziecko się przewróci, zapewnić mu łągodnelądowanie… Dziecko musi się nauczyć, że życie zależy od tego jak postąpi, czy będzie ostrożny, czy będzie robił co chce i się na tym przejedzie, tak samo Bóg pozwala nam pocierpieć, gdy wybieramy złą drogę, abyśmy wiedzieli, że tak nie można. Zresztą, czy byśmy wiedzieli co to jest szczęście, gdybyśmy cały czas dostawali to co chcemy? Bóg jest właśnie takim dobrym Ojcem… Naprawde ma wiele wspólnego z moim tatą… chociaż wiadomo, że to nie to samo. Chciałabym podziękować teraz swojemu kochanemu katechecie p.Kamińskiemy, że w przeciwieństwie do innych osób, mimo sporej różnicy wieku, potrafi nam przekazać całą prawdę o Bogu. Naprawdę… potrafi.

    Grażyna efi5@o2.pl 2007-01-03 21:08:05 87.105.64.161

    Witam serdecznie .Nareszcie jest ktoś kto myśli podobnie jak i ja.Mój Boże jak"oni" mogą tak nękać i straszyć w tak kiepskim wydaniu ludzi .Gratuluję i życzę równie udanych publikacji dotyczących logicznego myślenia .Napewno Bóg nigdy nie karałby czegoś co sam stworzył myślę , że raczej pomoże nam wyjść z tego wszystkiego obronną ręką .No cóż cieszę się i pozdrawiam i życzę sukcesów . Grażyna.

    Vegaz vegaz-13@o2.pl 2006-12-22 20:27:34 83.7.86.171

    Bardzo wspaniała wypowiedz!!!!!!!!!!!!!Bardzo prosze o emaila do autora tego niezwykłego dzieła.Musze w błyskawiczny sposób się z nim skątakyować.Prosz!!!!!!!

    Piotr wodomex@onet.pl 2006-11-18 21:12:37 83.20.137.155

    będąc jeszcze dzieckiem ,byłem zmuszany do uczestnictwa we mszach świętych ,komuniach , etc. sam we własnym Duchu zastanawiałem się co jest ze mną nie tak że mam tak wielką niechęć do systemu zwanego wiarą chrześcijańską / odpowiedź przyszła po latach gdy mimo iż starałem się być wporządku zawsze wobec ludzi , to dostawałem coraz mocniejsze razy i to w wielu przypadkach od "bardzo szczerze wierzących" momentem kulminacyjnym był fakt gdy stałem przed poważnym problemem dotyczącym mojego małżeństwa .Osoba z która się związałem przekonała mnie w sposó oczywisty że nie zasługuje na godność mojej żony i tu nastąpił dylemat ,czy rozwieść się i przerwać pasmo udręki ale występuje wówczas przeciw prawu boskiemu i kościelnemu"co Bóg złączył ,człowiek niech nie waży się rozłączać "czy pozwolić się dalej katować i udawać że wszystko jest ok? sporo czasu upłynęło nim dojrzałem do tego że tak naprawdę to Bóg nie mógł wymyśleć czegos tak okrutnego jak uwiązanie się z potworem w skutek błędnej decyzji 21 L chłopaka . Gdy to zrozumiałem , podjąłem decyzję o rozwodzie i dziś z punktu widzenia czasu uwazam za chore wpieranie ludziom irracjonalnych zasad które tak naprawdę służą ku wygodzie kościołowi a nie mają nic wspólnego z Bogiem. To tak ……ku przestrodze by nie zapominać o racjonalnej ocenie rzeczy

    mm 2006-10-27 09:28:47 83.14.5.138

    W kosmosie jest dobro.Zło to nasza ziemska specyfika.Trzeba być nienormalnym aby wierzyć w złych kosmitów.Więcej wiary w opatrzność bożą

    zola 2006-10-12 13:49:51 83.7.235.199

    Mario. Dziwne jest dla mnie to co teraz przeczytałam.Musze to przemyśleć.

