Fatalna wiadomość dla homofobów

Już wiem, dlaczego hmmm… niektórzy… mężczyźni nienawidzą gejów!

Dziś po robocie, w ramach relaksu, pogapiłam się trochę na Polsat Zdrowie i Uroda. Mowa była o rękach, ale okazało się, że ręce to coś więcej, niż wielce wyrafinowany przyrząd do łapania, trzymania i manipulowania przedmiotami. Ręce to prawdziwa skarbnica wiedzy o człowieku. No cóż, wiedzieli o tym dawni chiromanci…

Nie będę się tu rozpisywać długo i szczegółowo o tym, czym są ręce, bo najważniejsza dla mnie była informacja zupełnie „poza-ręczna”.

Pewien dociekliwy uczony mierzył długość palców i wyciągał z tego uczone wnioski. Okazało się, że mężczyźni mają najczęściej palec serdeczny dłuższy od wskazującego, a kobiety (też najczęściej) odwrotnie. Ale bywają wyjątki. Dalsze dociekania ujawniły, że długość palca serdecznego kształtuje się już w życiu płodowym i jest skorelowana ze stężeniem testosteronu w macicy. Jeszcze dalsze badania wykazały, że w przypadku kobiet długi palec serdeczny zwykle wskazuje na skłonności lesbijskie. Ekstremalnie długi palec serdeczny występuje też u gejów, poza tym mają oni dłuższy również ten „palec”, którego nie pokazują publicznie. Tak tak panowie homofobi – geje mają od was dużo więcej testosteronu, a więc nie są zniewieściali, jak wam się wydaje, a wręcz przeciwnie.

Czyżby więc ta nienawiść wynikała z kompleksów?

Baaardzo prawdopodobne.

(Opublikowane na starym blogu 2006-05-26 01:19:13)

Jedna myśl nt. „Fatalna wiadomość dla homofobów

  1. Komentarze przeniesione ze starego bloga:

    któś rock22@interia.pl 2006-05-29 15:07:24 83.22.144.176

    Jestem Transseksualistą K/m … Mój paluszek serdecznyjest dłuższy od tego drugiego:D Hmmm …to jednak prawda o tych palcach… pozdrawiam:)

    astromaria

    2006-05-27 00:25:21 82.160.202.242

    Skoro masz taką wizję, to może rzeczywiście byłaś tą latynoską? Wyszła w Polsce niedawno fajna książka tropiciela prawdy o reinkarnacji, Iana Stevensona (wydawnictwo NolPress). To moim zdaniem uczciwy i rzetelny badacz, więc warto przeczytać. Podobno na przemian bywamy kobietami i mężczyznami, ale czasem są wyjątki. Być może fakt przedwczesnej śmierci nie powoduje konieczności powtórzenia lekcji? Widocznie mimo krótkiego życia moja męska karma częściowo się wypełniła. Mój synalek też podobno poprzednio był facetem, a mimo to nie jest typem łysego zabijaki, a raczej wręcz przeciwnie, ma sporo żeńskich energii (te informacje pochodzą od pewnego znanego jasnowidza, ale w moim przypadku trafił tak genialnie, że jak mi to powiedział, to prawie mnie tym zwalił z nóg – tę śmierć przeżywałam prawie co noc w swoich potwornych snach). A co do fanatyzmu – kiedyś miałam takie skłonności, ale na szczęście mi przeszło. Byłam prawdziwym misjonarzem, jak w coś uwierzyłam, to wydawało mi się, że inni też muszą to przyjąć za prawdę. Na szczęście parę razy się okazało, że nie była to wcale prawda i dzięki temu zaczęłam wątpić w różne efektowne teorie i doktryny. Dobrze, że żadna sekta się o tym nie dowiedziała, bo gdyby, to pewnie byłabym jej członkiem.

    MaSzowa 2006-05-26 22:49:44 83.6.211.82

    Ciekawe, czemu będąc facetem który zginął przedwcześnie nie jesteś nim znowu ? Skoro nie udało się dokończyć nauki – powinnaś wrócić jako facet. Wygląda na to, że albo nie zawsze udaje nam się trafić w zaplanowane miejsce albo miałaś coś pilniejszego do zrobienia. Ja mam takie dziwne wrażenie ( wspomnienie ? ), że byłam długowłosą latynoską, która spadła z konia. Uciekałam z domu, leciałam na tym koniu jak wariatka, byłam zła, zbuntowana i zdesperowana. Chyba rodzice mnie do czegoś zmuszali albo czegoś zabronili. Konia poniosło, wierzgnął… więcej grzechów nie pamiętam 😉 Czasem żałuję, że nie mogę mieć pewności, że to się dzieje naprawdę… bo nie mam takiej pewności. Powiem tak pokrętnie: w nic nie wierzę i jestem w stanie uwierzyć we wszystko. Ale dzięki temu nie mam zadatków na fanatyka, co też jest jakimś plusem 😉

    astromaria 2006-05-26 20:45:02 82.160.202.242

    No to ja też się przyznam… mam palec serdeczny wyraźnie dłuższy od wskazującego i mam raczej męski charakter. Test na płeć mózgu wykazał, że mój mózg jest męski. Jestem hetero, ale jak się tak zastanowiłam szczerze, to być może nie próbowałam zabaw z kobietą tylko dlatego, że żadna mnie nie podrywała. Gdyby spróbowała, to nie wiem, czy bym odmówiła. Męskość i żeńskość nie zależą od płci. Dusza nie ma płci, bo wciela się na przemian w ciała męskie i żeńskie. Specjaliści od regresingu mówią, że jeśli ktoś żył krótko i nie umarł śmiercią naturalną, lecz z powodu jakiegoś nagłego wypadku, wtedy jego nauka roli danej płci nie została w naturalny sposób zakończona. I właśnie dlatego niektórzy mężczyźni są kobiecy, a kobiety męskie. Ja byłam facetem, a zabiłam się spadając z wysokości. I dlatego teraz taki ze mnie chłop z długim palcem serdecznym.

    endriu 2006-05-26 18:33:16 89.228.34.94

    Jestem mężczyzną a palec serdeczny mam krótszy od wskazującego,ciekawe…chyba coś w tym jest bo czuję w swojej duszy przeważający aspekt żeńskiej energii.No,i w ogóle jako 17-latek mam taką dziewczęcą urodę(może dlatego że mam długie,kręcone włosy).A co do homofobów to śmieszni są w swej prymitywnie męskiej dumie

    MaSzowa 2006-05-26 10:24:50 80.55.33.242

    ;))) a ja dziś rano przeczytałam dowcip, że niektórzy są tak zaciekli w nienawiści, że nawet serek jadają heterogenizowany. ;))

Proszę się nie awanturować z powodu moderacji - patrz: strona "Komentowanie bloga" (na górze). Wolną dyskusję prowadzimy w Hyde Parku, a o zdrowiu w Zdrowotnym Hyde Parku.

