A teraz straszna wiadomość dla mnie

Oczywiście, przyjechał najbardziej święty ze świętych ludzi na Ziemi i nie mam czego oglądać w TV ani słuchać w radiu. Mam więc medialne wakacje.

Ale że mam nałóg słuchania radia w czasie zmywania garów, więc nie wytrzymałam i włączyłam.

O czym była mowa?

No jak to o czym?

A czym może być?

Jak nie o papie, to przynajmniej o księdze grubej jak cegła, którą większość uważa za świętą. A przy okazji o sprawach związanych.

No i się dowiedziałam. Od nie-byle-kogo.

Od samej pani profesor!

Od czego ta pani profesor?

A od księgi!

A czego się dowiedziałam?

A tego, że wierzyć w to, że można się kontaktować z Bogiem bez pośrednictwa kapłanów może tylko… ignorant!

No i teraz już wiem!

Co wiem?

Że jestem ignorantem!

Pani profesor uczona mylić się nie może…

I za coś takiego dają profesurę?!

(Opublikowane na starym blogu 2006-05-27 20:36:21)

4 myśli nt. „A teraz straszna wiadomość dla mnie

  1. Komentarze przeniesione ze starego bloga:

    astromaria 2006-06-30 14:39:31 82.160.202.242

    A ksiądz mówi w imieniu Boga i jest zawsze nieomylny, prawda? To jest filozofia dla uduchowionych inaczej…

    smirnof47 zbigniew.sk@neostrada.pl 2006-06-29 19:11:45 83.29.151.53

    pewien ksiądz też kiedyś powiedział że być wierzacym ale nie praktykującym. to tak jak być żyjącym, ale nie jedzącym…i ta logika cały czas jest odpowiedzią na poszukiwania i pytania. iście praktyczna filozofia dla Mas

    wera 2006-05-29 20:11:52 83.20.18.188

    ten komentarz to do wpisu wyżej sorry

    wera 2006-05-29 20:10:43 83.20.18.188

    Straszny ten list od boga, a swoją drogą to ostro zaczynają walczyć o jedzonko.

    astromaria 2006-05-28 14:39:31 82.160.202.242

    No więc właśnie – niektórzy nie muszą mieć pozwolenia, sami o sobie decydują 🙂

    patimarie2055 2006-05-28 13:08:53 83.7.239.128

    mogą sobie tak mówić ale wiadomo że jak kroś chce to i tak sam będzie rozmawiał z Bogiem.

    astromaria 2006-05-28 08:58:33 82.160.202.242

    Nooo, oni mają z tego zysk, ale ja się pytam, skąd w owczarni pańskiej taki zapał, żeby to nie tylko cierpliwie znosić, ale nawet domagać się więcej i więcej poddania i posłuszeństwa? To jest zagwozdka. Widać, kiedy owca przywyknie czuć but na szyi, nie może bez niego żyć. Kobiety muzułamańskie zawsze występują w obranie systemu, który je niewoli. U nas jest to samo, tylko z kapłanami. I inne rzeczy tez by się znalazły :p

    MaSzowa 2006-05-28 00:05:50 83.6.247.173

    Taaaa, kapłanom już od dawna całkiem nieźle się wiedzie na tym pośredniczeniu w kontaktach. Nie są tacy głupi, żeby się tego wyrzec.

  2. Bardzo często włączam radio „z marszu” i słyszę tam różne dziwne rzeczy, ale nie zawsze udaje mi się ustalić kto tam się tak mądrzy. W tym przypadku tak właśnie było. Wiem, że to jakaś uczona, bo redaktor zwracał się do niej „pani profesor”. Ale nazwiska nie słyszałam. Chyba stara bardzo nie była, ale już nie pamiętam.

  3. ” że wierzyć w to, że można się kontaktować z Bogiem bez pośrednictwa kapłanów może tylko… ignorant!”

    To logiczne z punktu widzenia kapłanów,gdyby przyznali że każdy może się kontaktować z Bogiem bez ich pomocy.
    To z czego by żyli? ,nad kim by mieli władze? i co najgorsze ich idealny świat w którym to oni mówią co jest „dobre” a co „złe” by runoł i nie czuli by się już bezpiecznie.

Proszę się nie awanturować z powodu moderacji - patrz: strona "Komentowanie bloga" (na górze). Wolną dyskusję prowadzimy w Hyde Parku, a o zdrowiu w Zdrowotnym Hyde Parku.