    lol 2006-09-16 19:16:12 83.16.132.58

    nawet niechce mi sie tego czytac. (wyzwiska ocenzurowano) uwazasz sie za taka madrosc! stwierdzam iz ja napisalabym tez taki tekst tylko inaczej po to, by ludzie naiwni zaczeli sie przynajmn8iej zastanawiac nad swoim rzekomym chrzescijanstwem. Katolicy, a mordują, wywolują wojny. Tekst byl tylko moralitetem dla ciebie glupia owieczko, bys przemyslala swoje zachowanie. Oni se wierza w costam innego, ale troche racji mają. Zastanow sie: Bóg jest najwyższy. Ale Bóg sam powiedział prorokom, że nasze lata w samowoli i ohydnych grzechach zostaną ukarane i tylko nieliczni przetrwają gniew Jehowy. Nie wierze w Kościół. On zapomina o tym, że Boga też trzeba się obawiać (kara za grzechy chociażby) Szanuj się lepiej dziecko.

    jacek panjacus@interia.pl 2006-08-24 13:34:58 83.27.31.118

    Witaj! Czytałem Twoje spojrzenie na wiarę i Twoje odniesienia do Pisma Św. Piszesz tam o osobie, która podesłała Ci maila z proroctwem. Piszesz, że się z nią nie zgadzasz, że jest sługą ciemności. A ja mam pytanie skąd bierze się Twoja pewność, że tamto jest złe. (tak na marginesie ja również nie uważam, że Bóg będzie nas karał)Ale Ty piszesz o tym z taką pewnością, Jakbyś wszystko wiedziała – gdzie pokora. A pamiętaj, że sama możesz poprzez swoją pychę służyć złemu. Bo lucyfer był świetlistym aniołem o wielkiej pysze. Tak więc jeszcze raz przemyśl, czy wypowiadając niektóre zdania nie bluźnisz i sama nie wiedząc kiedy zatracasz się w kłamstwie. Czyli w przekonaniu, że wszystko wiesz najlepiej. Pozdrawiam Jacek

    altair koel757@interia.pl 2006-08-14 02:11:20 212.244.203.244

    HEE.WIESZ MARIO,TAK CZUJE ,ZE TE JASZCZURY DO GŁUPSI NIZ JAK TO SIE MÓWI ,,USTAWA PRZEWIDUJE,,.TO STRASZNE CYMBAŁY.W TAKIE BAJKI TO NAWET MOJA BABKA BY NIE UWIERZYŁA ,JAK BY Z GROBU WSTAŁA.WIESZ,MYSLE,ZE NAJLEPIEJ TO GENEROWAC Z SIEBIE TAKĄ MYŚL ,ZE TO PO PROSTU SKONCZENI GŁUPCY I DO TEGO BARDZO SŁABI ,I NIC NIE POTRAFIĄ HEHE .I TAKIE MYSLENIE WPISUJE SIE W NASZE WSPÓLNE POLE ŚWIADOMOŚCI. A WIEC MAMY NATURALNA OBRONĘ PRZED NIMI.POWIEDZ MI SKĄD TEN PRZEKAZ POCHODZI BO NIE WIEM. ,, ODESLE IM GO TAM DO NICH Z POWROTEM NIE SIE NIM NAŻRĄ SWOIM WŁASNYM G….M. POZDRAWIAM ,,ALTAIR,,

    Belial 2006-06-25 14:32:02 83.26.45.251

    Ludzie! Dlaczego sobie zawracacie głowę takimi bzdurami jak ten mail? Czy nie widzicie co to jest? Po prostu jakiś dzieciak z kompleksami chciał zrobić coś "wielkiego". Gardzę takimi ludźmi, gdyż tracę przez nich cenne minuty na czytanie tych bzdur(czasem:)). To nawet nie był fanatyk – oni lepiej przekonują o swoich racjach. Ich teksty są przepełnione prawdziwymi emocjami i bardziej wyrafinowanymi groźbami. Ten dzieciak, pewnie pisał to kilka dni zastanawiając się jakich słów użyć aby dotrzeć do największej liczby osób. To co napisał to było wszystko na co go stać… Marnie mu to wyszło. Sam czasem potrafię napisać brutalny, psychiczny, chory tekst, ale nie wysyłam tego dla ludzi nieznajomych. To by było bezcelowe. Nie znaczy to też, że chciałbym aby rzeczy opisane przeze mnie działy się naprawdę…

    astromaria 2006-06-01 11:25:20 82.160.202.242

    Pozwolę sobie nie zgodzić się z tobą. Nie chodzi mi o to, żeby się kłócić, lecz o coś znacznie poważniejszego. To nie jest bredzenie chorej duszyczki po prostu w nieszkodliwy sposób infekującej świat swoim prywatnym lękiem, to jest coś naprawdę groźnego, co szkodzi bardzo, bardzo wielu ludziom. Jeśli mówisz o wolnej woli, to masz rację, ta zasada obowiązuje na naszej planecie, ale są sposoby, żeby tę wolną wolę obejść. Wystarczy człowieka oszukać lub zamącić jego zdolność logicznego myślenia – najlepiej przedstawić mu się jako Bóg (jak w tym i nie tylko w tym przypadku), wmówić mu co tylko się pragnie. Ta „prorokini” ma stronę w Internecie przetłumaczoną na wiele języków świata, w tym również na polski, więc nie jest to wcale prywatna sprawa, a ludzie zaangażowani w te tłumaczenia uganiają się po całym świecie wpychając ten spam do każdej napotkanej skrzynki pocztowej. Ty jesteś na takim etapie, że widzisz iluzje, ja też ją widzę, ale wielu w to wierzy. Przecież to świetnie wpisuje się w starotestamentowy przekaz oraz idealnie pasuje do objawień maryjnych, które zdarzają się w całym świecie. W miejscach tych objawień powstają wielkie kościoły, do których ciągną pielgrzymi z całego świata. Co mówią te objawienia? A to, że najświętsza panienka ostrzega po raz kolejny, a być może tym razem już ostatni, że Bóg jest gniewny i mściwy i wpadł we wściekłość. Maryja grzmi, że „spuści na ludzkość karzące ramię swojego syna” i zniszczy cały ludzki ród ogniem, zarazami oraz innymi plagami egipskimi. Wierzą w to masy ludzi. Sam zobacz, co się dzieje w miejscach objawień. A przypadek Marty Robin, który był omawiany w naszym forum? Pamiętasz go? Jedna ze stron internetowych nazywa ją „największą kobietą XX wieku”. Taką rangę nadaje się sprawie kobiety, która zgodziła się cierpieć, a nie wielkim uczonym i działaczkom, które dokonały ważnych rzeczy dla dobra ludzkości. To jest temat na osobne notki i tym też niedługo się zajmę.

    akela 2006-06-01 00:29:47 62.179.12.122

    Droga Mayu, od razu widać, że ten tekst pochodzi od człowieka o "chorej" duszy, który zagubił się tak bardzo w swoim strachu, że bawi się w proroka, obwieszczającego światu wolę swojego boga. Historia pokazuje, że tacy ludzie byli zawsze. Dlatego nie traktujmy tego bełkotu poważnie i nie rozpatrujmy go w kontekście jakiegokolwiek przekazu – ponieważ jest tylko i wyłącznie wytworem chorej wyobraźni i budzi jedynie smutek, kiedy uświadomimy sobie, co też to ludzie potrafią wymyśleć i na co tracą czas. Trzeba pamiętać, że każdy mówi językiem, tego w co wierzy. Jeżeli czujesz strach to sam straszysz, bo wydaje Ci się, że to dobra droga. Jeżeli masz w sobie miłość i harmonię, to mówisz o tych uczuciach i dajesz je innym odczuć. Ktoś kto to napisał jest bardzo nieszczęśliwym człowiekiem, który nie rozumie sensu całej zabawy na tym świecie. Cierpi na tym jego dusza. Mimo to, kiedyś i on zrozumie swoją pomyłkę i pójdzie dalej. Nie dajmy się przestraszyć, ani sprowokować, bo o to zwykle w takich sytuacjach chodzi. Mądrość polega na widzeniu istoty rzeczy i obalaniu iluzji. Patrząc w ten sposób widzę jedynie "biedną" istotę, która miota się w swoim strachu i tworzy sobie taką spaczoną rzeczywistość. Wolna wola jest jedyną odpowiedzią na tą sytuację. Ja to widzę i to rozumiem, Ty to widzisz i też rozumiesz. I niech tak zostanie. Porozmawiajmy lepiej o naszym świecie jaki chcemy stworzyć. W ten sposób stworzymy wibrację, która będzie niedostępna dla "ciemnej strony mocy" 😀

    astromaria 2006-06-01 00:28:06 82.160.202.242

    Mam zamiar kontynuować ten temat. Tym razem poruszę temat, po którym w owczarni pańskiej zapanuje panika, a ja stanę się pierwszą kandydatką do spalenia na stosie. Czas zacząć ujawniać prawdę na temat roli cierpienia w religii i boga, który tego cierpienia pożąda jak spragniony wody na pustyni. W moim forum jest jeszcze jeden wątek, którym warto zająć się w blogu.

    Anahella anahella@gazeta.pl 2006-05-31 23:37:50 80.72.40.122

    No tak, jestes Mario, prawdziwym Skorpionem z mocnym zdrowiem:) Ja wywalilabym ten mail po pierwszym zdaniu. Pamietaj, ze Ci ktorzy strasza sami sie boja.

    astromaria

    2006-05-29 13:37:42 82.160.202.242

    Ja chyba też widziałam lepsze, ale je wyrzuciłam, bo wtedy jeszcze bardzo się ich bałam. Zupełnie spokojna nie jestem, bo nie mogę zagwarantować, że nie stanie się nic złego. Może się stać, ponieważ to, co będzie zależy wyłącznie od tego, co zrobi ludzkość jako całość. Te wszystkie kataklizmy groziły nam naprawdę, jednak prawdziwe przepowiednie zawsze informowały, że to my sami zdecydujemy własnym postępowaniem, czy je na siebie ściągniemy. Bo to my sami mamy moc zmieniania rzeczywistości. To nie jest wyraz gniewu bożego, lecz wyłącznie konsekwencje naszych czynów i wyborów. Jeśli chodzi o potępienie ze strony Boga, to ja widzę to inaczej, ponieważ jestem przekonana, że reinkarnacja jest faktem, więc każdy ma szansę naprawy i zadośćuczynienia. Piekło widzę jako stan przejściowy, czyli raczej kreację własnych wierzeń w świecie do którego odchodzimy po śmierci. Po prostu widzimy i doznajemy tego, w co wierzymy, a nie tego, co jest naprawdę. Karą może być ciężkie i pełne cierpień wcielenie, ale tę karę dusza wymierza sobie sama. Tak więc jest to nie kara, lecz bolesne doświadczenie, z którego może się uczyć.

    Yubei 2006-05-29 11:03:46 80.240.166.43 192.168.0.30

    Ja tam spokojny nie jestem, chociaż Pani wypowiedzi mnie uspokajają w jakiś sposób, ten tekst(e-mail) faktycznie był jakiś chory, widziałem lepsze. Potępienia z strony Boga się nie boje raczej tego że może go nie być

    astromaria 2006-05-29 00:36:50 82.160.202.242

    Acha, chciałam dodać, że jestem silnym Skorpionem, więc mam taki wdzięk, że mam potwornie wprost niewyparzony jęzor. Ludziom się wydaje, że ja się straszliwie wkurzam i jestem w furii, a ja jestem w środku spokojna jak wiosenny zefirek. Myślę, że trzeba demaskować te gadziory, więc nie zamierzam przebierać w słowach.

    astromaria 2006-05-29 00:01:58 82.160.202.242

    Ja się JUŻ nie denerwuję, ale kiedyś strasznie się bałam tych rzeczy, nawet Biblii. Najlepszym i niezawodnym lekarstwem na strach jest poznać wroga. Ja go już nawet oswoiłam. Dla mnie najbardziej zdumiewającą rzeczą w tej historii jest to, że są tu tak jawne i niezawoalowane aluzje do UFO i kosmitów. Naprawdę trzeba być głuchym i ślepym, żeby się nie zorientować, o czym gada ten "bóg" i skąd on jest. Dopisałam na dole notki, skąd mam ten obrazek.

    nusantara 2006-05-28 23:42:36 83.24.255.201

    Powiało grozą! Ależ ten Bóg musi nas mocno "kochać"! Nie dość, że okrutny, to jeszcze samolubny: ciągle tylko JA i JA! Jednak kiedyś spotkałam się już z podobnym przekazem. Dowiedziałam, że liczba osób, którzy będą zbawieni jest policzona (jest o tym mowa w "Biblii"), i że jeżeli chcę być jedną z nich to nie mam czasu do stracenia, bo niedługo będzie koniec świata, więc jak najszybciej powinnam zacząć studiować "Pismo Święte". Całe szczęęcie jakoś bardzo mnie to n ie przeraziło, ale od tamtej pory zaczęłam intensywniej szukać "swojej" drogi do Boga. PS> To już nawet katolicy wiedzą, ze "Bóg jest bogaty w miłosierdzie":) PS> Jeśli chodzi o wzmiankę na temat "niebieskiego światła", to moje pierwsze skojarzenie również było z UFO. PS> Fajny fotosik zwiastuje ten temat- chyba ktoś go namalował pod wpływem przeżyć z sesji psychodelicznych:) Pozdrawiam i proszę się nie denerwować:)

  3. To jest zapowiedź skutków miłości tego tzw.boga, który dla niepoznaki utożsamia się fałszywie z bogiem chrześcijan, choć może niezbyt fałszywie, bo religie wszystkie zostały stworzone właśnie przez tych bogów „miłości” dla panowania nad ludźmi, i fałszywie przemawia w jego imieniu, faktycznie przemawiając w swoim imieniu ,tych „bogów miłości”.

    To teraz już wiemy co nas czeka gdy poddamy się manipulacjom tych gadziorów – Iluminatów, osobników bez Empatii, dla których okrucieństwo , picie ludzkiej krwi i składanie ofiar z dzieci to czynności ma dziennym porządku, a zabijanie dzieci przez bombardowania , setek tysięcy lub milionów istnień ludzkich na ciągle wszczynanych wojnach to jest ich emocjonalna pożywka dla ich przeżycia.

    Nie pozwólmy im na manipulowanie naszym życiem, nie spełniajmy ich życzeń w zakresie uczestniczenia w różnych konfliktach zbrojnych, poznawajmy prawdę o Reptilianach , ich dążeniach i celach, aby przeszkodzić im w ich osiąganiu przez różne manipulacje.

  4. No, dokładnie! Nauczmy się kochać bliźnich, a wtedy ci ciemni „bogowie” będą się musieli wynieść. Im więcej ludzi to zrozumie, tym lepiej i szybciej osiągniemy wolność. Gdybyśmy naprawdę realizowali przykazanie miłości, wtedy stworzona przez naszych wrogów religia zadziałałaby przeciwko nim.

  5. Artykuł ciekawy , ale … Piszesz o Nich Lizardy , Gadziory – lepiej brzmi chyba Reptilianie . Z tymi nazwami panuje straszne zamieszanie 🙂 Jeśli chodzi o pozostałe sprawy to ” Strzezcie sie MOJE Dzieci przed niebieskim swietlnym snopem wniebowziecia, ktory nie jest wcale Wniebowzieciem, gdyz to sa porywani zli ludzie (… ) ” Chyba rzeczywiście chodzi tu o UFO ( a może o B L U E Beam , kto wie ) Ciekawe są wzmianki o Kontakcie . O , taki fragmencik ” (…) beda mowic, ze widza latajace obiekty. One zajma glowne pozycje waszych wiadomosci. Przybysz pozaziemski bedzie nawet miał wywiad. ” Myślę jednak iż źle ten fragment Astromariu interpretujesz . Wydaje się tu jednak pobrzmiewać O B A W A przed takim zdarzeniem , próba wywołania w stosunku do niego strachu . Ty Astromariu piszesz : ” wkrótce się nam pokażą na swoich latających spodkach, a owieczki będą sądziły, że przyleciał Bóg ” . Chyba jednak raczej na odwrót , ów ” bóg ” raczej nie cieszy się z takiego przylotu i próbuje się przez wywołanie strachu odpowiednio ” zabezpieczyć ” ( to tylko moje zdanie , oczywiście do dyskusji ) Ciekawe dlaczego ? Czyżby mury ogradzające nasze planetarne więzienie pękały ? Wszystkie znane totalitaryzmy izolowały swoich niewolników . Nie dziwota więc że i Władcom Świata ( kimkolwiek by byli ) nie w smak międzygwiezdne kontakty .

  6. Reptilianie brzmi lepiej, ale nie mi chodziło mi o to, żeby się wyrażać elegancko, lecz dosadnie. „Niebieski świetlny snop” pasuje zarówno do UFO, jak i do Blue Beam ale licho wie, co ów „bóg” miał w tym przypadku na myśli. Powoli jesteśmy przygotowywani na „kontakt”. Z jednej strony niby jest całkowite embargo na informacje na ten temat, ale z drugiej coś się zaczyna dziać, co widać chociażby w produkcjach hollywoodzkich. Nie wiadomo, kogo w tych latających talerzach ujrzymy, mogą to być zarówno przedstawiciele „ciemnej” jak i „jasnej” strony, chociaż to drugie wydaje się mało prawdopodobne. Ale być może to tylko propaganda ciemnej strony, mająca na celu wzbudzenie naszej nieufności do przybyszów. Nieufność jest jak najbardziej wskazana, bo lepiej najpierw zrobić dobre rozeznanie, żeby nie iść za pierwszym mirażem, jaki się zobaczy. Nadmierne zaufanie może być niebezpieczne.

    Mury więzienia się walą i potwór kona, ale konające potwory są zwykle bardzo groźne. Nie mają nic do stracenia, więc idą na całość, co widać po naszej obecnej sytuacji (trujące żarcie i leki, zabójcze szczepionki, GMO, trucie z nieba, kolejne wybuchy w Zatoce Meksykańskiej, kryzys, którego celem jest wywołanie totalnego, światowego chaosu, a więc niepokojów społecznych i zaprowadzenie rządów silnej ręki, FEMA, kataklizmy pogodowe itp.). Moim zdaniem nie uda im się to wszystko, ale nieświadomi i ufni wobec „demokratycznej władzy” ludzie zapłacą za swoją naiwność bardzo wysoką cenę.

    Nawet jeśli nie wygrają mają pewnie nadzieję „wydoić” z ludzkości jeszcze trochę lęku i cierpienia. Temu służą te wszystkie przepowiednie i cały ten zamęt, jaki się tworzy. Szkoda, że ludzkość w swojej masie jest ślepa i bezrozumna. Ale cóż, nie mamy innego wyjścia, jak się z tym pogodzić, bo nikomu na siłę oczu nie otworzymy.

Nie mam żadnego wpływu na moderację, więc proszę się nie awanturować w tej sprawie - patrz: strona "Komentowanie bloga" (na górze). Wolną dyskusję prowadzimy w Hyde Parku, a o zdrowiu w Zdrowotnym Hyde Parku.

